Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Techniki efektywnej sprzedaży

  • Termin: 2022-06-20 - 2022-06-20
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Przy zgłoszeniu 2 osób. 960.00 864.00 zł (Rabat -10%Przy zgłoszeniu 2 osób.)
  • Cena brutto: 1062.72 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży. Dzięki technikom sprzedaży, które opanujesz w trakcie szkolenia, Twoja sprzedaż i rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne.
Szkolenia handlowców, zwłaszcza te z zakresu technik sprzedaży, są już nieodłącznym elementem ich pracy. Niewątpliwie obecna sytuacja rynkowa to era klienta. Przy dużej podaży klienci mogą swobodnie wybierać dostawcę usług lub produktów. Często decyzja klienta związana z wyborem konkretnej firmy podyktowana jest względami emocjonalnymi i zależy od profesjonalizmu handlowca i poziomu w jakim opanował on na szkoleniach skuteczne techniki sprzedaży.

 

Grupa docelowa szkolenia z technik sprzedaży

Od ponad 19 lat nasza firma podnosi kompetencje handlowców w obszarze technik sprzedaży. Nasze doświadczenie pozwalana zarekomendować szkolenie z technik sprzedaży specjalistom ds. sprzedaży, handlowcom, przedstawicielom handlowym realizującym cele sprzedażowe w relacji w klientami indywidualnymi (B2C) i klientami biznesowymi (B2B).
Kompetencje i techniki sprzedażowe kształcone i rozwijane w trakcie szkolenia znajdują zastosowanie przy sprzedaży tak produktów jak i usług.

 

Cele szkolenia

 

Podstawowym celem naszego szkolenia z technik sprzedaży jest przeanalizowanie procesu sprzedaży, podniesienie umiejętności handlowych uczestników oraz pogłębienie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu stosowania efektywnych technik sprzedaży.

 

Biorąc udział w szkoleniu "Techniki efektywnej sprzedaży"

  • Podniesiesz swoje kompetencje w zakresie znajomości i stosowania skutecznych technik sprzedaży.
  • Rozwiniesz umiejętności postrzegania sytuacji sprzedażowej z perspektywy klienta i jego potrzeb.
  • Udoskonalisz zdolności związane z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej.
  • Poznasz techniki profesjonalnej prezentacji handlowej.
  • Pogłębisz wiedzę w zakresie prawidłowego reagowania na trudne sytuacje sprzedażowe w kontakcie z klientem.

Metoda prowadzania szkolenia "Techniki efektywnej sprzedaży"

 

Szkolenie "Techniki efektywnej sprzedaży" ma charakter praktycznego warsztaty skoncentrowanego na maksymalnym podniesieniu umiejętności korzystania z technik sprzedaży. W trakcie szkolenia z technik sprzedaży weźmiesz udział w licznych ćwiczeniach indywidualnych, ćwiczeniach w małych grupach i zespołowych, rozwiązywaniu zadań, scenkach, burzach mózgów oraz dyskusjach moderowanych.

Podsumowaniem każdej części warsztatowej będą mini wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera praktyka sprzedaży.


Program szkolenia

 

1. PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY - KLUCZOWY CZYNNIK WZMACNIAJĄCY POZYCJĘ HANDLOWCA

  • Analiza SWOT własnej oferty
  • Zdefiniowanie własnego potencjału wspierającego i zagrożeń
  • Analiza potencjalnych interesów klienta
  • Analiza konkurencji

2. PSYCHOLOGICZNY OBRAZ KLIENTA

  • 4 typy klientów
  • Potrzeby i cechy każdego typu
  • Sposób i techniki sprzedaży dla określonego typu klienta

3. DOSTOSOWANIE SIĘ W RELACJI Z KLIENTEM CZYLI I ETAP - OTWARCIE

  • Pierwsze wrażenie, czyli dokonywanie podświadomej pierwszej oceny
  • Komunikacja niewerbalna, czyli co mówi nasze ciało
  • Sposób rozmowy w "trudnej relacji"

4. RZECZYWISTE POTRZEBY KLIENTA A POTRZEBY EMOCJONALNE CZYLI II ETAP - ROZPOZNANIE POTRZEB

  • Zadawanie trudnych pytań jako sposób dochodzenia do sedna sprawy
  • Parafraza - metoda na skupienie uwagi i poprawne zrozumienie
  • Klaryfikacja, czyli zadawanie pytań w celu konkretyzacji szczegółów
  • Emocjonalne potrzeby określonych typów klientów
  • Co sprawia, że czujemy się szczęśliwi jako klienci?

5. PREZENTACJA PRODUKTU W INTERAKCJI Z KLIENTEM - III ETAP

  • Model - Cecha, Zaleta, Korzyść - sprzedawanie korzyści, a nie właściwości
  • Język straty - uświadomienie utraconych korzyści
  • Sztuka perswazji jak efektywnie przekonywać
  • Dobór korzyści do określonego typu klienta - odpowiedź na oczekiwania

6. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA - IV ETAP

  • Emocje towarzyszące zastrzeżeniom
  • Techniki przyjmowania zastrzeżeń
  • Sposoby zbijania obiekcji - czyli skąd się biorą zastrzeżenia i jak je pokonać

7. SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI PRZY JEDNOCZESNYM ZACHOWANIU DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM

  • Asertywna odmowa, czyli skuteczny sprzeciw
  • Asertywne stawianie granic - sposób na obronę swojej osoby
  • Przejmowanie kontroli nad sytuacją

8. POZYTYWNA TRANSAKCJA HANDLOWA, CZYLI BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI, CZYLI V ETAP ZAMKNIĘCIE

  • Zamykanie rozmów handlowych
  • Satysfakcjonujące klienta zakończenie sprzedaży
  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • ANNA RITTER
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANNA RITTER

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym.

Jak manager powinien radzić sobie ze stresem własnym i pracowników? [webinar]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Sprzedaż Przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży...

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Obsługa Trudnego Klienta
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie?

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Techniki efektywnej sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Warszawa. otwarte, e-learning

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.