Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, rozwój osobisty, NLP, telemarketing, techniki sprzedaży, obsługa klienta, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-08-19

Było:320zł

Jest:160zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

  • Termin: 2018-07-27 - 2018-10-31
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Perspecta

  • 80-286 Gdańsk, Pomorskie
  • Jaśkowa Dolina 81
  • Telefon: 58 783 89 49
  • Fax: 58 742 57 70
  • Email: biuro@perspecta.pl
  • www: www.perspecta.pl
Firma szkoleniowa Perspecta

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Telefoniczna obsługa klienta Szkolenie Zamknięte

 

 

Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

§ Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia

§ Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników

§ Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

§ Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych

§ Doświadczona kadra trenerska

§ Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki

§ Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych


TECHNIKI SZKOLENIOWE

§ Prezentacje multimedialne

§ Case Study, analiza przypadku

§ Indywidualne doradztwo

§ Gry symulacyjne

§ Ćwiczenia

§ Testy psychologiczne

§ Dyskusje i demonstracje

§ Scenki, psychodrama

 

 

Warunki organizacyjne:

 

Termin - do ustalenia

Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju

Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).

 

10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.


W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.

 

Przykładowy program szkolenia:

 

Cel szkolenia:

Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami na wysokim poziomie.

 

§  Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami

§  Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej

§  Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy

§  Zapoznanie uczestników z typologią i psychologią klienta

§  Nauka formułowania sposobu prezentacji oferty

§  Nabycie umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia skuteczności

§  Poznanie sposobów raczenia sobie z trudnym klientem - identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami”

 

Moduły Szkoleniowe:

 

KOMUNIKACJA WERBALNA

§  Głos - podstawowe narzędzie przekazu

§  Dobór słów oraz ton wypowiedzi

§  Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy

§  Środki i techniki oratorskie, dostosowanie formy do przekazywanego materiału

§  Budowanie pozytywnych relacji za pomocą słowa

§  Zakres i sposoby pozyskiwania informacji

 

STANDARDY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

§  Rola telefonicznej obsługi klienta - jakość obsługi a pozycja firmy na rynku

§  Odkrywanie i zaspokajanie potrzeb Klientów

§  Typy klientów

§  Pożądanie i niedozwolone zachowania w kontaktach z klientem

§  Czas trwania rozmowy

§  Kultura rozmowy telefonicznej

 

JĘZYK I ETAPY ROZMÓW TELEFONICZNYCH

§  Efekt pierwszego wrażenia - powitanie i rozpoczęcie rozmowy

§  Etapy rozmowy z klientami - sposoby rozpoczynania rozmów, kiedy i jak sfinalizować rozmowę, sposoby zamykania rozmowy

§  Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży

§  Etykieta rozmowy telefonicznej - przekazywanie rozmów, rozmowy przychodzące, rozmowy wychodzące, kluczowe momentyi punkty zwrotne w rozmowie telefonicznej

§  Pytania jako narzędzie zdobywania informacji

§  Rozmowa ze skryptu czy improwizacja

 

POZYSKIWANIE KLIENTA

§  Zmiana cech na korzyści

§  Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama

§  Dopasowanie oferty do Klienta

§  Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART

 

WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA

§  Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa
w drzwiach

§  Psychologia manipulacji oraz jej zastosowanie w kontakcie z Klientem

§  Treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy

§  Praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników

 

NEGOCJACJE

§  Standardy formalne przygotowania negocjacji

§  Negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety

§  Ustalanie celu negocjacji, miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji

§  Typy negocjacji

§  Fazy negocjacji

§  Negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce

§  Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia

 

TRUDNE SYTUACJE

§  Geneza trudnych sytuacji

§  Asertywność

§  Rozmowy z niegrzecznymi klientami

§  Metoda oddzielania ludzi , faktów od problemów

§  Reklamacje i ich załatwianie

§  Sposoby radzenia sobie ze stresem

§  Rozmowa z klientem pokrzywdzonym z naszej winy

§  Rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami ze strony klientów

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

 

1.      Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim

2.      Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/

3.      Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla

     woj. pomorskiego

4.      Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/

 

W samym 2017 roku:

 

1.      Przeszkoliliśmy 13 500 uczestników

2.      Przeprowadziliśmy 932 szkolenia

 

  

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.


Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia/dofinansowane.

Najnowsze szkolenia:

Techniki Sprzedaży i obsługa klienta Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Kadry i Płace Szkolenia Zamknięte
Perspecta

www.perspecta.plZapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach ZamkniętychKadry i PłaceW ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:- Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia- Część praktyczna (...)

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Szkolenia Zamknięte

Zarządzanie Sobą w Czasie Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Zarządzanie Sobą w Czasie Szkolenia Zamknięte

Zarządzanie Projektami Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Zarządzanie Projektami Szkolenia Zamknięte

Zarządzanie i Kierowanie Zespołem Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Zarządzanie i Kierowanie Zespołem Szkolenia Zamknięte

Wywieranie Wpływu Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Wywieranie Wpływu Szkolenia Zamknięte

Wystąpienia Publiczne Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Wystąpienia Publiczne Szkolenia Zamknięte

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Rekrutacja i Selekcja Pracowników Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Rekrutacja i Selekcja Pracowników Szkolenia Zamknięte

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.