Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
SZKOLENIE ON-LINE: Negocjacyjne wywieranie wpływu>>>
Cel szkolenia:
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.
Korzyści dla uczestników:
W efekcie szkolenia poznasz:
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO NEGOCJATORA
1. Osobowościowy test autoanalizy
2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra szkoleniowa
3. Indywidualna informacja zwrotna
MODUŁ II. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON
1. Narzędziowa osobowość trudnego partnera w negocjacjach o postawie nieasertywnej (agresywnej, biernej i manipulującej)
2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość partnera w negocjacjach?
3. Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
MODUŁ III. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI
1. Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
2. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
3. Werbalne wywieranie wpływu
4. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH
1. Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
2. Efektywne planowanie negocjacji
3. Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
4. Potrzeby własne i drugiej strony
MODUŁ V. ZMIENNE NEGOCJACYJNE
1. Określanie zmiennych negocjacyjnych
2. Priorytet zmiennych dla obu stron
3. Wartości zmiennych negocjacyjnych
4. Arkusz negocjacyjny
MODUŁ VI. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON
1. Cele i stanowiska
2. Potrzeby i interesy
3. Odkrywanie interesów partnera
4. Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
MODUŁ VII. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW
1. Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
2. Asertywna wymiana ustępstw
3. Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
MODUŁ VIII. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH
1. Taktyki i blefy negocjacyjne
2. Gra negocjacyjna
3. Rozpoznawanie blefów
4. Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
5. Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
6. Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
MODUŁ IX. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH
1. Przełamywanie impasu w negocjacjach
2. Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
3. Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
3. Zadanie wdrożeniowe
4. Ewaluacja szkolenia
Maciej Leszczyński
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymiAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...) |
|
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.AVENHANSEN Sp. z o.o.Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. |
|
Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.AVENHANSEN Sp. z o.o.Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowymAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...) |
|
Formy prowadzenia działalności gospodarczejAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...) |
|
Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne orazAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
SZKOLENIE ON-LINE: Negocjacyjne wywieranie wpływu, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, negocjacje, handlowe, techniki sprzedaży, . otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.