Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
SZTUKA PRZEKONYWANIA, PERSWAZJI
I WYWIERANIA WPŁYWU.
POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)
HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>
Nabycie umiejętności przekonywania i wywierania wpływu oraz dobieranie efektywnej argumentacji i umiejętności kwestionowania racji rozmówcy bez jednoczesnego burzenia relacji i obustronnej chęci do dalszej współpracy.
Metody szkoleniowe:
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracujemy metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Nasze szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów, wprowadzając zmiany z poszanowaniem odrębności i wartości świata drugiej osoby. Kładziemy nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z doświadczeniem. Wykorzystujemy doświadczenia i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: multimedialne wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami; scenki oparte na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników szkolenia i prace z kamerą (opcjonalnie).
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Wprowadzenie.
Opis modułu 1.
Pierwszy moduł ma na celu zbudowanie atmosfery otwartości i wzajemnego zaufania, jako podstawy dalszej efektywnej pracy. Uczestnicy poznają podczas tego modułu cele szkolenia i proponowany sposób realizacji celów - program szkolenia. Omówione zostaną też zasady współpracy i kwestie organizacyjne, pozwalające na umocowanie się każdego z uczestników w sytuacji szkoleniowej.
BLOK I – Kluczowe narzędzia komunikacji w procesie wywierania wpływu i przekonywania.
2. Komunikacja niewerbalna w procesie wywierania wpływu podczas kontaktu bezpośredniego z rozmówcą.
3. Wywieranie wpływu przez telefon.
4. Czego oczekuje rozmówca?
5. Pozytywne nastawienie i budowanie relacji z Klientem.
6. Techniki komunikacji i przekonywania oparte o indywidualną specyfikę rozmówcy.
7. Wprowadzenie do perswazji psychologicznej.
8. Techniki i narzędzia psychologiczno - lingwistyczne.
Opis Bloku I.
Celem modułów bloku pierwszego jest poznanie narzędzi komunikacyjnych w procesie wywierania wpływu.
Zaczniemy od jednego z filarów wywierania wpływu – komunikacji niewerbalnej. Z jednej strony dowiemy się, jak ,,odczytywać’’ rozmówcę przez jego komunikację niewerbalną, z drugiej strony dostaniemy wskazówki, jak wywierać wpływ za pomocą kontrolowania własnej mowy ciała.
Następnie prześledzimy narzędzia wspierające nas w procesie telefonicznego wywierania wpływu.
Kolejnym krokiem będzie nauka kontroli nad zadawanymi pytaniami. Dowiemy się, jak operować pytaniami jako wprowadzeniem do profesjonalnego zawodowego kontaktu, przekonywania i wywierania wpływu, radzenia sobie z obiekcjami czy postępowania w innych trudnych sytuacjach w trakcie kontaktu z rozmówcą.
Następnie prześledzimy elementy komunikacji wpływające na budowanie pozytywnej relacji pomocnej w procesie wywierania wpływu i płynnie przejdziemy do jednego z kluczowych elementów w procesie efektywności zawodowej i wywierania wpływu - komunikacji przez pryzmat osobowości.
Dowiemy się, jak efektywnie i zarazem odmiennie należy się komunikować z poszczególnymi osobowościami. Potem każdy z uczestników szkolenia dzięki testowi pozna swoją osobowość i przez jej pryzmat dowie się, jakie obszary są jego mocną stroną a jakie wymagają uwagi i rozwoju.
Na zakończenie bloku poznamy zasady perswazji psychologicznej, czyli możliwość oddziaływania na podświadomość i świadomość rozmówcy za pomocą słów i całych zwrotów.
BLOK II – Techniki przekonywania i postępowania w trudnych sytuacjach.
9. Przekonywanie i informowanie rozmówcy.
10. Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń rozmówcy.
11. Komunikacja asertywna w kontaktach zawodowych.
Opis Bloku II.
Uczestnicy poznają zestaw narzędzi komunikacyjnych pomocnych w procesie przekonywania w ,,zwykłych’’ jak również z różnego powodu ,,trudnych’’ sytuacjach.
W pakiecie wspomnianych narzędzi znajdą się też metody reakcji na konkretne wątpliwości i obiekcje rozmówców.
Następnie dowiemy się jak można przyznać się do błędu i jednocześnie wzmocnić pozytywny wizerunek w oczach rozmówcy.
Czasami w trakcie kontaktu zawodowego należy przekazać rozmówcy negatywną decyzje lub inną ,,trudną’’ informacje. Dowiemy się jak to zrobić łącząc kurtuazje ze skutecznością.
