Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Offboarding i związane z nim rozstanie się z pracownikiem jest zawsze krytycznym momentem – zarówno dla odchodzącego jak i dla firmy. Niezależnie, czy następuje z decyzji pracownika, czy pracodawcy, rodzi w organizacji wiele potencjalnych zagrożeń takich jak: powstanie luk kompetencyjnych, osłabienia firmowego employer brandingu i PR, powstanie chaosu informacyjnego w zespole, spadku efektywności zespołu czy braku zaufania do zarządzania przedsiębiorstwem.

Im bardziej uporządkowany jest proces offboardingu, tym mniej wróży problemów menedżerom.

Jak więc skutecznie, a zrazem profesjonalnie przeprowadzić proces offboardingu? Poznaj ofertę szkolenia HILLWAY Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/szkolenie-profesjonalny-offboarding-z-dbaloscia-o-pracownika-i-organizacje/

 

 

GRUPA DOCELOWA

 

Szkolenie Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację dedykowane jest dla pracowników działu HR oraz liderów na szczeblach zarządczych.

 

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

 

Podczas szkolenia Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację:

  • poznasz i zrozumiesz mechanizmy dynamiki zmiany
  • poznasz fazy reakcji na zmianę i emocje które towarzyszą na poszczególnych etapach
  • nauczysz się radzić sobie lepiej i w partnerski sposób z 
trudnymi reakcjami
  • poznasz zasady prowadzenia rozmów zwalniających z pracownikami
  • nauczysz się lepiej i skuteczniej komunikować zmianę
  • zdobędziesz umiejętność rozpoznawania styli zachowań podwładnych i wyciągania wniosków związanych z ich reakcjami na zmianę
  • dowiesz się jak efektywniej zarządzać pracownikami w okresie zmiany
 

PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA

 

1. WPROWADZENIE DO WARSZTATU

Przedstawienie celów, agenda warsztatu, opracowanie kontraktu pracy na warsztacie (zaangażowanie uczestników).

2. WSTĘP przy użyciu gry SIŁA ZAŁOŻEŃ.

Gra Siła Założeń ta uświadamia, jak ograniczamy swoje myślenie i odrzucamy możliwości, jeśli nie pasują do naszych przyjętych wzorców. Otwarcie uczestników na nowy sposób myślenia, na zmianę.

3. ANALIZA TRENDÓW W ZAKRESIE PROCESU OFFBOARDINGU W POLSCE I W ŚWIECIE

4. DEKALOG PROCESU OFFBOARDINGU

Wypracowanie przez uczestników tzw. “Dekalogu procesu offboardingu” przy pomocy metody LEGO SERIOUS PLAY.

Uczestnicy budują model indywidualny siebie jako osobę prowadzącą proces offboardingu i wspólny dotyczący dekalogu.

5. STADIA REAKCJI NA ZMIANĘ (model Williama Bridgesa).

Uczestnicy w oparciu o własne doświadczenia, niekoniecznie związane ze zmianą pracy, opiszą fazy reakcji na zmianę. Na tej podstawie wprowadzimy model stadiów reakcji na zmianę. Uczestnicy skonstruują listę obaw oraz zachowań współpracowników, z którymi najczęściej się spotykają.

Ćwiczenie: praca w grupach
Ćwiczenia: scenki na podstawie case study biznesowych

6. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW ZWALNIAJĄCYCH Z PRACOWNIKAMI

  • aktywne słuchanie oraz pytania, które zachęcają do dialogu;
  • budowanie skutecznej argumentacji;
  • radzenie sobie z zachowaniami agresywnymi;
  • struktura rozmowy ze zwalnianym pracownikiem;
  • radzenie sobie ze stresem i napięciem własnym oraz zwalnianego pracownika.

7. ZDOLNOŚCI ADAPTACYJNE/ODPORNOŚĆ W SYTUACJI ZMIAN

W tej części warsztatu uczestnikom przedstawione zostanę w przejrzysty sposób mechanizmy wsparcia w okresie zmiany. Po wykonanym w tym module ćwiczeniu indywidualnym (test na poznanie własnego mechanizmu wsparcia w okresie zmiany), uczestnicy podzieleni zostaną na podgrupy, gdzie będą pracować nad jednym z mechanizmów.

8. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA CELOWOŚCI ZMIANY

Sposób komunikowania zmiany – dopasowanie stylu komunikacji do pracowników zgodnie z modelem zachowań DISC. Realizacja przez uczestników testu MaxieDISC, zapoznanie ich z własnymi stylami zachowań. Opisanie sposobu komunikacji względem 4 typów zachowań- pokazanie różnic w komunikacji, a także różnic w przechodzenia przez zmianę.

Ćwiczenie: Wieża

 

 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie HILLWAY Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
HILLWAY Training & Consulting

Wystąpienia publiczne i liczne prezentacje są podstawą pracy większości menadżerów na całym świecie. Ich celem jest często przekazanie strategii firmy, zmian, informacji o nowych produktach/usługach, często wśród tych informacji (...).

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie z zakresu zarządzania sobą w czasie – umiejętności, która jest dziś bezcenna – uczy jak planowanie zadań w pracy pozwala nam zwiększyć swoją efektywność osobistą i jak dzięki temu przyczynia się to do wzrostu wydajności naszej pracy.

Szkolenie HILLWAY Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
HILLWAY Training & Consulting

“Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy”.Peter Drucker

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
HILLWAY Training & Consulting

Żyjemy w czasach permanentnych zmian dookoła. Postęp cywilizacyjny, rozwój technologii i internetu zmienia oblicze naszego życia i zmienia oblicze gospodarki.

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
HILLWAY Training & Consulting

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te w Polsce osiągają 8,8 mld euro rocznie.

Szkolenie HILLWAY Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
HILLWAY Training & Consulting

Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego, efektywna komunikacja wewnętrzna i miłe relacje pracownicze to dziś wyzwanie wielu firm.

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie zmianą, czyli ABC lidera zmiany – szkolenie menedżerskie
HILLWAY Training & Consulting

Zarządzanie zmianą w organizacji jest procesem długofalowym. Nigdy nie przebiega według gotowych schematów i często prowadzi do rezultatów, które nie są do końca określone, ponieważ zachodzi w zespole ludzkim.

Szkolenie HILLWAY Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole adresowane jest do osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności coachingowych w codziennej pracy, w celu rozwijania kompetencji i potencjału swoich podwładnych oraz współpracowników.

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
HILLWAY Training & Consulting

Konflikty od wieków były “motorem postępu”, czynnikiem aktywizującym, integrującym, stwarzającym warunki do zdobywania kompetencji interpersonalnych, w tym takich umiejętności, jak tolerancja i dochodzenie do kompromisu.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację, Szkolenie Dział Personalny HR, zarządzanie zespołem, negocjacje i mediacje, komunikacja wewnętrzna, . zamkniete

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.