Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

TECHNIKI SPRZEDAŻY w pigułce CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ? To szkolenie jest dla Ciebie !, Szkolenie Sprzedaż, Menedżerskie, sprzedaż/handlowe, negocjacje, interpersonalne, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-23

Było:999zł

Jest:899zł

Podstawowe informacje

TECHNIKI SPRZEDAŻY w pigułce CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ? To szkolenie jest dla Ciebie !

  • Termin: 2017-08-24 - 2017-08-24
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: PROMOCJA WAKACYJNA- KUP SZKOLENIE ZA POŁOWĘ CENY! 990.00 490 zł (Rabat -500złPROMOCJA WAKACYJNA- KUP SZKOLENIE ZA POŁOWĘ CENY!)
  • Cena brutto: 602.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Techniki sprzedaży w pigułce 

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ?


 

Tobie Też zdarzyło się nie osiągnąć celu? Gdy klienci nie chcą z Tobą rozmawiać i masz wrażenie, że „walisz głową w mur”, nie dostajesz odpowiedzi na wysyłane oferty handlowe, a słowo „sprzedaż” przyprawia Cię o gęsią skórkę? To szkolenie jest dla Ciebie! To praktyczne szkolenie po którym od razu zarabiasz!

 

Szkolenie otwarte „Techniki sprzedaży w pigułce ” skierowane jest do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe. Dedykowane jest dla działów handlowych i działów sprzedaży. Zapraszamy na nasze szkolenie wszystkie osoby, które mają kontakt z klientem, bez względu na to, czy aktywnie pozyskują klientów, czy zajmują się obsługą klienta.

 

Aby sprzedać musisz zbadać potrzeby klienta. Powinieneś posiadać sprawdzone sposoby na złożenie oferty handlowej i wiedzieć jak klienta przekonać do zakupu u Ciebie, a nie u konkurencji. Zamiast sprzedawać znajdź potrzebę klienta i spełnij są, budując u klienta potrzebę zakupu.

 

Uczestnicy naszych szkoleń zwiększają dzięki niemu swoje obroty, poszerzają portfolio klientów i mają niesamowitą satysfakcję z pracyktóra staje się ich pasjąPamiętaj pieniądze zarabia się sprzedając.

 

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

  

  •  nauczysz się unikalnych i nowoczesnych metod sprzedaży
  •  poznaj skuteczne techniki zamykania sprzedaży
  •  zwiększysz swoją perswazję, a Twoja skuteczność znacznie wzrośnie
  •  dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
  •  poznasz skuteczne metody prezentacji swojej oferty
  •  wzbudzaj zainteresowanie klientów
  •  stań się mistrzem sprzedaży

 

Nawet jeśli już wydaje Ci się, że całkiem dobrze sprzedajesz, pamiętaj możesz być jeszcze lepszy! Nauczyć się, jak sprawić aby Twoja sprzedaż WZROSŁA!

 

Techniki sprzedaży w pigułce CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ? To szkolenie jest dla Ciebie 

 


Korzyści dla CIEBIE:

  • pogłebienie wiedzy na temat przygotowania się do spotkania z klientem,

  • poznawanie technik zadawania skutecznych pytań, czyli jak uzyskać najcenniejsze dla siebie informacje,

  • doskonalenie prezentacji produktu lub usługi, aby Klient sam chciał ją kupić,

  • zdolność argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją,

  • radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta,

  • umiejętność skutecznego domykania sprzedaży,

  • profesjonalna obsługa klienta po spotkaniu.

 

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.

 

Sposób prowadzenia warsztatów:


Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia.

 

 

Metody szkolenia:


80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.

20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

  • mikro-wykłady,

  • symulacje,

  • dyskusje moderowane,

  • studia przypadków,

  • gry sytuacyjne,

  • ćwiczenia,

  • autoprezentacje i odgrywanie ról.

 

Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.



Program warsztatów szkoleniowych:


Przygotowanie do wizyty/rozmowy.

Informacja najcenniejszym towarem.

W czym jestem lepszy od konkurencji?

Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).

Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej.)

 

Etapy i przebieg rozmowy handlowej.

Pierwszy kontakt – telefon od klienta

Jak się wyróżnić na tle konkurencji?

Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.

 

Techniki radzenia sobie z odpowiedziami:

  • nie jestem zainteresowany
  • proszę wysłać ofertę
  • mam swojego dostawcę

 

Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji

Sprzedaż poprzez korzyści.

Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element.

Sprzedaż poprzez jakość i markę.

Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

 

Techniki zamykania

Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową.

Jak to robić – techniki.

Uzyskiwanie zobowiązań ze strony Klienta.

Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

 

Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.


 

U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY! 


Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

 

  • GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA 
  • GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
  • GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA 

 


Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera. 


Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)

 

Koszt inwestycji:


  • Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem:  790,00 zł netto/os + 23% VAT  

  • Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem:  890,00 zł netto/os + 23% VAT 

  • Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem:  990,00 zł netto/os + 23% VAT  

     

           II , III i IV osoba z firmy - 690,00 zł netto + 23% VAT       V osoba – gratis

 

Cena zawiera

  • Konsultacje z ekspertem VIDIpo szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,

  • materiały szkoleniowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • 2x przerwa kawowa, 1x obiad,

  • pomoc i doradztwo po szkoleniu.

 

 Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności skontaktuj się z nami !!!  www.superszkolenia.pl

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-06-29 - 2017-06-29
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2017-07-05 - 2017-07-05
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2017-09-28 - 2017-09-28
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Profesjonalne Negocjacje
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie z negocjacji, profesjonalne negocjajce

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Savoir-vivre w biznesie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą… Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacjeEfektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego (...)

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Mobbing, dyskryminacja, molestowanie - metody radzenia sobie z przemocą w pracy
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestników w zakresie rozpoznawania znamion mobbingu oraz przedstawienie, w jaki sposób korzystać z procedury antymobbingowej jeśli taka istnieje w danym przedsiębiorstwie.

Obrona ceny w procesie sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Cele i kryteria sukcesu w pracy z Klientem - wzmocnienie świadomości, kontakt z Klientem -niezbędne narzędzia i zaawansowane techniki

Ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie ma za zadanie przedstawić w jasny i zrozumiały sposób temat ochrony danych osobowychw przedsiębiorstwie.

Pozyskiwanie Klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Metoda typologii Klientów - techniki indywidualnego dostosowywania obsługi Klienta do osoby

Przejmowanie Klientów Konkurencji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zwiększenie efektywności handlowców dzięki poznaniu technik przejmowania Klientów konkurencji. Rozwój efektywnych technik pozytywnego oddziaływania na Klienta, zasady skutecznego komunikowania się z Klientem.

Więcej...

Najnowsze kursy:

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY- aktywne szkolenie oparte o ćwiczenia i sceny

Techniki sprzedaży w pigułce CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ?
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Poznawanie technik zadawania skutecznych pytań, czyli jak uzyskać najcenniejsze dla siebie informacje.Doskonalenie prezentacji produktu lub usługi.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce Aktywne szkolenie z budowania zespołu i kierowania
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Kurs dla kadry kierowniczej z zakresu budowani i kierowania zespołem

Pokonaj stres - darmowy kurs on-line
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

STRES W PRACY - DARMOWY KURS WALI ZE STRESEM
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.