Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-12-15

Było:670zł

Jest:580zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Sztuka Przekonywania, Perswazji i Wywierania Wpływu.

  • Termin: 2019-11-18 - 2019-11-19
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1590.00 zł
  • Cena brutto: 1955.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SZTUKA PRZEKONYWANIA, PERSWAZJI

I WYWIERANIA WPŁYWU.

 

POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>

 

Nabycie umiejętności przekonywania i wywierania wpływu oraz dobieranie efektywnej argumentacji i umiejętności  kwestionowania racji rozmówcy bez jednoczesnego burzenia relacji i obustronnej chęci do dalszej współpracy.

Metody szkoleniowe:

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracujemy metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Nasze szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów, wprowadzając zmiany z poszanowaniem odrębności i wartości świata drugiej osoby. Kładziemy nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z  doświadczeniem. Wykorzystujemy doświadczenia i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: multimedialne wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami; scenki oparte na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników szkolenia i prace z kamerą (opcjonalnie).

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wprowadzenie.

  • Powitanie uczestników.
  • Ćwiczenie wprowadzające.
  • Cele i program szkolenia.
  • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu.

Opis modułu 1.

Pierwszy moduł ma na celu zbudowanie atmosfery otwartości i wzajemnego zaufania, jako podstawy dalszej efektywnej pracy. Uczestnicy poznają podczas tego modułu cele szkolenia i proponowany sposób realizacji celów - program szkolenia. Omówione zostaną też zasady współpracy i kwestie organizacyjne, pozwalające na umocowanie się każdego z uczestników w sytuacji szkoleniowej.


BLOK I – Kluczowe narzędzia komunikacji w procesie wywierania wpływu i przekonywania.

 

2. Komunikacja niewerbalna w procesie wywierania wpływu podczas kontaktu bezpośredniego z rozmówcą.

  • Mowa ciała jako podstawa wywierania wpływu na rozmówcę.
  • Odczytywanie sygnałów z mowy ciała.
  • Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych.
  • Kierowanie rozmową za pomocą własnej mowy ciała.

 3. Wywieranie wpływu przez telefon.

  • Bariery komunikacyjne.
  • Komunikacja niewerbalna jako jeden z głównych filarów wywierania wpływu przez telefon.
  • Szybkość i tempo mówienia.
  • Intonacja i dykcja.
  • Znajomość telefonicznego savoir- vivre`u. 

4. Czego oczekuje rozmówca?

  • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem w procesie przekonywania.
  • Formy aktywnego słuchania.
  • 3 poziomy komunikacji.
  • Analiza potrzeb i oczekiwań  jako wprowadzenie do procesu przekonywania do ,,naszych racji’’.

5. Pozytywne nastawienie i budowanie relacji z Klientem.

  • Rola naszego nastawienia przy budowaniu relacji.
  • Pozytywne zwroty i przeformułowania.
  • Pozytywna i negatywna moc komplementu.

6. Techniki komunikacji i przekonywania oparte o indywidualną specyfikę rozmówcy.

  • Osobowość rozmówcy w oparciu o programy informacyjne.
  • Charakterystyka czterech głównych typów osobowości.
  • Racjonalne i emocjonalne decyzje rozmówców.
  • Percepcyjna typologia rozmówcy.
  • Różnice międzykulturowe.
  • Wywieranie wpływu w oparciu o dostosowanie formy rozmowy do typu i osobowości rozmówcy.

7. Wprowadzenie do perswazji psychologicznej.

  • Perswazja psychologiczna jako obejście systemu generującego opór.
  • Zasady percepcji podświadomości – działanie słów.

8. Techniki i narzędzia psychologiczno - lingwistyczne.

  • Implikacje (kody językowe) i Łączniki.
  • Techniki Presupozycji (wmawiania).

Opis Bloku I.

Celem modułów bloku pierwszego jest poznanie narzędzi komunikacyjnych w procesie wywierania wpływu.

Zaczniemy od jednego z filarów wywierania wpływu – komunikacji niewerbalnej. Z jednej strony dowiemy się, jak ,,odczytywać’’ rozmówcę przez jego komunikację niewerbalną, z drugiej strony dostaniemy wskazówki, jak wywierać wpływ za pomocą kontrolowania własnej mowy ciała.

Następnie prześledzimy narzędzia wspierające nas w procesie telefonicznego wywierania wpływu.

