Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Techniki negocjacji i obrony ceny, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, negocjacje, handlowe, techniki sprzedaży, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-16

Było:8980zł

Jest:7980zł

Podstawowe informacje

Techniki negocjacji i obrony ceny

  • Termin: 2018-12-18 - 2018-12-19
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: więcej na www.superszkolenia.pl 1690.00 1190 zł (Rabat -500złwięcej na www.superszkolenia.pl)
  • Cena brutto: 1463.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Chcesz, by Twoje rozmowy z partnerami biznesowymi przyniosły oczekiwany ZYSK?

Chcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji i skutecznie je wykorzystać? ZAPISZ się na warsztat i skorzystaj jak inni.


Szkolenie "TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY" prowadzone są w formie ćwiczeń, gier negocjacyjnych, symulacji i case study. Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik negocjacji i obrony ceny, konkretnych odpowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego.


Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i  handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.

 

Korzyści dla Ciebie:

poznasz skuteczne techniki negocjacji
poznasz techniki efektywnej prezentacji oferty (współpracy), argumentacja „za”, pokonywanie obiekcji
dowiesz się jakie odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe klientów
poznasz techniki otwarcia i zamknięcia negocjacji
rozwiniesz umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacji
zaczniesz odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami, stosując poznane techniki negocjacji i obrony ceny 

 

Co zrobić, kiedy klienta interesuje tylko i wyłącznie cena lub też cena jest kluczowym elementem negocjacji umowy? 

 

Handlowiec, Menadżer podczas spotkań sprzedażowych bardzo często spotyka się z sytuacją, podczas której klient zgłasza obiekcje dotyczące ceny. To jedna z trudniejszych sytuacji, z którą muszą się zmierzyć. Zadaj Sobie więc pytanie: Jak bardzo zmieni się sytuacja Twojej firmy, kiedy Ty i Twoi pracownicy nauczycie się negocjować i rozmawiać z klientem? 

 

Uczestnicy szkolenia ćwiczą na konkretnych i realnych sytuacjach sprzedażowych z życia zawodowego. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).  

 

 

 

 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:


Negocjacje, jako sposób osiągania porozumienia w biznesie.
Czym są negocjacje – wprowadzenie.
Podstawowe zasady i reguły negocjacji.
Jak prowadzić negocjacje nastawione na współpracę.

Jakim jestem negocjatorem?
Jak negocjuję – charakterystyka stylów negocjacji.
Kluczowe cechy skutecznego negocjatora.
Dylematy negocjatora.

Przygotowanie do negocjacji i budowanie silnej pozycji.
Cel, strategia, taktyka - określenie oczekiwanego rezultatu dla każdej ze stron.
Przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów.
Analiza kluczowych parametrów negocjacyjnych.
Poznaj swojego partnera – analiza przeciwnika.

Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
Interes a stanowisko – czego oczekuje rozmówca.
Pytania pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego stanowiska.

Komunikacja w negocjacjach.
Proces komunikacji a negocjacje.
Wpływ komunikacji werbalnej i niewerbalnej na efektywność prowadzonych rozmów.

Asertywność w negocjacjach.
Przegląd i aktywny trening wybranych technik negocjacyjnych.
Skuteczne techniki otwarcia negocjacji.
Przegląd technik prowadzenia „gry środkowej”.
Techniki finalizacji – jak wygrać każde negocjacje.

Perswazja w negocjacjach.
Manipulacja a wywieranie wpływu – rola etyki w procesie negocjacji.
Podstawowe reguły wywierania wpływu - praktyczne narzędzia przekonywania.
Metody radzenia sobie z obiekcjami.

Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
Kiedy i jak zaprezentować cenę?
Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o cenie.
Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych.

Rozwiązywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny.
Przygotowanie do negocjacji i wybór adekwatnych narzędzi.
Jak ustępować i jak przekonywać?
Odmowa klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym.

 

Więcej na www.superszkolenia.pl ------> TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY

  • Golden Floor AIRPORT
  • 02-146 Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

IQ, EQ - Zarządzanie emocjami – warsztaty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem treningu jest rozwijanie umiejętności składających się na inteligencję emocjonalną. Umiejętność ich wyrażania, panowania nad nimi, dystansowania się do emocji innych zdobycie wiedzy i umiejętności.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.