Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

  • Termin: 2024-04-26 - 2024-04-26
  • Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie
  • Cena netto: 690.00 640 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 787.20 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:
SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>


Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia dowiesz się na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego są takie ważne.

Z tego szkolenia dowiesz się:

  1. Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną  zdalną obsługę klienta?
  2. Jakie są  zasad obsługi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?
  3. Jakie jest Twoje nastawienie do klientów?
  4. Jak budować pozytywne relacje z klientem?
  5. Jakie są psychologiczne typy zachowań klientów?
  6. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta?



Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

MODUŁ II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW

  1. Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  2. Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a

MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

  1. Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
  2. Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
  3. Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji

MODUŁ IV. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Asertywność – budowanie postawy asertywnej
  2. Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
  3. Stawianie granic
  4. Konstruktywna informacja zwrotna

Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pytań i odpowiedzi

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • Prezentację
  • Analizy przypadku
  • Moderowane dyskusje
  • Ćwiczenia
  • Testy
  • Ćwiczenia indywidualne
 
HARMONOGRAM SZKOLENIA:

08:45 - 09:00 - próba logowania
09:00 - 12:00 - część I szkolenia  wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów
12:00 - 13:00 - przerwa
13:00 - 16:00 - część II szkolenia wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów

 

 


 

W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

 

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl



  • Szkolenie On-line
  • CAŁA POLSKA
  • woj. Małopolskie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, asertywność, asertywność, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, wywieranie wpływu, obsługa klienta, obsługa klienta, biznesowe, biznesowe, sprzedaż w internecie , sprzedaż w internecie, CAŁA POLSKA. otwarte, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.