Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interentową:

SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka>>>

 

Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.


Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Wzmocnić swoje kompetencje w zarządzaniu sekretariatem.

  • Poznać zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu.

  • Zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

  • Udoskonalić formy efektywnej komunikacji telefonicznej.

Szkolenie polecmay dla:

  • Asystentek personalnych,
  • Asystentek kadry zarządzającej
  • Sekretarek


Metodologia prowadzenia szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.

 

Program szkolenia:


MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE

  1. Sekretariat jako źródło informacji w Firmie - wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji

  2. Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska)

  3. Sekretariat - wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?

  4. Pierwsze wrażenie - moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę

  5. Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż)

  6. Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy - standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników

 

MODUŁ II. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY

  1. System identyfikacji wizualnej

  2. Logo. Strona internetowa

  3. Dbałość o wizerunek firmy w internecie

  4. Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy

  5. Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej

  6. Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

 

MODUŁ III. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU

  1. Psychologia komunikacji interpersonalnej - różne style, różne potrzeby

  2. Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych

  3. Komunikacja z przełożonym - jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości

  4. Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania

  5. Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych

  6. Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników

 

MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU

  1. Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów

  2. Przygotowanie harmonogramu spotkania

  3. Przygotowanie sali i jej wyposażenia

  4. Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point

    • Korzystanie z szablonów

    • Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców

    • Optymalizowanie obrazów

    • Prezentowanie danych na slajdach

  5.  Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?

 

MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

  1. Macierz Eisenhowera - umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu

  2. Zasada Pareto, analiza ABC - zarządzanie priorytetami

  3. Własne możliwości i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia

  4. Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona

  5. Planowanie zadań własnych i przełożonego

  6. Przygotowanie podróży przełożonego

 

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA

  1. Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej

  2. Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon

  3. Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji

  4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych

  5. Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników

  6. Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej

  7. Etykieta w korespondencji e-mailowej

 

MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE

  1. Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)

  2. Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań

  3. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek

  4. Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie

  5. Wręczanie kwiatów i prezentów

  6. Rodzaje i formy przyjęć biznesowych

  7. Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach

  8. Mowa ciała w pracy

  9. Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku


 

Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Nowicka-Przyborska

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

I dzień:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 16:00 - szkolenie

II dzień:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 16:00 - szkolenie

Szkolenie dzieli się na 1,5-godzinne sesje, po każdej sesji przewidziana jest 5-minutowa przerwa. Każdego dnia szkolenia przewidziana jest jedna min. 45-minutowa przerwa.

 

W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

 

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka, Szkolenie Interpersonalne, Administracja, publiczna, pracownik biurowy, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.