Wzmocnimy też u uczestników szkolenia umiejętność asertywnej odmowy .
BLOK III – Wsparcie efektywności w procesie wywierania wpływu przez rozwój osobisty.
12. Panowanie nad emocjami i stresem.
13. Wpływanie na własne przekonania i poczucie własnej wartości.
Opis Bloku III
Często stres nagromadzony w organizmie po dodaniu nowego bodźca stresogennego jakim może być kontakt z trudnym rozmówcą się destrukcyjnie uzewnętrznia, dlatego zaczynamy od diagnozy przyczyn powstawania stresu a następnie przejdziemy do omówienia metod jego niwelowania i oddzielnie zasad przeciwdziałania niemu.
Ponieważ efektywność wywierania wpływu na innych jest bezpośrednio połączona z przekonaniami i poczuciem własnej wartości wywierającego wpływ, dlatego w kolejnym module zapoznamy się z narzędziami wywierania wpływu na własne przekonania i poczucie własnej wartości.
14. Podsumowanie szkolenia.
Opis modułu 14.
W określonej formie, uczestnicy zbierają informacje i na forum podsumowujemy najważniejsze elementy ze szkolenia
Następnie każdy tworzy indywidualny plan wdrożenia wybranych elementów ze szkolenia do codziennej pracy.
15. Konsultacje indywidualne.
PROWADZĄCY: Maciej Leszczyński.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Czas trwania szkolenia: 10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.
Zakwaterowanie: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
Cena promocyjna szkolenia otwartego wynosi 1390 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 3-5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23 |
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
Prawo Transportowe dla Spedytorów- Umowy, Odpowiedzialność, Reklamacje.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec spedytora, a następnie przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy spedytora z klientem oraz z przewoźnikiem. |
|
Dochodzenie i załatwianie reklamacji pomiędzy przedsiębiorstwami w kraju i za granicą.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak dostosować swoje procedury do nowych uregulowań prawnych?Jak zwiększyć skuteczność dochodzenia reklamacji wobec dostawców?Jak sprawnie posługiwać się uzasadnieniami prawnymi, zwyczajami, terminami i dokumentami? |
|
Praktyka handlu zagranicznego - uwarunkowania zwyczajowe i prawne.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania i realizacji takich umów, w tym generowanie niepotrzebnych ryzyk i kosztów. Nie można tu polegać na doświadczeniu, bo zmieniają się nie tylko uwarunkowania prawne. |
|
Specjalista ds. Umów Handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie ma za zadanie poszerzyć i uporządkować wiedzę handlowca w zakresie aktualnych przepisów prawa, zwyczajów handlowych oraz najnowszego orzecznictwa wraz z praktycznymi poradami udzielanymi przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem. |
|
Sztuka Przekonywania, Perswazji i Wywierania Wpływu.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Celem warsztatu jest nabycie umiejętności przekonywania i wywierania wpływu oraz dobieranie efektywnej argumentacji i umiejętności kwestionowania racji rozmówcy bez jednoczesnego burzenia relacji i obustronnej chęci do dalszej współpracy. |
|
Obowiązki nadawcy / załadowcy przy przewozie drogowym.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Obowiązki Nadawcy i Załadowcy przy Przewozie Drogowym w 2018 Roku: przepisy i zasady obowiązujące nadawcę,załadowcę przy przewozie drogowym, zasady odpowiedzialności, najlepsze rozwiązania. Zmiany w przepisach. |
|
Handel wewnątrzwspólnotowy, eksport, import.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Cel szkolenia: zapoznanie z zasadami prowadzenia eksportu, importu i handlu wewnątrzwspólnotowego, nowymi uregulowaniami prawno-zwyczajowymi, które mogą być wykorzystane do zabezpieczenia interesów firm słuchaczy w zawieranych umowach. |
|
Zawieranie umów zakupu.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Zawieranie umów zakupu - według nowych uwarunkowań dotyczących zakupów krajowych, z UE i z poza UE. |
|
ADR - Transport, składowanie o oznakowanie materiałów niebezpiecznych.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.ADR. Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z zagrożeniami występującym podczas przygotowania do przewozu a następnie transportu towarów niebezpiecznych, a także z działaniami zapobiegawczymi oraz z czynnościami, które należy podjąć po wypadku. |
|
Akredytywa dokumentowa - aktualności i obowiązujące standardy.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Sztuka Przekonywania, Perswazji i Wywierania Wpływu., Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, Katowice. otwarte, efs
© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.