Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji i Radzenie Sobie z Obiekcjami., Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, asertywność, efektywna komunikacja, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, Poznań. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-04-29

Było:990zł

Jest:790zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji i Radzenie Sobie z Obiekcjami.

  • Termin: 2018-04-19 - 2018-04-20
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 1590.00 zł
  • Cena brutto: 1955.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI

I RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI.

 

POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)

 

W zasadzie każdy z klientów korzystał już z jakiegoś dostawcy. Oznacza to, że sprzedaż, coraz częściej oznacza konieczność pokonania konkurencji. Często niezależny to od szczęścia, a od sensu, który zdecyduje o wygranej.  Może być to unikalna oferta wartości, lub „chemia” relacji międzyludzkich, często też zadecyduje o tym umiejętność dotarcia do nieujawnianej, ukrytej potrzeby klienta, tego co „naprawdę ważne” dla niego.

 

Podczas rozmów handlowiec odpowiada na dziesiątki podanych wprost, lub „zaszytych” obiekcji pod adresem oferty lub jego osoby. W niektórych sytuacjach stoi przed wyzwaniem radzenia sobie z utrudniającym zachowaniem klienta,  a nawet elementami destruktywności czy manipulacją.

 

Po tym warsztacie zwiększysz efektywność w zakresie:

  • sprzedaży,
  • sposobów przekonywania, 
  • rozumienia potrzeb i psychologii klientów,
  • odpowiadania na obiekcje klientów w kontekście pokonywania konkurencji,
  • a także radzenia sobie z trudnymi zachowaniami.

 Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

  • Zwiększysz kompetencje w zakresie rozmowy o unikalnych wartościach oferty.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie badania potrzeb klientów.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie pokonywania obiekcji klientów.
  • Nauczysz się prowadzić i kierować spotkaniem z klientem.
  • Dowiesz się jak negocjować aby osiągnąć korzyści dla firmy.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie stosowania perswazji handlowej.
  • Zwiększysz kompetencje w zakresie obrony przed zachowaniami destruktywnymi i manipulacją.
  • Dowiesz się jak wspierać długofalowość współpracy i lojalność klienta.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM KONKURENCJI.

  • Sposób komunikacji a budowanie partnerstwa.
  • Prowadzenie rozmów wstępnych.
  • Bariery komunikacyjne.
  • Stereotypy a rozpoznawanie potrzeb i rozumienie klienta.

 2. BADANIE POTRZEB I PRZYCIĄGANIE UWAGI.

  • Potrzeby ukryte klienta.
  • Prowadzenie rozmów o aktualnym dostawcy klienta.
  • Rozmowa o wątpliwościach klienta.

 3. KOMUNIKOWANIE OFERTY UNIKALNYCH WARTOŚCI.

  • Produkt rzeczywisty a produkt poszerzony.
  • Rozmowa o unikalnych korzyściach.
  • Praca i działanie „z sensem” jako unikalna wartość na nowoczesnym rynku.
  • Język straty i język korzyści.

 4. SIŁA NEGOCJACYJNA W SPRZEDAŻY.

  • BATNA siła negocjacyjna.
  • ZOPA – Zone of Possible Agreement.
  • Maksymalna Możliwa Strata.
  • Propozycje wstępne, Zakotwiczenie, próg ustępstw.
  • Psychologiczne aspekty wywierania wpływu rozmową o pozycji cenowej.

 5. POKONYWANIE OBIEKCJI W OPARCIU O ANALIZĘ OFERTY KONKURENCJI.

  • Bariery wejścia/bariery wyjścia stosowane przez firmy.
  • Bank trudnych sytuacji z informacją zwrotną.
  • Wykorzystanie znajomości potrzeb klientów.
  • Ćwiczenie sztuki argumentacji handlowej.

 6. SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA.

  • Współpracuję już wiele lat.
  • Nie mam zastrzeżeń do dotychczasowego dostawcy.
  • Dlaczego mam wybrać właśnie was?
  • Konkurencja ma doskonałą ofertę!
  • Nie jesteście jedyni!
  • Jest Pan piątym handlowcem w dniu dzisiejszym!
  • Skąd mogę mieć pewność…
  • Czy produkt na pewno spełnia standardy?
  • Proszę mnie przekonać…
  • Cena jest za wysoka!
  • I inne obiekcje… czyli jak pozyskać klienta przekonanego do współpracy z konkurencją.

 7. TECHNIKI PERSWAZJI I PRZEKONYWANIA.

  • Reaktanacja.
  • Reguła niedostępności.
  • Perswazyjny język straty, wykorzystanie efektów emocjonalnych.
  • Reguła wzajemności.

8. ROZPOZNANIE TYPU OSOBOWOŚCI I MOTYWACJI KLIENTA.

  • Jak poznać poszczególne typy osobowości.
  • Co motywuje klienta do zakupu.
  • Czego unikać w kontakcie z danym typem.
  • Co możesz zrobić aby pokonać trudności w komunikacji z silniejszą stroną.

 9. TAJNIKI DESTRUKTYWNYCH ZACHOWAŃ W NEGOCJACJACH HANDLOWYCH I ŻYCIU OSOBISTYM.

  • Profile „trudnych klientów”.
  • Typy i geneza destruktywnych zachowań (na podst. E. Fromm).
  • Autorytaryzm; uległość, władza, kontrola, destrukcyjność.
  • Praktyczny sposób radzenia sobie z określonym zachowaniem.
  • Jak unikać własnych destruktywnych zachowań.

