Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać gabinetem stomatologicznym w dobie koronawirusa

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Jak zarządzać gabinetem stomatologicznym w dobie koronawirusa>>>

 

Cel szkolenia:

Zdobycie praktycznej wiedzy na temat rozwiązań z zakresu efektywnego zarządzania gabinetem stomatologicznym prowadzących do optymalizacji działalności bieżącej i strategicznej oraz omówienie możliwości ich implementacji w obliczu sytuacji kryzysowych związanych z pandemią koronawirusa. Podniesienie i przeprofilowanie kompetencji zarządczych w nowej sytuacji, w jakiej znalazły się centra dentystyczne. 

 

Korzyści ze szkolenia:

  1. Zdobycie lub pogłębienie analitycznej wiedzy w zakresie czynników wewnątrz i na zewnątrz centrum medycznego, które mogą sprzyjać rozwojowi, jak i go osłabiać.
  2. Pokazanie dlaczego tak ważna jest kontrola strategiczna na każdym etapie wprowadzania nowej usługi czy planu rozwojowego. 
  3. Stworzenie wspólnych rozwiązań komunikacyjnych, jakie może zastosować cała grupa w odniesieniu do populacji miasta Krakowa – potencjalnych pacjentów. 
  4. Nabycie nowego podejścia do funkcji właścicielskiej i menedżerskiej w dobie koronawirusa 
  5. Pokazanie jak można wdrożyć nowy paradygmat myślenia i działania strategicznego w sytuacji kryzysu wywołanego pandemią, które z jednej strony będzie prowadzić do optymalizacji kosztowej a z drugiej do wzrostu przychodów.

 

W jakim zakresie jesteśmy w stanie Państwa wesprzeć, wzmocnić i rozwinąć: 

  • Czas pandemii koronawirusa spowodował niespotykane dotąd zawirowania i zagrożenia dla całej branży medycznej, w tym centrów stomatologicznych. W sytuacji poważnego ryzyka biznesowego, w jakim znalazły się gabinety dentystyczne, niezbędne jest zarządzanie antykryzysowe, wzmożony controlling bieżący i strategiczny oraz opracowanie nowych rozwiązań rozwojowych
  • Dotychczasowe plany uległy przedawnieniu, dotychczasowe sposoby myślenia i działania muszą ulec zmianie. Stąd zarządzanie zmianą w sytuacji nadal trwającej pandemii jest obecnie jednym z najgorętszych tematów w całym sektorze ochrony zdrowia
  • W obliczu tej sytuacji jedną ze strategii może być racjonalizacja kosztów ale z drugiej wymusza ona nowe podejście i idące za tym działania, w jaki sposób zwiększyć przychody oraz przyciągnąć do siebie klienta. Na te problemy możemy znaleźć odpowiedzi razem

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Jak zarządzać wyzwaniami stojącymi przed gabinetami stomatologicznymi w dobie koronawirusa – przegląd interwencji dopasowanych do zaistniałych sytuacji  (zarządzanie antykryzysowe i zarządzanie zmianą)
  2. Jak zmieniło się otoczenie i trendy i zdeterminowało to zmianę w podejściu do klienta czyli co musimy wiedzieć, żeby przyciągnąć klienta i zatrzymać go na dłużej
  3. Kontrola strategiczna w gabinecie stomatologicznym – czym jest,  jak ją  wdrażać i jakie płyną  z tego korzyści
  4. Przedefiniowanie funkcji menedżerskich w czasach kryzysu – jak rozmawiać z zespołem i jak motywować współpracowników w dobie koronawirusa 
  5. Nowe strategie na nowe czasy – dawne plany i sposoby działania uległy zmianie czyli jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i stworzyć innowacyjne rozwiązania dostosowane do ograniczeń wynikających z pandemii

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 16:45 - 17:00 - próba logowania
  • 17:00 - 20:00 - szkolenie


STANDARDOWA cena szkolenia: 190 PLN brutto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 150 PLNbrutto - zgłoszenia do 7 dni przed planowanym terminem szkolenia


Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać gabinetem stomatologicznym w dobie koronawirusa, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, kompetencje biznesowe, inne, menedżerskie, kierownicze, procesy biznesowe, zarządzanie zmianą, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.