Kolejnym krokiem będzie nauka kontroli nad zadawanymi pytaniami. Dowiemy się, jak operować pytaniami jako wprowadzeniem do profesjonalnego zawodowego kontaktu, przekonywania i wywierania wpływu, radzenia sobie z obiekcjami czy postępowania w innych trudnych sytuacjach w trakcie kontaktu z rozmówcą.

Następnie prześledzimy elementy komunikacji wpływające na budowanie pozytywnej relacji pomocnej w procesie wywierania wpływu i płynnie przejdziemy do jednego z kluczowych elementów w procesie efektywności zawodowej i wywierania wpływu - komunikacji przez pryzmat osobowości.

Dowiemy się, jak efektywnie i zarazem odmiennie należy się komunikować z poszczególnymi osobowościami. Potem każdy z uczestników szkolenia dzięki testowi pozna swoją osobowość i przez jej pryzmat dowie się, jakie obszary są jego mocną stroną a jakie wymagają uwagi i rozwoju.

Na zakończenie bloku poznamy zasady perswazji psychologicznej, czyli możliwość oddziaływania na podświadomość   i świadomość rozmówcy za pomocą słów i całych zwrotów.


BLOK II – Techniki przekonywania i postępowania w trudnych sytuacjach.

 

9. Przekonywanie i informowanie rozmówcy.

  • Przetworzenie informacji uzyskanych od rozmówcy i prezentacja rozwiązania.
  • Wywieranie wpływu i argumentowanie.
  • Przekazywanie niepopularnych decyzji / informacji.
  • Elementy etycznej perswazji psychologicznej w procesie przekonywania.

10. Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń rozmówcy.

  • Pozytywne nastawienie do zastrzeżeń i obiekcji.
  • Intencja, kontrakt, pytanie i parafraza – jako ,,obiekcjo-łamacze’’.
  • Od obiekcji do akceptacji.
  • Techniki zamykania rozmowy.

11. Komunikacja asertywna w kontaktach zawodowych.

  • Nasza reakcja na zachowania  nie akceptowalne ze strony rozmówcy.
  • Reakcja na presje i  manipulacje rozmówców.
  • Asertywne przyznanie się do błędu.
  • Asertywna odmowa.

Opis Bloku II.

Uczestnicy poznają zestaw narzędzi komunikacyjnych  pomocnych w procesie przekonywania w ,,zwykłych’’  jak również  z różnego powodu ,,trudnych’’ sytuacjach.

W pakiecie wspomnianych narzędzi znajdą się też metody reakcji na konkretne wątpliwości i obiekcje rozmówców.

Następnie dowiemy się jak można przyznać  się do błędu i jednocześnie wzmocnić pozytywny wizerunek w oczach rozmówcy.

Czasami w trakcie kontaktu zawodowego należy  przekazać rozmówcy negatywną decyzje lub  inną ,,trudną’’ informacje. Dowiemy się jak to zrobić łącząc kurtuazje ze skutecznością.

Wzmocnimy też u uczestników szkolenia umiejętność asertywnej odmowy .


BLOK III – Wsparcie efektywności w procesie wywierania wpływu przez rozwój osobisty.

 

12.   Panowanie nad emocjami i stresem.

  • Metody przeciwdziałania powstawaniu stresu.
  • Negatywny stres i konstruktywny niepokój.
  • Ćwiczenia fizyczne i relaksacyjne w pracy i w domu jako narzędzia eliminowania nagromadzonego stresu.

13.    Wpływanie na własne przekonania i poczucie własnej wartości.

  • Analiza poziomu poczucia własnej wartości.
  • Wprowadzenie do wpływania na własne przekonania.
  • Narzędzia wpływania na własne przekonania i poczucie własnej wartości.

Opis Bloku III

Często stres nagromadzony w organizmie  po dodaniu nowego bodźca stresogennego jakim może być  kontakt   z trudnym rozmówcą się destrukcyjnie uzewnętrznia, dlatego zaczynamy od diagnozy przyczyn powstawania stresu  a następnie przejdziemy do omówienia metod jego niwelowania i oddzielnie zasad przeciwdziałania niemu.

Ponieważ efektywność wywierania wpływu na innych jest bezpośrednio połączona z przekonaniami i poczuciem własnej wartości wywierającego wpływ, dlatego w kolejnym module zapoznamy się z narzędziami wywierania wpływu na własne przekonania i poczucie własnej wartości.

