Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest doskonalenie standardów handlowych na poszczególnych etapach rozmowy – od przygotowania się do wizyty u klienta, umówienie się na spotkanie, analizę potrzeb, przedstawienie oferty, poznanie technik sprzedaży podczas obsługi klienta.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane do osób prowadzących bezpośrednie rozmowy handlowe z klientem: dla handlowców, sprzedawców, działów obsługi klienta
Program szkolenia:
IWONA ŚWIDURSKA - od 16 lat trener biznesu/coach firm w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiadam uprawnienia pedagogiczne. W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowałam z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje również ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywałam młodzież jak również byłam egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiadam bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzę ogólnopolską firmę szkoleniową, którą zarządzam.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka zo.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM
w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie.
Przeprowadzam szkolenia oraz doradzam w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
- Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
- Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
- Obsługa klienta i techniki sprzedaży
- Akademia handlowca
- Marketing w firmie – budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju
i zagranicą
- Pracownik administracyjno – biurowy
- Obsługa sekretariatu i biura
- Planowanie i organizowanie pracy własnej
- Telemarketing
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia przyjmowane są mailowo: maticonsulting@szkolenia-mc.pl lub telefonicznie 612828766.
Podczas szkolenia gwarantujemy Państwu przerwy kawowe, lunch oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY.
-2%
-2%
-2%
-2%
Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaszkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp. |
|
Profesjonalny pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
Pracownik biurowy SZKOLENIE ZDALNE ON LINEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instruk |
|
Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni PROMOCJA zgłoś 2 osoby - 1 dodatkowo GRATIS)Mati Consulting szkoleniaDOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe) Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...) |
|
Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratisMati Consulting szkoleniaOsoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas. |
|
Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniejMati Consulting szkoleniaAKADEMIA HANDLOWCA - CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ I EFEKTYWNIEJPROGRAM SZKOLENIA:- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż (...) |
|
Pracownik biurowy - SZKOLENIE ON LINEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instruk |
|
Przepis na biznes - abc przedsiębiorczościMati Consulting szkoleniaSzkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej. |
|
Pracownik biurowy SZKOLENIE ON LINE ZDALNEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
ABC przedsiębiorczości - jak założyć małą firmę - on lineMati Consulting szkoleniaSzkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej. |
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaTECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...) |
|
Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaPROGRAM SZKOLENIA:1. Typy sprzedaży- rozmowa handlowa- telemarketing- oferta pisemna2. Proces sprzedaży - etapy3. Charakterystyka klienta- model zachowań nabywcy4. Cechy handlowca:- cechy fizyczne (...) |
|
Pracownik administracyjno-biurowy SZKOLENIE ON LINE ZDALNEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. |
|
Profesjonalny pracownik biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osobMati Consulting szkoleniaPriorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta. |
Techniki sprzedaży - obsługa klienta - istnieje możliwość zdalna szkolenia, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, inne, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Kraków. zamkniete
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.