Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, kreatywność, Poznań. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:1550zł

Jest:1350zł

Podstawowe informacje

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE

  • Termin: 2018-11-20 - 2018-11-20
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: więcej na www.superszkolenia.pl 890.00 790 zł (Rabat -100złwięcej na www.superszkolenia.pl)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.

Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?


Korzyści dla CIEBIE:

nauczysz się unikalnych i nowoczesnych metod sprzedaży
poznasz skuteczne techniki zamykania sprzedaży
zwiększysz swoją perswazję, a Twoja skuteczność znacznie wzrośnie
dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
poznasz skuteczne metody prezentacji swojej oferty
poznasz techniki wzbudzania zainteresowania u klientów


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz skutecznie działać jako handlowiec! To praktyczny warsztat, po którym od razu zarabiasz! Aby sprzedać musisz zbadać potrzeby klienta. Powinieneś posiadać sprawdzone sposoby na złożenie oferty handlowej i wiedzieć jak klienta przekonać do zakupu u Ciebie, a nie u konkurencji. 


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


 

Zamiast sprzedawać, znajdź potrzebę klienta i zaspokój ją, budując u klienta potrzebę zakupu. Uczestnicy szkolenia zwiększają dzięki niemu swoje obroty, poszerzają portfolio klientów i mają niesamowitą satysfakcję z pracy, która staje się ich pasją. Pamiętaj, pieniądze zarabia się, sprzedając.


Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych. 

 

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANEprogram zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia. 

 

CHCESZ  TO SZKOLENIE W FORMIE DEDYKOWANEJ, tylko dla Twoich handlowców?  Napisz do nas wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.   


PROGRAM SZKOLENIA:

Przygotowanie do wizyty/rozmowy.
Informacja najcenniejszym towarem.
W czym jestem lepszy od konkurencji?
Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).

Etapy i przebieg rozmowy handlowej.
Pierwszy kontakt – telefon od klienta.
Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy?

Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:
- "nie jestem zainteresowany",
- "proszę wysłać ofertę",
- "mam swojego dostawcę".

Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji.
Sprzedaż poprzez korzyści.
Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.
Sprzedaż poprzez jakość i markę.
Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Techniki zamykania.
Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.
Jak to robić – techniki.
Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

 

 

Więcej na www.superszkolenia.pl -------> TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE


  • Biurowiec OMEGA
  • 60-529 Poznań, ul.Dąbrowskiego 79A 11 piętro
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2018-12-18 - 2018-12-18
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (Rabat -100zł)

-100złwięcej na www.superszkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

IQ, EQ - Zarządzanie emocjami – warsztaty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem treningu jest rozwijanie umiejętności składających się na inteligencję emocjonalną. Umiejętność ich wyrażania, panowania nad nimi, dystansowania się do emocji innych zdobycie wiedzy i umiejętności.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.