Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

SZKOLENIE ON-LINE: Negocjacyjne wywieranie wpływu

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

SZKOLENIE ON-LINE: Negocjacyjne wywieranie wpływu>>>

Cel szkolenia:

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.


Korzyści dla uczestników:

W efekcie szkolenia poznasz:

  1. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają
  2. Informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i obszarów do rozwoju
  3. Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt
  4. Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji
  5. Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • moderowane dyskusje
  • studia przypadków
  • dzielenie się najlepszymi praktykami
  • scenki
  • gra szkoleniowa



PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO NEGOCJATORA
1.    Osobowościowy test autoanalizy
2.    ,,Przekonaj mnie’’ - gra szkoleniowa
3.    Indywidualna informacja zwrotna

  • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 
MODUŁ II. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON

1.    Narzędziowa osobowość trudnego partnera w negocjacjach o postawie nieasertywnej (agresywnej, biernej i manipulującej)
2.    Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość partnera w negocjacjach?

  • Podczas spotkania bezpośredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej

3.    Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:

  • Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej
  • Przekonywanie i argumentowanie
  • Zapobieganie i reagowanie na konflikt
  • Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
  • Wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego

 
MODUŁ III. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI

1.    Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
2.    Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
3.    Werbalne wywieranie wpływu
4.    Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
 
MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH

1.    Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
2.    Efektywne planowanie negocjacji
3.    Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
4.    Potrzeby własne i drugiej strony
 
MODUŁ V. ZMIENNE NEGOCJACYJNE

1.    Określanie zmiennych negocjacyjnych
2.    Priorytet zmiennych dla obu stron
3.    Wartości zmiennych negocjacyjnych
4.    Arkusz negocjacyjny
 
MODUŁ VI. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON

1.    Cele i stanowiska
2.    Potrzeby i interesy
3.    Odkrywanie interesów partnera
4.    Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
 
MODUŁ VII. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW

1.    Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
2.    Asertywna wymiana ustępstw
3.    Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
 
MODUŁ VIII. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH

1.    Taktyki i blefy negocjacyjne
2.    Gra negocjacyjna
3.    Rozpoznawanie blefów
4.    Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
5.    Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
6.    Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
 
MODUŁ IX. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH

1.    Przełamywanie impasu w negocjacjach
2.    Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
3.    Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
 
MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1.    Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
2.    Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
3.    Zadanie wdrożeniowe
4.    Ewaluacja szkolenia



Szkolenia prowadzi:

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SZKOLENIE ON-LINE: Negocjacyjne wywieranie wpływu, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, negocjacje, handlowe, techniki sprzedaży, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.