Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

TECHNIKI OBRONY CENY

  • Termin: 2022-06-27 - 2022-06-27
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Przy zgłoszeniu 2 osób. 960.00 864.00 zł (Rabat -10%Przy zgłoszeniu 2 osób.)
  • Cena brutto: 1062.72 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny". Istotą skutecznego radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, tak na rynku B2B jak i w segmencie B2C, są trzy podstawowe elementy: - zmiana postawy handlowca, czyli odejście od przekonania, że "cena jest najważniejsza i klient kieruje się tylko ceną", - zdobycie wiedzy o roli ceny i obiekcji w procesie sprzedaży i negocjacji oraz zbudowanie na tej podstawie umiejętności korzystania ze skutecznych technik obrony ceny.
Szkolenie "Techniki obrony ceny" łączy w sobie wszystkie trzy powyższe elementy skutecznie przygotowując handlowców do zbijania obiekcji cenowych klientów.

 

Grupa docelowa szkolenia "Techniki obrony ceny"

Od ponad 19 lat, podczas naszych szkoleń, wyposażany managerów i pracowników sił sprzedaży w skuteczne narzędzia, metody i techniki handlowe. Nasze doświadczenie pozwala nam zarekomendować szkolenie z technik obrony ceny:

  • Managerom sprzedaży, Key Account Managerom, Specjalistom ds. Sprzedaży i Przedstawicielom Handlowym działającym na rynkach B2B i B2C.

 

Cele szkolenia

 

Szkolenie Techniki obrony ceny przygotowuje handlowców do profesjonalnego i skutecznego zbijania i radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów:

Kończąc szkolenie z technik obrony ceny:

  • Zmienisz swoje postrzeganie roli ceny, obiekcji cenowych, presji rabatowej wywieranej przez klienta w procesie sprzedaży.
  • Nauczysz się prezentować produkt / usługę nie mówiąc o cenie.
  • Poznasz i nauczysz się stosować zasady profilaktyki cenowej.
  • Dowiesz jakie są (i zdobędziesz umiejętność) korzystania z siedmiu metod prezentacji ceny, które nie wywołują obiekcji cenowej.
  • Podniesiesz swój poziom asertywności w trakcie negocjacji cenowych.

Forma prowadzenia szkolenia "Techniki obrony ceny"

 

Szkolenie z technik obrony ceny ma charakter bardzo praktycznego warsztatu. Podczas szkolenia weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach indywidualnych, ćwiczenia w małych grupach, ćwiczeniach zespołowych, scenkach, będzie rozwiązywał zadania i testy, weźmiesz udział w burzach mózgów i dyskusjach moderowanych.

Podsumowaniem każdej części warsztatowej są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera.

 


Program szkolenia

 

1. CENA, DLACZEGO STRASZY? CZY ROZMOWA O CENIE JEST NAJTRUDNIEJSZYM ETAPEM ROZMOWY HANDLOWEJ?

 

2. JAK ZAPREZENTOWAĆ PRODUKT, NIE MÓWIĄC O CENIE

  • Produkty / usługi i ich cena.
  • Kiedy cena jest istotna?
  • Dlaczego kobiety kupują małe torebki za 261.000 $?
  • Dlaczego mężczyźni kupują harley’a za 800.100 $?

3. PROFILAKTYKA CENOWA

  • Jak prowadzić rozmowę, aby cena byłam tylko jednym z wielu elementów negocjacji?
  • Co można zrobić już na początku rozmowy - "Rozmawiamy o rzeczach, które kosztują"

4. KIEDY JUŻ ROZMAWIAMY O CENIE… JAK ZAPREZENTOWAĆ CENĘ NIE WYWOŁUJĄC OBIEKCJI?

  • Metoda "kanapki"- jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom
  • Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys
  • Metoda porównywania - są rzeczy, które kosztują znacznie więcej
  • Metoda kompaktowa - w zestawie taniej
  • Metoda inwestycyjna - warto dobrze inwestować
  • Metoda bilansowa - ile stracę, gdy nie kupię?

5. NEGOCJACJE CENY TO GRA - STRATEGIE RADZENIE SOBIE Z ZARZUTAMI CENOWYMI I NIE TYLKO

 

5.1 Właściwe reagowanie na "zagrywki cenowe" klienta

  • "Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?"
  • "Tylko cena mnie interesuje"
  • "Taka jest polityka firmy"
  • "Wiem, że możecie mi dać lepszą cenę. I tak na mnie zarobicie"
  • "Ja znam ten rynek, wiem, ile to kosztuje"
  • "U konkurencji mam lepsze warunki"

5.2 Emocje - sprzymierzeniec czy wróg. Negocjator to aktor

  • "Ile?! To jest zdecydowanie za drogie"
  • "To nic wielkiego wyprodukować takie coś"
  • "A Pan w branży to chyba od niedawna?"
  • "Chcę rozmawiać z kimś kompetentnym"

5.3 Rozsądne czynienie ustępstw

  • "Dorzuci Pani / Pan coś na "R" (rabat) na początek współpracy"
  • "Dla stałych klientów na pewno coś da się zrobić"

6. TAKTYKA KLIENTA JAKO PODSTAWA DO TWORZENIA WŁASNEJ STRATEGII NEGOCJACYJNEJ

 

7. ZACHOWANIE ASERTYWNE W CZASIE NEGOCJACJI CENOWYCH.

  • Jak powiedzieć "nie"? Techniki asertywne w pracy handlowca
  • Jak zadbać o własne emocje
  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • ANNA RITTER
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANNA RITTER

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

Strategie category management [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Strategie category management, to szkolenie online, podczas którego przygotujemy Cię do zbudowania strategii zarządzania kategorią produktów.

Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera, to szkolenie online, podczas którego poznasz taktyk i nauczysz się korzystać z narzędzi Product Managera wpływających na sprzedaż produktów / grup produktowych.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Obsługa Trudnego Klienta
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie?

20 trików psychologicznych w zarządzaniu ceną [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy.

Jak zorganizować pracę zdalną Przedstawicieli Handlowych [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, przedstawicieli terenowych.

Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta.

Strategia i narzędzia trade marketingowe [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Efekty trade marketingu najczęściej są mierzalne i przekładają się na konkretne wyniki. To również przestrzeń dla wdrażania wielu mechanizmów, narzędzi i pobudzania wyobraźni. Tu też marketingowcy mogą dać upust swojej kreatywności.

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo ważne staję się, więc przygotowanie managerów i handlowców odpowiedzialnych za kontakty z Kupcami...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



TECHNIKI OBRONY CENY, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Warszawa. otwarte, e-learning

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.