 10. ROZPOZNAWANIE MANIPULACYJNYCH ZAGRYWEK DRUGIEJ STRONY i TECHNIKI OBRONY PRZED MANIPULACJĄ.

  • Korzyści z długoterminowej współpracy obu stron.
  • Rozpoznawnie technik manipulacji.
  • Sposób obrony przed wybranymi technikami manipulacji.
  • Asertywna klaryfikacja.
  • Asertywne stawianie granic.
  • Budowanie klimatu otwartości i szczerości w komunikacji.


PROWADZĄCY: Paweł Wojciechowski.

Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i asertywności, kompetencji społecznych.

W 2000 roku rozpoczął pracę w sprzedaży od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestlé) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy.  Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Przy wsparciu działu handlowego (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów) utrzymał cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedaży. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem systemów CRM. Obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń i coachingu.

 

HARMONOGRAM GODZINOWY SZKOLENIA:

I DZIEŃ

10.00-10.05 - powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

10.05-13.00 - pierwsza część szkolenia

13.00-14.00 - przerwa obiadowa

14.00-17.00 - druga część szkolenia

II DZIEŃ

09.00-09.05 - powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

09.05-14.00 - trzecia część szkolenia

14.00-14.05 - zakończenie szkolenia

14.05-15.00 - obiad i wyjazd uczestników

 

Cena promocyjna bez zakwaterowania wynosi 1390 zł. netto + 23% VAT i obejmuje: wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji: dopłata 200 zł. netto + 23% VAT

- RABATY PRZY ZGŁOSZENIU:  2 osób - 10%,  3 osób - 15%,  4 osób - 20%.

 

MIASTO

STYCZEŃ-CZERWIEC 2018

WRZESIEŃ-GRUDZIEŃ 2018

MIEJSCE SZKOLENIA

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH

DO DNIA:

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH          DO DNIA:

KATOWICE

25-26.01.2018

21-22.05.2018

17.01.2018

11.05.2018

-

-

Hotel Diament Plaza****

ul. Dworcowa 9

GDAŃSK

22-23.02.2018

18-19.06.2018

13.02.2018

8.06.2018

-

-

Hotel Mercure Stare Miasto****

ul. Heweliusza 22

ZAKOPANE

1-2.03.2018

20.02.2018

-

-

Hotel „Wersal”***

ul. Tetmajera 14a

WARSZAWA

22-23.03.2018

13.03.2018

-

-

Hotel Ibis Stare Miasto***

ul. Muranowska 2

POZNAŃ

19-20.04.2018

10.04.2018

-

-

Hotel Mercure Poznań Centrum**** ul. Roosevelta 20

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, TEL. KOM.: 607 573 053 LUB E-MAIL: atl@atl.edu.pl

 

 

  • Hotel Mercure Poznań Centrum****
  • 60-829 Poznań, ul.Roosevelta 20
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2018-05-21 - 2018-05-22
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Termin: 2018-06-18 - 2018-06-19
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie i Poprawa Efektywności Procesów Logistycznych. Mapowanie Procesów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu przybliżenie uczestnikom zagadnień związanych z zakresu zarządzania i efektywności procesów logistycznych oraz mapowania procesów. 60 procent czasu szkolenia poświęcone jest ćwiczeniom i analizom praktycznym.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Klasyfikacja zapasów. Finansowanie zapasów. Metody kontroli zapasów. Kontrola zapasów typu „pchania”.Just in Time. Material Requirement Planing MRP. Distribution Requirement Planing DRP9. Prognozowanie przy pomocy szeregów czasowych i regresji.

Trening Negocjacji Handlowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem treningu jest doskonalenie własnego stylu negocjacyjnego w kierunku osiągania mistrzostwa i zawodowstwa w negocjacjach handlowych.

Jak negocjować po mistrzowsku – trening negocjacji dla zaawansowanych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

JAK NEGOCJOWAĆ PO MISTRZOWSKU – TRENING NEGOCJACJI DLA ZAAWANSOWANYCH.CZAS TRWANIA: 2 DNI.Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia (...)

Coaching zespołów i zarządzanie konfliktem. Tworzenie i utrzymywanie zmotywowanych zespołów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności profesjonalnego tworzenia i utrzymywania zespołów zmotywowanych do samodzielnego realizowania postawionych im celów, inwestujących we wzajemny sukces i potrafiących wykorzystywać energię do jego

Budowanie pewności siebie i efektywność w biznesie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Adekwatna do realiów pewność siebie zwiększa efektywność w biznesie i życiu, na przykład podczas zebrania zespołu, na którym trzeba przekazać niepopularne informacje i bronić własnych granic. Zwiększ swoją pewność siebie i efektywność biznesową.

Skuteczny Szef Logistyki.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

SKUTECZNY SZEF LOGISTYKI. POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF) Jak zbudować swój autorytet w firmie, umiejętnie motywować i zarządzać pracownikami logistyki i magazynu oraz wypracować (...)

Nowoczesne Umowy w Sferze IT.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie z nowymi uregulowaniami prawno-zwyczajowymi, które mogą być wykorzystane do zabezpieczenia interesów firm słuchaczy w zawieranych umowach ze sfery IT, poznanie zasad analizy ryzyka umowy IT i jego ograniczania.

Zarządzanie Sobą w Czasie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają najskuteczniejsze metody zarządzania swoim czasem, co pozwoli im zwiększyć swoją efektywność i poczucie komfortu w życiu zawodowym i codziennym.

Sposoby Radzenia Sobie ze Stresem i Emocjami.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają najskuteczniejsze metody radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach i panowania nad emocjami, co pozwoli im zwiększyć swoją efektywność i poczucie komfortu w życiu zawodowym i codziennym.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.