Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Czasami mówi się, że awansując pracownika na stanowisko menedżerskie można go skrzywdzić. Dlaczego? Ponieważ bez żadnego przygotowania, czasami z dnia nadzień, zaczynamy od takiej osoby wymagać zupełnie nowych dla niej rzeczy. Do tej pory realizowała swoje cele ponadprzeciętnie, aż tu nagle spadają wyniki, znika entuzjazm, brakuje inicjatywy i zaangażowania.
Jak temu zaradzić? Osoby przygotowywane do awansu powinny sukcesywnie zdobywać nowe kompetencje. Menedżer, niezależnie od działu w którym pracuje, powinien posiadać określone predyspozycje. Ale osoby wiążące swoją przyszłość z marketingiem i sprzedażą muszą mieć dodatkowe umiejętności. Dzięki nim nie tylko szybciej zaadaptują się w nowej roli i będą czerpać z nowej pozycji przyjemność, ale też wniosą dodatkową wartość do organizacji.
Marketing i sprzedaż to kluczowe z punktu widzenia generowania przychodów dla firmy działy. Dlatego tak ważne jest przygotowanie kadry do prawidłowego wykonywania swoich obowiązków.
Szkolenie przygotowane jest w formie warsztatów aktywizujących uczestników kursu, dzięki czemu będzie możliwość zastosowania wiedzy w praktyce.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy będą:
Szkolenie polecamy dla:
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.
MODUŁ I. KREATYWNOŚĆ
Kreatywny dział marketingu odszedł „do lamusa”, bo wszystko zlecane jest agencji zewnętrznej? Praca operacyjna zabija inicjatywę i nowe pomysły? Ciągłe spotkania zabierają czas na kreację? Rutyna nie pozwala szukać nowych rozwiązań sprzedażowych?
Właśnie. A przecież w DNA pracowników marketingu i sprzedaży powinna być kreatywność. W tym module wypróbujemy sprawdzone techniki kreatywności, aby odblokować to, co najważniejsze. Czyli WENĘ.
MODUŁ II. ORIENTACJA NA ZEWNĄTRZ ORGANIZACJI, czyli 2xK
Nie da się być dobrym marketingowcem „zza biurka”. Nie ma takiej możliwości, żeby zrozumieć w ten sposób swojego konsumenta i poznać konkurencję. Podobnie w sprzedaży. Telefoniczny kontakt z swoim klientem nie wystarczy, żeby być efektywnym sprzedawcą.
Ten moduł przypomni, że KLIENT i KONKURENCJA nigdy nie śpią…
MODUŁ III. WIZJA - STRATEGIA - INSPIRACJA
Oczywista oczywistość dla menedżerów, ale czy na pewno?
Ten moduł podpowie, w jaki sposób wytyczanie wizji i strategii wpływa pozytywnie na biznes. Ale nie tylko. Także na ludzi, z którymi pracujemy.
MODUŁ IV. KOMUNIKACJA
Działy marketingu i sprzedaży są działami niezwykle „kontaktowymi”. I nie chodzi tutaj o porównanie do sportu, że najczęściej obrywają. Chociaż i w tym punkcie jest dużo prawdy. Mam na myśli kwestie komunikowania się.
W tym module skupimy się na odpowiedzi na pytanie, dlaczego umiejętność komunikacji jest kluczowa dla marketingowców i sprzedawców.
MODUŁ V. TEAM BUILDING, czyli umiejętność pracy w zespole
Jednostki, nawet wybitne, w pojedynkę osiągają mniej, niż osoby współpracujące w zespole. To ważne, aby każda osoba czuła swój potencjał i świadomie partycypowała w pracy swojego zespołu.
W tym module skupimy się na pracy zespołu i przyjrzymy się, co zrobić, żeby był to „zespół wygrywający”.
MODUŁ VI. NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ
Sprzedaż - sprzedaje. Ale marketing? Oczywiście, że tak! Zaczynając od zaprezentowania swoich pomysłów, czy to szefom, czy właśnie sprzedawcom! A negocjacje? Są zawsze i wszędzie. Od wysokości budżetu przyznanego na kolejny rok, po oczywiście spotkania z klientami zewnętrznymi.
W tym module skupimy się na ćwiczeniach związanych ze sprzedażą i negocjacjami. Jak poradzą sobie z tym marketingowcy, a jak zawodowi sprzedawcy?
MODUŁ VII. ASERTYWNOŚĆ
Asertywność w biznesie nie jest barkiem zaangażowania czy proaktywności. Czasami, żeby wykonać lepiej jedno zadanie, należy odmówić przyjęcie kolejnego zlecenia.
W tym module będziemy ćwiczyć komunikaty asertywne.
MODUŁ VIII. PRZYWÓDZTWO
Młodzi menedżerowie często mają problem z tą kompetencją. Szczególnie, jeśli awans wewnętrzny spowodował, że wcześniej koledzy z zespołu zaczęli być podwładnymi.
W tym module omówimy kwestie związane z leadershipem
MODUŁ IX. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Nie ma nic bardziej pewnego, niż zmiany w organizacji. Tylko otwartość na nowe wyzwania daje menedżerowi możliwość adaptacji i szybkiej reakcji na zmieniające się potrzeby.
W tym module sprawdzimy, jak uczestnicy radzą sobie ze zmianami w życiu i biznesie.
MODUŁ X. DBANIE O ROZWÓJ SWÓJ I SWOICH PRACOWNIKÓW
Zmiany wymuszają konieczność rozwijania siebie oraz zachęcania do tego osób współpracujących. Umiejętność dawania informacji zwrotnej nie tylko pozwala skorygować drobne błędy biznesowe, ale i pomaga w samorozwoju.
Szkolenie prowadzi:
Małgorzata Dziubała
Trener - praktyk marketingu i sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach i polskich firmach. Strateg biznesu i kariery.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymiAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...) |
|
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.AVENHANSEN Sp. z o.o.Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. |
|
Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.AVENHANSEN Sp. z o.o.Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowymAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Formy prowadzenia działalności gospodarczejAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, Sprzedaż, zarządzanie, zarządzanie, sprzedaż, sprzedaż, negocjacje, negocjacje, menedżerskie, menedżerskie, biznesowe, biznesowe, komunikacja wewnętrzna, komunikacja wewnętrzna, . otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.