Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Techniki sprzedaży - obsługa klienta - istnieje możliwość zdalna szkolenia

  • Termin: 2024-02-22 - 2024-02-23
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena brutto: 1680.00 1646.40 zł (First Minute -2%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest doskonalenie standardów handlowych na poszczególnych etapach rozmowy – od przygotowania się do wizyty u klienta, umówienie się na spotkanie, analizę potrzeb, przedstawienie oferty, poznanie technik sprzedaży podczas obsługi klienta.

Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane do osób prowadzących bezpośrednie rozmowy handlowe z klientem: dla handlowców, sprzedawców, działów obsługi klienta

Program szkolenia:

  1. Przygotowanie się do spotkania handlowego
  2. Budowanie i planowanie baz klientów
  3. Nawiązywanie relacji
  4. Rozpoznanie potrzeb klientów
  5. Prezentowanie produktu / oferty
  6. Pytania otwarte i zamknięte
  7. Techniki sprzedaży
  8. Obsługa posprzedażowa



IWONA ŚWIDURSKA - od 16 lat trener biznesu/coach firm w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiadam uprawnienia pedagogiczne. W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowałam z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje również ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywałam młodzież jak również byłam egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiadam bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzę ogólnopolską firmę szkoleniową, którą zarządzam.

          Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka zo.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM
w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie.

 

Przeprowadzam szkolenia oraz doradzam w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

- Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

- Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

- Obsługa klienta i techniki sprzedaży

- Akademia handlowca

- Marketing w firmie – budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju
i zagranicą

- Pracownik administracyjno – biurowy

- Obsługa sekretariatu i biura

- Planowanie i organizowanie pracy własnej

- Telemarketing

 

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia przyjmowane są mailowo: maticonsulting@szkolenia-mc.pl lub telefonicznie 612828766.

Podczas szkolenia gwarantujemy Państwu przerwy kawowe, lunch oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-02-26 - 2024-02-27
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%

Termin: 2024-03-04 - 2024-03-05
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%

Termin: 2024-03-07 - 2024-03-08
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%

Termin: 2024-03-11 - 2024-03-12
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1646.4 zł (First Minute -2%)

-2%

Najnowsze szkolenia:

Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp.

Profesjonalny pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego.

Pracownik biurowy SZKOLENIE ZDALNE ON LINE
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instruk

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni PROMOCJA zgłoś 2 osoby - 1 dodatkowo GRATIS)
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe) Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis
Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas.

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
Mati Consulting szkolenia

AKADEMIA HANDLOWCA - CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ I EFEKTYWNIEJPROGRAM SZKOLENIA:- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż (...)

Pracownik biurowy - SZKOLENIE ON LINE
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instruk

Przepis na biznes - abc przedsiębiorczości
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

Pracownik biurowy SZKOLENIE ON LINE ZDALNE
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego.

ABC przedsiębiorczości - jak założyć małą firmę - on line
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

TECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...)

Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym.

Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta
Mati Consulting szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA:1. Typy sprzedaży- rozmowa handlowa- telemarketing- oferta pisemna2. Proces sprzedaży - etapy3. Charakterystyka klienta- model zachowań nabywcy4. Cechy handlowca:- cechy fizyczne (...)

Pracownik administracyjno-biurowy SZKOLENIE ON LINE ZDALNE
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego.

Profesjonalny pracownik biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Techniki sprzedaży - obsługa klienta - istnieje możliwość zdalna szkolenia, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, inne, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Kraków. zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.