Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Techniki efektywnej sprzedazy: od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży., Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, marketing i sprzedaż, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Katowice. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-16

Było:8980zł

Jest:7980zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Techniki efektywnej sprzedazy: od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży.

  • Termin: 2018-11-14 - 2018-11-15
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem 1950.00 1650 zł (First Minute -300złprzy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 2029.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAZY:

 OD NAWIĄZANIA KONTAKTU DO FINALIZACJI SPRZEDAŻY

 


 

CENA REGULARNA: 1950 PLN netto                                                     CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)

(*) Rabat  – 300 PLN obowiązuje  przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.



DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY

  • Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży, które będą mogli stosować        w poszczególnych fazach rozmów z klientem
  • Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego
  • Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się ichunikać
  • Nauczą się jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta (zastrzeżenia, reklamacje, obiekcje)
  • Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy, nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu

 


PROGRAM SZKOLENIA:


1. Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa.

  • Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca?
  • Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji
  • Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwityczne (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych

2. Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej. 

3. Przygotowanie do rozmowy handlowej:

  • Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?
  • Analiza Przewagi Konkurencyjnej
  • Check-lista:

- informacje o firmie,

- informacje o produkcie/usłudze,

- informacje o sobie,

- informacje o kliencie.

4. Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Zasady handlowego savoir-vivre
  • Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?

               - mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała
               - głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca

5. Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić?

  • Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?
  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza
  • Złota zasada rozmowy handlowej: 70/30

6. Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:

  • Zasady skutecznej argumentacji:

               - hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży

               - zjawisko „klęski urodzaju”

  • Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta
  • Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak  ich unikać?
  • „Czarna Lista” – zakazane zwroty w rozmowie z klientem

7. „Za drogo” – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta?

  • Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny

8. Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:

  • Bumerang
  • Pytania otwarte
  • Uprzedzanie
  • Referencje
  • Motywowanie 

9. Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:

  • Analiza najczęściej popełnianych błędów

10. Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.

11. Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…

  • Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych

12. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.



 

 

CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• imienny certyfikat uczestnictwa

• 2 obiady

• 4 przerwy kawowe

• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

  MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY    

                                                                            biuro@szkolenia.pl

 www.evolvo.pl

tel. 12 445 62 91

  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2018-11-19 - 2018-11-20
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2018-11-26 - 2018-11-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2018-11-29 - 2018-11-30
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie konfliktem: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie i zapobiegać powstawaniu sytuacji konfliktowych...

Zarządzanie konfliktem: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie...

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA 2015/2016

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania,delegowania,rozliczania z zadań)oraz najskuteczniejszej metody zarządzania.Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania.

Motywowanie podległego zespołu.
EVOLVO SZKOLENIA

Rozwój kompetencji menedżerskich-kierujesz ludźmi? Dowiedz się, jak ważna jest motywacja, jak motywować pracowników i jakie korzyści płyną z zarządzania zmotywowanym zespołem.Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i egzekwować je?... LAUR EKSPERTA 2015/2016

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
EVOLVO SZKOLENIA

Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie Twój poziom odporności psychicznej i pewności siebie, a także poprawi się komfort Twojej pracy oraz relacji z innymi ludźmi.Kontrolę emocji własnych i innych osób wykorzystasz do osiągania sukcesów

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.
EVOLVO SZKOLENIA

Najważniejsze taktyki negocjacyjne, sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces - termin potwierdzony!

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.