Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie zespołem rozproszonym

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

 SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie zespołem rozproszonym >>>

 

W pracy zdalnej z zespołem wyzwania menedżera pozostają te same. Warunki pracy sprawiają natomiast, że wyzwania te mogą być dla wielu menedżerów jeszcze trudniejsze do podjęcia. Zmieniają się za to trzy rzeczy: potrzeba wypracowania nowej świadomości, konieczność modyfikacji dotychczasowych narzędzi, a po trzecie wiedza, że pewne naturalne w zarządzaniu zjawiska, z racji rozproszenia zespołu - ulegają nasileniu. No i jakich działań wymaga to od menedżera. Trening pozwoli wypracować nowe zachowania i narzędzia zdecydowanie ułatwiające to zadanie.

 

Cele treningu:

  • Uświadomienie szczególnych wyzwań i zagrożeń związanych z pracą z zespołem rozproszonym
  • Poznanie strategii zarządzania zespołem rozproszonym
  • Poznanie i trening wykorzystania narzędzi komunikacyjnych
  • Rozpoznanie własnych nawyków komunikacyjnych
  • Rozwój umiejętności definiowania celów i zadań w zespole rozproszonym
  • Rozwój umiejętności wypracowania norm zespołowych
  • Rozwój umiejętności stosowania zasad przekazywania oraz pozyskiwania informacji zwrotnej

 

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas treningu:

  • symulacje
  • mini sesje WIAL Action Learning
  • grupowe zadania koncepcyjne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. WPROWADZENIE

  1. Specyficzne wyzwania w zarzadzaniu zespołem rozproszonym,
  2. Jakie zjawiska nasilają się jeszcze bardziej w pracy na odległość?
  3. Najważniejsze cechy wysokoefektywnych zespołów rozproszonych.

MODUŁ II. BUDOWANIE KAPITAŁU W ZESPOLE ROZPROSZONYM CZYLI ANGAŻOWANIE

  1. Zaufanie - najważniejszy kapitał ludzki,
  2. Blanchard - metoda budowania zaufania,
  3. Nastawienie i założenia menedżera zespołu rozproszonego,
  4. Budowanie relacji i zarządzanie nimi w zespole rozproszonym.

MODUŁ III. KOMUNIKACJA W ZESPOLE ROZPROSZONYM

  1. Zasady efektywnego porozumiewania się w sytuacji rozproszenia,
  2. Poznawanie preferencji komunikacyjnych członków zespołu,
  3. Narzędzia zwiększające efektywność komunikacji i współpracy.

MODUŁ IV. DBAŁOŚĆ O WYNIKI PRACY I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

  1. Rola prawidłowego wyznaczania celów w osiąganiu wyników indywidualnych i zespołowych,
  2. Cele versus oczekiwania - podobieństwa i różnice oraz ich konsekwencje,
  3. Motywujące zespołowe określanie celów,
  4. Motywujące określanie celów indywidualnych,
  5. Narzędzia kontroli i wsparcia menedżera - feedback sytuacyjny i rozwojowy.

MODUŁ V. PROWADZENIE EFEKTYWNYCH, ANGAŻUJĄCYCH SPOTKAŃ ON-LINE

  1. Lepsze spotkania, to krótsze spotkania; jak nie przepalać czasu spotkań,
  2. Najbardziej kosztowne błędy w przebiegu spotkań (skupienie na pierwszym wniesionym temacie, zbyt obszerne wypowiedzi),
  3. Techniki moderacji dyskusji na spotkaniu m.in. samoorganizacja zespołu, Model C3, karteczki, etc.
  4. Warunki do słuchania i mówienia, czyli zasady komunikacji na spotkaniu, jak ułatwić uczestnikom porozumienie, tworzenie argumentacji.


HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - część II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - część IV szkolenia

 

 

W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie zespołem rozproszonym, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, menedżerskie, kierownicze, inne, komunikacja wewnętrzna, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.