Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny". Istotą skutecznego radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, tak na rynku B2B jak i w segmencie B2C, są trzy podstawowe elementy: - zmiana postawy handlowca, czyli odejście od przekonania, że "cena jest najważniejsza i klient kieruje się tylko ceną", - zdobycie wiedzy o roli ceny i obiekcji w procesie sprzedaży i negocjacji oraz zbudowanie na tej podstawie umiejętności korzystania ze skutecznych technik obrony ceny.
Szkolenie "Techniki obrony ceny" łączy w sobie wszystkie trzy powyższe elementy skutecznie przygotowując handlowców do zbijania obiekcji cenowych klientów.
Od ponad 19 lat, podczas naszych szkoleń, wyposażany managerów i pracowników sił sprzedaży w skuteczne narzędzia, metody i techniki handlowe. Nasze doświadczenie pozwala nam zarekomendować szkolenie z technik obrony ceny:
Szkolenie Techniki obrony ceny przygotowuje handlowców do profesjonalnego i skutecznego zbijania i radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów:
Kończąc szkolenie z technik obrony ceny:
Szkolenie z technik obrony ceny ma charakter bardzo praktycznego warsztatu. Podczas szkolenia weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach indywidualnych, ćwiczenia w małych grupach, ćwiczeniach zespołowych, scenkach, będzie rozwiązywał zadania i testy, weźmiesz udział w burzach mózgów i dyskusjach moderowanych.
Podsumowaniem każdej części warsztatowej są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera.
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ... |
|
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania CenamiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen. |
|
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru... |
|
Strategie category management [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Strategie category management, to szkolenie online, podczas którego przygotujemy Cię do zbudowania strategii zarządzania kategorią produktów. |
|
Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera, to szkolenie online, podczas którego poznasz taktyk i nauczysz się korzystać z narzędzi Product Managera wpływających na sprzedaż produktów / grup produktowych. |
|
Techniki efektywnej sprzedażyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy. |
|
SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościoB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. |
|
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. |
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. |
|
Techniki efektywnej sprzedażyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży. |
|
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania CenamiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen. |
|
Obsługa Trudnego KlientaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki |
|
OBSŁUGA REKLAMACJIB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? |
|
20 trików psychologicznych w zarządzaniu ceną [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy. |
|
Jak zorganizować pracę zdalną Przedstawicieli Handlowych [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, przedstawicieli terenowych. |
|
Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta. |
|
Strategia i narzędzia trade marketingowe [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Efekty trade marketingu najczęściej są mierzalne i przekładają się na konkretne wyniki. To również przestrzeń dla wdrażania wielu mechanizmów, narzędzi i pobudzania wyobraźni. Tu też marketingowcy mogą dać upust swojej kreatywności. |
|
NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMIB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo ważne staję się, więc przygotowanie managerów i handlowców odpowiedzialnych za kontakty z Kupcami... |
TECHNIKI OBRONY CENY, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Warszawa. otwarte, e-learning
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.