Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-09-29

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

  • Termin: 2019-12-12 - 2019-12-13
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta>>>

 

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

 

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta

  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje

  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji

  • działać asertywnie

  • budować relacje z różnymi typami klienta

  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
  • prezentacja,
  • dyskusja,
  • studium przypadku,
  • testy,
  • case’y sprzedażowe,
  • odgrywanie ról.

 

Program szkolenia

  1. Etapy rozmowy handlowej.

  • proces sprzedaży

  • znaczenie poszczególnych etapów

  1. Przygotowanie do sprzedaży.

  • cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej

  • strategie rozwoju sprzedaży

  1. Nawiązanie relacji.

  • pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji

  • kreowanie własnego wizerunku

  1. Odkrycie potrzeb klienta.

  • rola pytań w sprzedaży

  • typologia i zastosowanie pytań

  • motywy podejmowania decyzji zakupowych

  1. Prezentacja handlowa.

  • zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści

  • sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?

  1. Finalizacja sprzedaży.

  • kiedy zamykać sprzedaż?

  • dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej

  • reakcja na obiekcje klienta

  • techniki pokonywania obiekcji

  1. Zamknięcie rozmowy handlowej.

  • kluczowe wnioski

  • tworzenie gruntu pod dalszą współpracę

  1. Komunikacja z klientem.

  • komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji

  • komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo

  • techniki aktywnego słuchania 

  1. Asertywność handlowca.

  • co wyróżnia zachowanie asertywne?

  • techniki działań asertywnych 

  1. Trudny klient.

  • osobowość a zachowanie klienta

  • co w kliencie jest dla mnie trudnego?

  • dostosowanie własnego działania do typu klienta

  1. Podsumowanie i wnioski.

 

 

Szkolenie prowadzi:

Mirosław Plak

Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.

 

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2019-09-16 - 2019-09-17
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-10-03 - 2019-10-04
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-10-21 - 2019-10-22
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Poprawność językowa pism urzędowych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zdobycie wiedzy z zakresu gramatyki opisowej i stylistyki potrzebnej przy właściwej konkstrukcji tekstuNabycie umiejętności krytycznego czytania tekstu w celu jego korektyPoprawa kompetencji językowych w pismach urzędowych

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

MANAGING ACROSS CULTURES
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi lub delegowanymi do pracy...

Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołemrozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Psychologia obsługi klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta?

Zarządzanie stresem i automotywacja
AVENHANSEN Sp. z o.o.

To stare powiedzenie najpełniej sprawdza się w naszej pracy. Jak to możliwe? I jak sprawić, żeby wszystko udało się załatwić w 8 godzin, by móc ze spokojnym sumieniem oddalić się do domu i do swoich prywatnych spraw?

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, ...

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, negocjacje, handlowe, techniki sprzedaży, Kraków. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.