Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji i Radzenie Sobie z Obiekcjami., Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, asertywność, efektywna komunikacja, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-08-19

Było:320zł

Jest:160zł

Podstawowe informacje

Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji i Radzenie Sobie z Obiekcjami.

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI

I RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI.

 

POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>

 

W zasadzie każdy z klientów korzystał już z jakiegoś dostawcy. Oznacza to, że sprzedaż, coraz częściej oznacza konieczność pokonania konkurencji. Często niezależny to od szczęścia, a od sensu, który zdecyduje o wygranej.  Może być to unikalna oferta wartości, lub „chemia” relacji międzyludzkich, często też zadecyduje o tym umiejętność dotarcia do nieujawnianej, ukrytej potrzeby klienta, tego co „naprawdę ważne” dla niego.

 

Podczas rozmów handlowiec odpowiada na dziesiątki podanych wprost, lub „zaszytych” obiekcji pod adresem oferty lub jego osoby. W niektórych sytuacjach stoi przed wyzwaniem radzenia sobie z utrudniającym zachowaniem klienta,  a nawet elementami destruktywności czy manipulacją.

 

Po tym warsztacie zwiększysz efektywność w zakresie:

  • sprzedaży,
  • sposobów przekonywania, 
  • rozumienia potrzeb i psychologii klientów,
  • odpowiadania na obiekcje klientów w kontekście pokonywania konkurencji,
  • a także radzenia sobie z trudnymi zachowaniami.

 Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

  • Zwiększysz kompetencje w zakresie rozmowy o unikalnych wartościach oferty.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie badania potrzeb klientów.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie pokonywania obiekcji klientów.
  • Nauczysz się prowadzić i kierować spotkaniem z klientem.
  • Dowiesz się jak negocjować aby osiągnąć korzyści dla firmy.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie stosowania perswazji handlowej.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie obrony przed zachowaniami destruktywnymi i manipulacją.
  • Dowiesz się jak wspierać długofalowość współpracy i lojalność klienta.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM KONKURENCJI.

  • Sposób komunikacji a budowanie partnerstwa.
  • Prowadzenie rozmów wstępnych.
  • Bariery komunikacyjne.
  • Stereotypy a rozpoznawanie potrzeb i rozumienie klienta.

 2. BADANIE POTRZEB I PRZYCIĄGANIE UWAGI.

  • Potrzeby ukryte klienta.
  • Prowadzenie rozmów o aktualnym dostawcy klienta.
  • Rozmowa o wątpliwościach klienta.

 3. KOMUNIKOWANIE OFERTY UNIKALNYCH WARTOŚCI.

  • Produkt rzeczywisty a produkt poszerzony.
  • Rozmowa o unikalnych korzyściach.
  • Praca i działanie „z sensem” jako unikalna wartość na nowoczesnym rynku.
  • Język straty i język korzyści.

 4. SIŁA NEGOCJACYJNA W SPRZEDAŻY.

  • BATNA siła negocjacyjna.
  • ZOPA – Zone of Possible Agreement.
  • Maksymalna Możliwa Strata.
  • Propozycje wstępne, Zakotwiczenie, próg ustępstw.
  • Psychologiczne aspekty wywierania wpływu rozmową o pozycji cenowej.

 5. POKONYWANIE OBIEKCJI W OPARCIU O ANALIZĘ OFERTY KONKURENCJI.

  • Bariery wejścia/bariery wyjścia stosowane przez firmy.
  • Bank trudnych sytuacji z informacją zwrotną.
  • Wykorzystanie znajomości potrzeb klientów.
  • Ćwiczenie sztuki argumentacji handlowej.

 6. SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA.

  • Współpracuję już wiele lat.
  • Nie mam zastrzeżeń do dotychczasowego dostawcy.
  • Dlaczego mam wybrać właśnie was?
  • Konkurencja ma doskonałą ofertę!
  • Nie jesteście jedyni!
  • Jest Pan piątym handlowcem w dniu dzisiejszym!
  • Skąd mogę mieć pewność…
  • Czy produkt na pewno spełnia standardy?
  • Proszę mnie przekonać…
  • Cena jest za wysoka!
  • I inne obiekcje… czyli jak pozyskać klienta przekonanego do współpracy z konkurencją.

 7. TECHNIKI PERSWAZJI I PRZEKONYWANIA.

  • Reaktanacja.
  • Reguła niedostępności.
  • Perswazyjny język straty, wykorzystanie efektów emocjonalnych.
  • Reguła wzajemności.

8. ROZPOZNANIE TYPU OSOBOWOŚCI I MOTYWACJI KLIENTA.

  • Jak poznać poszczególne typy osobowości.
  • Co motywuje klienta do zakupu.
  • Czego unikać w kontakcie z danym typem.
  • Co możesz zrobić aby pokonać trudności w komunikacji z silniejszą stroną.

