Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem, pracowników działów obsługi klienta
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom technik, metod sprzedaży aby przekonać klienta do zakupu, według jego oczekiwań i preferencji potrzeb
Opis szkolenia:
Cały świat kupuje i sprzedaje dobra i usługi. Aby jednak być dobrym handlowcem warto poznać reguły mające ważny wpływ na klienta. Sprzedawać można poprzez bezpośrednie spotkanie z klientem, dzwoniąc do Niego lub wysyłając Mu ciekawą ofertę pisemną. Na proces sprzedaży składa się kilka etapów: zaczynając od planowania kontaktu kończąc na działaniach i czynnościach posprzedażowych. Ważnym aspektem jest również dokonanie charakterystyki klienta: kto kupuje od nas?
Klient domaga się informacji o wymiernych korzyściach, interesują go głównie te cechy i właściwości produktu, które są dla nich pożyteczne i opłacalne. Podczas szkolenia zwrócimy uwagę na modele zachowania nabywcy, czynniki wpływające na zachowanie. Aby wykonywać zadania handlowca spójrzmy na pożądane cechy jakich oczekuje klient. Są to m.in. cechy fizyczne, cechy osobowościowe oraz umiejętności fachowe. W pracy handlowca ważne jest pozytywne nastawienie. Omówimy co należy zrobić aby to pozytywne nastawienie osiągnąć.
W sprzedaży warto poznać elementy przyciągania uwagi klienta, jak również warto poznać konstrukcję budowania pytań otwartych i zamkniętych. Dzięki nim zdobędziemy informacje o potrzebach i oczekiwaniach klienta. Dobrze sformułowane pytania otwarte mają na celu wzbudzenie zainteresowania klienta i skłonienie go do konstruowania rozmowy. Zaprezentujemy motywy decyzji klienta, jak również przygotujemy prezentację w oparciu o korzyści
i potrzeby klienta. Omówimy zagadnienia: celu prezentacji, zasad jej tworzenia. Pozyskując klienta warto wiedzieć czym jest „lejek sprzedaży” i schemat analizy Franklina. Te i inne zagadnienia są przedmiotem naszego szkolenia, na które serdecznie Państwa zapraszamy.
Program szkolenia:
1. Typy sprzedaży
- rozmowa handlowa
- telemarketing
- oferta pisemna
2. Proces sprzedaży
3. Charakterystyka klienta
- model zachowań nabywcy
4. Cechy handlowca:
- cechy fizyczne
- cechy osobowościowe
- umiejętności fachowe
5. Etapy procesu sprzedaży
6. Potęga pytań
- pytania otwarte
- pytania zamknięte
7. Motywy decyzji klienta
8. Prezentacja:
- cechy
- korzyści
- przygotowanie prezentacji
- zasady tworzenia prezentacji
9. Lejek sprzedaży
Szkolenie trwa – 16 godzin dydaktycznych
Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.
Uwaga promocja:
Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.
Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl
Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu
i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.
M | +48 600 433 371 / tel./+ 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno -biurowego. |
|
Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej. |
|
Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaszkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaTECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaSzkolenie jest prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży |
|
Przepis na biznes - abc przedsiębiorczościMati Consulting szkoleniaSzkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Sekretariat i biuro w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaChcesz sprawnie kierować biurem, sekretariatem? Chcesz usprawnić pracę w biurze? To szkolenie jest dla Ciebie .... Serdecznie zapraszamy. |
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego. |
|
Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. |
|
Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaPROGRAM SZKOLENIA:1. Typy sprzedaży- rozmowa handlowa- telemarketing- oferta pisemna2. Proces sprzedaży - etapy3. Charakterystyka klienta- model zachowań nabywcy4. Cechy handlowca:- cechy fizyczne (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: 2+1)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. |
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, sprzedaż/handlowe, negocjacje, zarządzanie, negocjacje, inne, zarządzanie klientem, Łódź. otwarte
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.