Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, zarządzanie, handlowe, sprzedaż, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:590zł

Jest:531zł

Podstawowe informacje

Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży

  • Termin: 2018-11-22 - 2018-11-23
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1590.00 zł
  • Cena brutto: 1955.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Moduł I. Wprowadzenie do psychologii wywierania wpływu:
1. Nieuświadomiona siła. Zdolność oddziaływania – historie własne
2. Między rolą aktora a władzą reżysera. Od psychologii społecznej do psychologii manipulacji
3. Ile innych jest w nas. Test podatności na manipulację z omówieniem i dyskusją

Moduł II. Zasady wywierania wpływu według Roberta Cialdiniego w praktyce sprzedażowej:
1. Dają, byś dał. Reguła wzajemności
2. Seria limitowana. Reguła niedostępności
3. Człowiek w fartuchu i rażenie prądem. Reguła autorytetu
4. Proszę potwierdzić rezerwację. Reguła konsekwencji
5. Inni też tak mają. Reguła konsensusu (S.D.S)
6. Lubię to! Reguła sympatii

Moduł III. Siła perswazji – mechanizm oddziaływania na klienta:
1. Między wpływaniem a sterowaniem – perswazja a manipulacja
2. Wybrane mechanizmy perswazyjne:

  • Willa z basenem. Albo weekend w górach – oddziaływanie przez kontrast
  • Jesteś za mądry, by tak myśleć – mechanizm racjonalizacji
  • Najlepszy produkt, najlepszy produkt! – technika powtarzania

3. Kolej na tory. Model ELM w projektowaniu przekazów sprzedażowych

Moduł IV. Komunikacja pozawerbalna w działaniach marketingowych i negocjacjach:
1. Od ogółu do szczegółu. Elementy składowe przekazu niewerbalnego
2. Oczy szeroko zamknięte. Typy sygnałów niewerbalnych
3. 5xK. Ogólne zasady interpretacji
4. Wyprostowany i podkulony. Sygnały dominacji i podporządkowania się
5. Blisko, coraz bliżej. Wykorzystanie proksemiki i zależności grupowych

Moduł V. Pułapki myślenia w decyzjach finansowych:
1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
2. Błędy poznawcze a podatność na manipulację:

  • Białe jest białe. Efekt podobieństwa
  • Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa
  • A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania
  • Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne
  • Centrum ATRIUM
  • 00-867 Warszawa, Al. Jana Pawła II, 27
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Planowanie i strategie marketingowe
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś w trakcie przygotowania kampanii reklamowej i zastanawiasz się, która strategie marketingowa będzie skuteczna? Może warto skorzystać ze szkolenia "Planowanie i strategie marketingowe"

Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Zastanawiasz się czy udaje Ci się osiągnąć postawione cele biznesowe, może nie zawsze osiągasz to na czym Ci zależy. Może warto popracować nad swoimi umiejętnościami wywierania wpływu na innych.

Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem i motywowanie
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jeżeli masz problem z budowaniem własnego autorytetu wśród podwładnych, to warto nad tym popracować. Na tym szkoleniu nauczysz się skutecznej motywacji, komunikacji i efektywnego zarządzania swoim zespołem.

Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Skuteczna komunikacja w tworzeniu przekazów reklamowych to podstawa sprzedaży Twojego produktu. Nie musisz powielać gotowych rozwiązań, popracuj nad swoją kreatywnością. Warto.

Programy lojalnościowe z użyciem marketing automation
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Chcesz nagrodzić swoich klientów za zaufanie którym Cię obdarzyli? Chcesz podtrzymać z nim relację? Do tego celu warto wykorzystać programy lojalnościowe. Wiedzę na ich temat otrzymasz na najbliższym szkoleniu.

Customer Experience Management
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Zależy Ci na budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Może warto popracować nad strategią skoncentrowaną na doświadczeniu klientów w trakcie najbliższego szkolenia: Customer Experience Management.

Negocjacje handlowe
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

1. POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM3. TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH4. WPROWADZENIE (...)

Organizacja i prowadzenie loterii promocyjnych i gier losowych. Przepisy o grach hazardowych i regul
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Analiza konkurencji i zachowań klientów. Strategie konkurencji
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Poznanie najważniejszych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej produktów i usług na rynku.

Content marketing – jak pisać w internecie, aby zdobyć i zainteresować klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Zastanawiasz się czy prostymi krokami możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Wystarczy, że nauczysz się tworzyć skuteczną komunikację marketingową ze swoim klientem na szkoleniu content marketing.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.