 9. TAJNIKI DESTRUKTYWNYCH ZACHOWAŃ W NEGOCJACJACH HANDLOWYCH I ŻYCIU OSOBISTYM.

  • Profile „trudnych klientów”.
  • Typy i geneza destruktywnych zachowań (na podst. E. Fromm).
  • Autorytaryzm; uległość, władza, kontrola, destrukcyjność.
  • Praktyczny sposób radzenia sobie z określonym zachowaniem.
  • Jak unikać własnych destruktywnych zachowań.

 10. ROZPOZNAWANIE MANIPULACYJNYCH ZAGRYWEK DRUGIEJ STRONY i TECHNIKI OBRONY PRZED MANIPULACJĄ.

  • Korzyści z długoterminowej współpracy obu stron.
  • Rozpoznawnie technik manipulacji.
  • Sposób obrony przed wybranymi technikami manipulacji.
  • Asertywna klaryfikacja.
  • Asertywne stawianie granic.
  • Budowanie klimatu otwartości i szczerości w komunikacji.


PROWADZĄCY: Paweł Wojciechowski.

Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i asertywności, kompetencji społecznych.

W 2000 roku rozpoczął pracę w sprzedaży od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestlé) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy.  Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Przy wsparciu działu handlowego (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów) utrzymał cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedaży. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem systemów CRM. Obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń i coachingu.

 

 

Cena promocyjna szkolenia otwartego wynosi 1390 zł. netto + 23% VAT i obejmuje: wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji: dopłata 200 zł. netto + 23% VAT

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 3-5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, TEL. KOM.: 607 573 053 LUB E-MAIL: atl@atl.edu.pl

 

 

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Klasyfikacja zapasów. Finansowanie zapasów. Metody kontroli zapasów. Kontrola zapasów typu „pchania”.Just in Time. Material Requirement Planing MRP. Distribution Requirement Planing DRP9. Prognozowanie przy pomocy szeregów czasowych i regresji.

Transport międzynarodowy - przewozy multimodalne i spedycja.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Program szkolenia opracowany został tak, by uczestnicy zyskali wiedzę pozwalającą na bezpieczny import lub eksport towarów, uświadomienie sobie zakresu odpowiedzialności poszczególnych podmiotów wykonywających i organizujących przewóz.

Eliminacja strat i ciągłe podnoszenie efektywności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Poznanie podstawowych narzędzi z „walizki” lean, nauczenie umiejętności identyfikacji Strat w procesach produkcyjnych i nieprodukcyjnych, poznanie techniki rybiej ości oraz 5 razy Dlaczego, poznanie zasad rządzących sesją burzy mózgów i wiele innych.

Cło: Klasyfikacja Taryfowa w Nomenklaturze Scalonej - PRAKTYCZNE WARSZTATY.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Informacje na temat regulacji prawnych stosowanych w obrocie towarowym w ramach UE i w kontakcie z krajami trzecimi, taryfa celna, Wiążąca Informacja Taryfowa. Ćwiczenia praktyczne z omówieniem wybranej klasyfikacji.

Prawo Celne 2018. Reguły Pochodzenia Towarów. Składanie Deklaracji INTRASTAT. Aktualności i Z
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Zmiany i aktualności w Prawie Celnym na rok 2018. Reguły pochodzenia towarów, Intrastat. Niezbędne informacje dla obsługi celnej towarów.

OCENA OPŁACALNOŚCI FINANSOWEJ PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Poznanie podstawowych narzędzi i technik oceny opłacalności projektów inwestycyjnych, ich zalet, wad i ograniczeń w stosowaniu praktycznym, poznanie metod ustalania kosztu kapitału.

Komunikacja i negocjacje międzykulturowe w kontaktach handlowych z kontrahentami z ameryki łacińskie
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Warsztaty są przeznaczone dla: polskich przedsiębiorców, którzy są już obecni oraz tych którzy są zainteresowani wejściem na rynki ameryki łacińskiej i chcą poznać tamtejszą kulturę biznesu oraz metody efektywnej komunikacji.

METODY REDUKCJI KOSZTÓW PRODUKCJI.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

UCZESTNICY SZKOLENIA NAUCZĄ SIĘ JAK:- Samodzielnie rozwiązywać problemy produkcyjne .- Poszukiwać optymalnych rozwiązań w systemach produkcji kierując się wiedzą pozyskaną podczas szkolenia.- Ocenić efektywność (...)

ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM OBROTOWYM
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Poznanie narzędzi i technik zarządzania majątkiem obrotowym i zobowiązaniami krótkoterminowymi oraz płynnością, a także możliwości praktycznego zastosowania modeli teoretycznych.

DYSTRYBUCJA I PLANOWANIE DOSTAW.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Dystrybucja i planowanie dostaw: analiza potrzeb sieci dystrybucji, analiza i planowanie przepływu w sieci dystrybucji, kalkulacja kosztów i analiza skutków finansowych.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.