Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2020-09-27

Było:460zł

Jest:414zł

Podstawowe informacje

Techniki negocjacji i wywierania wpływu przez telefon

  • Termin: 2020-11-09 - 2020-11-10
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1590.00 1390 zł (Rabat -200zł)
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl
Firma szkoleniowa Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10


Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

 

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 



Cele szkolenia
•    wyposażenie uczestnika w zdolność słownej kreacji, profesjonalizm w posługiwaniu się słowem, jako narzędziem dającym siłę i wiarygodność,
•    wykreowanie zachowań, których świadkami są ludzie, i które mówić będą razem z przekazem werbalnym,
•    uwydatnienie i wzmocnienie cech osoby kontaktującej się przez telefon, udzielającej informacji, biorącej udział w podejmowaniu decyzji przez klienta,
•    zminimalizowanie nawyków stereotypowych w kontaktach z klientem.

Uczestnicy szkolenia rozwiną
•    umiejętność prowadzenia oryginalnych i dynamicznych rozmów przez telefon,
•    umiejętność budowania zainteresowania i napięcia w prezentacji oferty,
•    umiejętność prawidłowego sposobu wykorzystania głosu,
•    umiejętność szybkiej reakcji na niespodziewane sytuacje,
•    kreatywność, spontaniczność i życzliwość w sytuacjach prezentowania siebie i firmy.

 


 

Program szkolenia

 1.    Charakterystyka negocjacji prowadzonych przez telefon, forma i treść:
•    negocjacyjny SWOT – siła, słabość, szansa i zagrożenie w rokowaniach przez telefon, vs potencjalny SWOT partnera negocjacyjnego,
•    czym są, a czym nie są rokowania telefoniczne, specyfika,
•    o co chodzi w negocjacjach telefonicznych, co będzie akceptowalnym rozwiązaniem dla obydwu stron?
•    jakie style negocjowania przyjmować w telefonicznych rokowaniach, od czego/kogo to zależy?
•    planowanie strategii negocjacyjnej w odniesieniu do partnera negocjacyjnego.

2.    Przygotowania się do przeprowadzenia efektywnych negocjacji telefonicznych, zestaw pytań i odpowiedzi:
•    nastawienie psychiczne,
•    jakie pytania warto postawić sobie przed przystąpieniem do negocjacji?
•    przewidywanie reakcji drugiej strony,
•    projektowanie i wypełnianie arkusza negocjacyjnego,
•    ustalenie pożądanego rezultatu określenie kwestii negocjacyjnych do rokowań prowadzonych przez telefon,
•    określenie swojej BATNA i WATNA – najlepszej i najgorszej alternatywy dochodzenia do porozumienia w rokowaniach,
•    negocjacyjne kroki telefonicznych, struktura rozmowy,
•    lista kontrolna, o czym należy pamiętać przed negocjacjami?

3.    Techniki negocjacji przez telefon – co decyduje o sukcesie?
•    budowanie pozytywnego klimatu negocjacji przez telefon,
•    od klimatu napięcia do klimatu porozumienia,
•    bariery w  budowaniu relacji,
•    zasady negocjacyjne – 4, ale ważne,
•    budowanie strategii współpracy – reguły, interesy, problem negocjacyjny, poszukiwanie rozwiązań, podejmowanie decyzji,
•    metody utrzymania tempa negocjacji,
•    umiejętności budujące wiarygodność i autorytet negocjatora,
•    techniki wywierania wpływu: jakie, praktyczny sposób zastosowania,
•    siła w negocjacjach, skąd i jak czerpać i wykorzystać?
•    kiedy transakcja jest dla nas korzystna i dlaczego?

4.    Konflikty w telefonicznych rokowaniach, jak je traktować i rozwiązywać?
•    jakie mogą pojawić się konflikty w rozmowie z Partnerem negocjacyjnym?
•    dlaczego druga strona nie podejmuje decyzji o współpracy-powody
•    „budowanie mostów”, czyli jak zaangażować negocjatora w rokowania i akceptacji wypracowanych rozwiązań?
•    szacunek dla siebie i szacunek dla negocjacyjnego partnera, czyli jak stosować zasady asertywnego stawiania granic?
•    impas i sposoby na wyjcie z klinczu negocjacyjnego,
•    panowanie nad głosem i praca głosem w negocjacjach,
•    najważniejsze manipulacje i gry negocjacyjne oraz jak się im przeciwstawić.

