Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

TECHNIKI TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z ELEMENTAMI TECHNIK SPRZEDAŻY, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, telemarketing, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Gdańsk. otwarte, efs

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

TECHNIKI TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z ELEMENTAMI TECHNIK SPRZEDAŻY

  • Termin: 2018-06-19 - 2018-06-19
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena brutto: 600.00 zł
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Agile Sp. z o.o.

  • 80-244 Gdańsk, Pomorskie
  • Al. Grunwaldzka 99/101
  • Telefon: +48 531 019 432
  • Email: kontakt@agileschool.pl
  • www: agileschool.pl
Firma szkoleniowa Agile Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

TECHNIKI TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z ELEMENTAMI TECHNIK SPRZEDAŻY

Klienci nie oczekują, że będziesz idealny. Oczekują, że rozwiążesz ich problem, gdy coś pójdzie źle. Donald Porter


Dla kogo?

  • Dla Firm, które budują lub restrukturyzują dział telemarketingu
  • Dla kandydatów na telemarketera
  • Dla przedsiębiorców, którzy zarządzają sprzedażą przez telefon

Cele szkolenia

 Uzyskanie praktycznych umiejętności telemarketingowych:

  • Praktyczne przygotowanie pracowników do telemarketingu
  • Nabycie umiejętności:
    • zarządzania rozmową sprzedażową
    • prowadzenia rozmowy telemarketingowej
    • rozwiązywania problemów w kontakcie z trudnym klientem
  • Rozwinięcie umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta

Plan szkolenia

  1. Nawiązuj i buduj relację z Klientem
  2. Zaczaruj Klienta w trakcie rozmowy telefonicznej
    • Magia konwersacji – wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
    • Jakich unikać błędów w komunikacji
    • Wypowiedzi pułapki – czego unikać podczas rozmowy z Klientem
  3. ABC Telemarketera – step by step rozmowy telesprzedażowej
    • Przed rozmową – Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej
    • Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
    • Pytaj i słuchaj – techniki aktywnego zadawania pytań i słuchania
    • Mów językiem korzyści – prezentacja produktu Cecha – Zaleta – Korzyść
    • Pokonaj wątpliwości Klienta – techniki pokonywania obiekcji
    • Zamknij sprzedaż – techniki zamykania sprzedaży
  4. Sygnały zakupowe od Klienta – po czym poznasz, że klient zainteresował się produktem
  5. „Mieć ciastko i zjeść ciastko”, czyli jak radzić sobie w trudnych rozmowach z Klientem
  6. Jakiego Klienta możesz spotkać w swojej pracy – typy Klientów
  7. Dostosuj komunikat do rozmówcy – warsztat

Po szkoleniu zyskasz umiejętności

  • budowania relacji z Klientem
  • aktywnego słuchania Klienta
  • przełamywać obiekcje i wątpliwości Klienta
  • rozmowy telemarketingowej
  • dostosowywać rozmowę pod styl Klienta

Cena obejmuje

  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe
 
Cena: 600 zł brutto
Więcej informacji: http://agileschool.pl/course/techniki-telefonicznej-obslugi-klienta-elementami-technik-sprzedazy/
 

AgileSchool spełnia wszystkie kryteria, by szkolenia były dofinansowane do 80 % przez Fundusze Europejskie. Wiecej informacji o dofinansowaniach znajdziesz na stronie http://agileschool.pl/dofinansowania/

Forma szkolenia

Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę w deficytowym na rynku zawodzie telemarketera lub podnieść swoje obecne kompetencje. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników.

Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych technik telemarketingu do ich biznesu. W celu najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności i specyfiki produktowej – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu klienta.

 
Szkolenie wyjazdowe dla grup/placówek/organizacji z terenu kraju: skontaktuj się z nami - przygotujemy ofertę pod Twoje oczekiwania.
  • AgileSchool
  • 80-244 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 99/101
  • woj. Pomorskie
Termin: 2018-05-11 - 2018-05-11
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 600.00 zł

Najnowsze szkolenia:

ZESPÓŁ ASPERGERA
Agile Sp. z o.o.

Udział w szkoleniu Zespół Aspergera pomoże Ci rozwiązać większość Twoich kłopotów w pracy z uczniem z Autyzmem.

JAK ZACHOWAĆ SIĘ WOBEC OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Agile Sp. z o.o.

Szkolenia zamknięte dopasowane do potrzeb zespołu i specyfiki kontaktów z osobami niepełnosprawnymi.

FARMACEUTA JAKO KONSULTANT I DORADCA – EFEKTYWNA SPRZEDAŻ W APTECE
Agile Sp. z o.o.

Uzyskaj praktyczne umiejętności skoncentrowanych na wzroście koszyka produktów sprzedanych.Praktyczne przygotowanie farmaceutów do sprzedaży produktów.

TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA W REJESTRACJI I RECEPCJI
Agile Sp. z o.o.

Uzyskaj praktyczne umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta.

TECHNIKI TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z ELEMENTAMI TECHNIK SPRZEDAŻY
Agile Sp. z o.o.

Rozwiń umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta, uzyskaj praktyczne umiejętności telemarketingowe.

ZESPÓŁ: ENERGIA TWOJEJ FIRMY. PRAKTYCZNIE O ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM W PRAKTYCE STOMATOLOGICZNEJ
Agile Sp. z o.o.

Zyskaj wiedzę jak efektywnie rozwijać Twoją praktykę stomatologiczną – to szkolenie da Ci kompas łączący Twój osobisty potencjał, specyfikę Twojej praktyki z metodami sprawnego zarządzaniem zespołem.

RODO dla przedsiębiorców
Agile Sp. z o.o.

Przygotujemy Cię do wprowadzenia w swojej działalności gospodarczej zasad RODO z optymalnym zaangażowaniem zespołu

ZWINNIE O BIZNESIE: ROZWÓJ SPRZEDAŻ MARKA. PRAKTYCZNIE O STRATEGII ROZWOJU PRAKTYKI STOMATOLOGICZNEJ
Agile Sp. z o.o.

Konkurowanie na istniejącym rynku jest trudne, ryzykowne i coraz mniej opłacalne. Czy tak musi być? Nie! Czy wiesz od czego zacząć i na czym się skoncentrować, aby Twoja firma stała się sprawnie działającym mechanizmem? Skorzystaj z naszego szkolenia

RODO w prywatnej praktyce lekarskiej
Agile Sp. z o.o.

Czy placówka medyczna jest narażona na cyber ataki? Statystycznie bardziej niż inne.Sektor medyczny jest 5 z najczęściej atakowanych sektorów po: finansowym, energetycznym, technologicznym i usługowym.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRACY HANDLOWCA (PRAKTYCZNE WARSZTATY)
Agile Sp. z o.o.

Uzyskaj praktyczne umiejętności sprzedaży produktów skoncentrowane na rozwiązaniach.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.