Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-06-23

Było:1750zł

Jest:1490zł

Podstawowe informacje

Sztuka efektywnej sprzedaży

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT S.C.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 517679568
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: paulina.kasprzak@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT S.C.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.trafalska@adept.info.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.info.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Adresaci szkolenia

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do menadżerów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników obsługi klienta, telemarketerów itp.


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy praktycznej i udoskonalenie umiejętności sprzedaży, prezentacji handlowej oraz negocjacji w biznesie.


Program szkolenia (do uzgodnienia)

1. Prezentacje handlowe:

• rodzaje prezentacji handlowych

• strategie rozpoczęcia prezentacji

• elementy prezentacji

• wykorzystanie multimediów w prezentacji

• autoprezentacja podczas prezentacji

• sztuka wywierania wrażenia

2. Key Account Management:

• budowanie długotrwałych relacji z klientem (diagnoza oczekiwań klienta, mowa ciała w relacji sprzedaży, rozpoznawanie kłamstwa i manipulacji, bariery komunikacyjne zakłócające sprzedaż)

• kompetencje Key Accounta (oczekiwania klienta, budowanie relacji z klientem, nawyki i rutyna)

• wywieranie wrażenia (wizerunek społeczny, autoprezentacja w sprzedaży, zagrożenia i ograniczenia autoprezentacji)

• skuteczne zarządzanie relacją sprzedaży (style zarządzania relacjami z klientem, perswazja w sprzedaży, analiza efektywności sprzedaży, zarządzanie stresem i konfliktami)

3. Negocjacje w biznesie

• style negocjacji

• negocjacje jako skuteczny element sprzedaży

• fazy negocjacji w sprzedaży (przygotowanie, rozpoznanie partnera, otwarcie rozmów, prezentacja i propozycja oferty, negocjacje właściwe, zakończenie rozmów i zawarcie porozumienia, działania ponegocjacyjne)

• co warunkuje skuteczny przebieg negocjacji?

• taktyki i techniki negocjacyjne oraz sposoby radzenia sobie z nimi


Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.


Opis metodyki szkolenia

Wykład, prezentacja oraz warsztaty.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Asertywność
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie wiedzy niezbędnej do zrozumienia czym jest postawa asertywna, kiedy nam się ona opłaca, a kiedy nie. Uczestnicy będą mogli przećwiczyć zachowania budujące postawę asertywną.

Aspekty prawne zakładania organizacji pozarządowych
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest zapoznanie z podstawami prawnymi działalności organizacji pozarządowych ze szczególnym uwzględnieniem zakładania stowarzyszeń i fundacji.

Badanie i weryfikacja kontrahentów
ADEPT S.C.

Szkolenie pozwoli poznać zbiór instrumentów przydatnych do oceny i weryfikacji klientów i partnerów w obrocie gospodarczym.

Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
ADEPT S.C.

Szkolenie pozwala zapoznać się z modelem Analizy Transakcyjnej oraz praktycznym jej zastosowaniem w komunikacji i zarządzaniu ludźmi.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji w szkole i placówce oświatowej
ADEPT S.C.

Główne aspekty pracy administratora bezpieczeństwa informacji w szkole i placówce oświatowej – ćwiczenia praktyczne.

ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
ADEPT S.C.

Uzyskanie niezbędnej wiedzy potrzebnej do przeprowadzenia działań reklamowych i prawidłowego ich wdrożenia.

Zarządzanie zasobami ludzkimi cz. 2
ADEPT S.C.

Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania personelem.

Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty Copywritingu
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest dostarczenie profesjonalnej i przede wszystkim praktycznej wiedzy w dziedzinie redakcji tekstów SEO, materiałów promocyjnych i informacyjnych.

Skuteczny handlowiec - jak osiągnąć zamierzony cel?
ADEPT S.C.

Określenie i poznanie mechanizmów sprzedaży i czynników zapewniających sukcesy w sprzedaży bezpośredniej.

Zarządzanie projektami
ADEPT S.C.

Zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. struktury problemowej zarządzania projektami, umiejętności dokonywania podziału zadań, dostosowywania do nich struktury organizacyjnej i alokacji zasobów finansowych, materiałowych i personalnych.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT S.C.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sztuka efektywnej sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje, menedżerskie, techniki sprzedaży, . zamkniete

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.