5.    Techniki przekonywania i wywierania wpływu:
•    budowanie skutecznego argumentu,
•    jak wywierać wpływ na rozmówcę, aby przekonać Go do swojego punktu widzenia danej kwestii,
•    jak uważnie słuchać, słyszeć i zrozumieć, co mówi nasz partner negocjacyjny?
•    telefoniczna autoprezentacja negocjatora,
•    argumentacja racjonalna,
•    argumentacja emocjonalna,
•    reguły: wzajemności, zaangażowania, lubienia, niedostępności społecznego dowodu słuszności, ulegania autorytetom,
•    budowanie pewności siebie i wewnątrz sterowności negocjatora.

6.    Kluczowe zasady skutecznych negocjacji w biznesie - Trening poznanych zasad i umiejętności. Rozwijanie i doskonalenie kompetencji negocjacyjnych:
•    trening rokowań przez telefon z udziałem Uczestników – symulacje i informacje zwrotne,
•    analiza rozmów i wypracowywanie najskuteczniejszych praktyk,
•    podsumowanie szkolenia i najważniejsze wnioski, dotyczące telefonicznych negocjacji.


  • Hotel Novotel Centrum Katowice****
  • 40-202 Katowice, al. Roździeńskiego 16
  • woj. Śląskie
Termin: 2020-09-28 - 2020-09-29
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (Rabat -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

TPM - Kompleksowe zwiększanie wydajności parku maszynowego
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel:Przedmiotem szkolenia jest szukanie wzrostu potencjału produkcyjnego posiadanego parku maszynowego oraz zespołowe wypracowanie usprawnień w systemie utrzymania ruchu jak i również wzrosty efektywności wykorzystania maszyn i urządzeń produkcyjnych

Diagnoza kandydatów metodą DEEP HIDE - współczesne osiągnięcia psychodiagnostyki w selekcji personel
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest prezentacja i trening najnowocześniejszych technik prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej na różnorodne stanowiska pracy. Uczestnicy poznają diagnozę pożądanych cech i uzdolnień metodami intencji ukrytych

Warsztat kierowniczy dla brygadzisty/mistrza magazynu
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: kształtowanie umiejętności zarządzania zespołem pracowników magazynów, doskonalenie kompetencji komunikacyjnych, podnoszenie efektywności grupowych form pracy, zwiększanie motywacji indywidualnej i zespołowej

Sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel:Dowiesz się,jak umysł świadomy i nieświadomy odbiera to,co usłyszał,zobaczył i poczuł, czyli w jaki sposób mózg odbiera i przetwarza informacje.Będziesz potrafił rozpoznawać różne typy osobowości i dostosować do każdego z nich swoje zachowanie

Zarządzanie łańcuchem dostaw
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest zapoznanie się z, jak i przećwiczenie najlepszych praktyk wykorzystywanych w budowaniu i rozwijaniu elastycznych łańcuchów dostaw.

Jawne i ukryte umiejętności i predyspozycje kandydata - skuteczna rekrutacja
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Głównym celem szkolenia jest przede wszystkim przekazanie uczestnikom praktycznych narzędzi selekcyjnych pozwalających na profesjonalne prowadzenie spotkań i rozmów kwalifikacyjnych, a w związku z tym efektywny wybór kandydatów do pracy

Sztuka prowadzenia prezentacji z wykorzystaniem programu MS PowerPoint
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

W pierwszym dniu uczestnicy poznają zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji w programie Power Point. Drugi dzień to warsztat uczący efektywnej sztuki prezentowania na forum materiałów przygotowanych w dniu pierwszym.

Standaryzacja pracy
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Podstawą szkolenia jest gra symulacyjna, której rundy będą powtarzane po kolejnych blokach tematycznych.

Czas pracy kierowców i planowanie przewozu drogowego
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z maksymalnymi, dopuszczalnymi okresami czasu prowadzenia pojazdu, minimalnymi wielkościami przerw i odpoczynków obowiązującymi kierowców wykonujących przewozy drogowe.

Inwentaryzacje w nowoczesnym przedsiębiorstwie
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstwa do skutecznego przygotowania i przeprowadzenia procesu inwentaryzacji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Techniki negocjacji i wywierania wpływu przez telefon, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, Katowice. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.