 

14.   Podsumowanie szkolenia.

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia.
  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce.
  • Ewaluacja szkolenia.

Opis modułu 14.

W określonej formie, uczestnicy zbierają informacje i na forum podsumowujemy najważniejsze elementy ze szkolenia

Następnie każdy tworzy indywidualny plan wdrożenia wybranych elementów ze szkolenia do codziennej pracy.

 

15.   Konsultacje indywidualne.

 

PROWADZĄCY: Maciej Leszczyński.

Trener biznesu i rozwoju osobistego. Trzynastoletni praktyk obsługi Klienta, sprzedaży, negocjacji i zarządzania. Zna z autopsji zarówno specyfikę prowadzenia biznesowych rozmów negocjacyjnych, jak również wymagania stojące przed skutecznym doradcą bezpośrednim.


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:


 

Czas trwania szkolenia: 10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.

 

Zakwaterowanie: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu  w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.


Cena promocyjna szkolenia otwartego wynosi 1390 zł. netto + 23% VAT i obejmuje: 

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiady,
  • przerwy kawowe.

 

Cena po okresie promocji: 1590 zł. netto + 23% VAT.

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 3-5 OSÓB

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23

 

Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

  • ABB Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. zo.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,.
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm TransporterowychWolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe„Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o.,
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • Kronospan Polska,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski ZakładElektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady DrobiarskieRes-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o. 



  • Hotel Park Inn by Radisson Katowice
  • 40-147 Katowice, Bytkowska 1a
  • woj. Śląskie
Termin: 2019-11-21 - 2019-11-22
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Prawo Transportowe dla Spedytorów- Umowy, Odpowiedzialność, Reklamacje.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec spedytora, a następnie przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy spedytora z klientem oraz z przewoźnikiem.

Dochodzenie i załatwianie reklamacji pomiędzy przedsiębiorstwami w kraju i za granicą.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Jak dostosować swoje procedury do nowych uregulowań prawnych?Jak zwiększyć skuteczność dochodzenia reklamacji wobec dostawców?Jak sprawnie posługiwać się uzasadnieniami prawnymi, zwyczajami, terminami i dokumentami?

Praktyka handlu zagranicznego - uwarunkowania zwyczajowe i prawne.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania i realizacji takich umów, w tym generowanie niepotrzebnych ryzyk i kosztów. Nie można tu polegać na doświadczeniu, bo zmieniają się nie tylko uwarunkowania prawne.

Specjalista ds. Umów Handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie ma za zadanie poszerzyć i uporządkować wiedzę handlowca w zakresie aktualnych przepisów prawa, zwyczajów handlowych oraz najnowszego orzecznictwa wraz z praktycznymi poradami udzielanymi przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.

Sztuka Przekonywania, Perswazji i Wywierania Wpływu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności przekonywania i wywierania wpływu oraz dobieranie efektywnej argumentacji i umiejętności kwestionowania racji rozmówcy bez jednoczesnego burzenia relacji i obustronnej chęci do dalszej współpracy.

Obowiązki nadawcy / załadowcy przy przewozie drogowym.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Obowiązki Nadawcy i Załadowcy przy Przewozie Drogowym w 2018 Roku: przepisy i zasady obowiązujące nadawcę,załadowcę przy przewozie drogowym, zasady odpowiedzialności, najlepsze rozwiązania. Zmiany w przepisach.

Handel wewnątrzwspólnotowy, eksport, import.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Cel szkolenia: zapoznanie z zasadami prowadzenia eksportu, importu i handlu wewnątrzwspólnotowego, nowymi uregulowaniami prawno-zwyczajowymi, które mogą być wykorzystane do zabezpieczenia interesów firm słuchaczy w zawieranych umowach.

Zawieranie umów zakupu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Zawieranie umów zakupu - według nowych uwarunkowań dotyczących zakupów krajowych, z UE i z poza UE.

ADR - Transport, składowanie o oznakowanie materiałów niebezpiecznych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

ADR. Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z zagrożeniami występującym podczas przygotowania do przewozu a następnie transportu towarów niebezpiecznych, a także z działaniami zapobiegawczymi oraz z czynnościami, które należy podjąć po wypadku.

Akredytywa dokumentowa - aktualności i obowiązujące standardy.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sztuka Przekonywania, Perswazji i Wywierania Wpływu., Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, Katowice. otwarte, efs

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.