Uczestnicy pracują nad następującymi zagadnieniami: sprawne udzielanie informacji zwrotnej w oparciu o poznane schematy, rozumienie mechanizmu emocjonalnego utrudniającego komunikowanie wprost "niepopularnych" rzeczy, formułowanie swoich wypowiedzi w sposób nieoceniający, rozumienie różnicy między opisywaniem
a ocenianiem zachowania, model komunikacji von Thuna, dostosowanie treści feedbacku do konkretnej osoby.
Szkolenie Feedback - przekazywanie informacji zwrotnej prowadzimy w formie otwartej i zamkniętej.
Uczestnik po szkoleniu potrafi:
Program szkolenia Feedback - przekazywanie informacji zwrotnej
1. Informacja zwrotna a krytyka
- Po co udzielamy informacji zwrotnej
-Po co krytykujemy?
- Czemu tak trudno jest dawać feedback? O naturze emocji.
- Jakie uczucia wzbudza feedback u osoby udzielającej i przyjmującej i dlaczego?
- Czym jest nasz wewnętrzny krytyk? Jak neutralizować jego głos?
2. Komu, w jakich okolicznościach i w którym momencie powinniśmy udzielić informacji zwrotnej?
- Technika zakładania pozytywnych intencji
- Dobra i zła motywacja do udzielania feedbacku
- Opisuj zamiast oceniać
- Zadbać o miejsce, zadbać o czas
- Elementy komunikacji niewerbalnej mające wpływ na przebieg rozmowy
- Różne „pojemności” ludzi na feedback, czyli ile komu można powiedzieć
3. Procedura udzielania feedbacku
- Różnica między komunikatem typu ja i typu ty
- Sformułowanie celu przekazania informacji zwrotnej
- Kolejne kroki udzielania informacji zwrotnej
- Feedback udzielany z perspektywy obserwatora i uczestnika sytuacji
- Kiedy mówić o własnych odczuciach a kiedy o konsekwencjach
- Różnica między feedbackiem „na bieżąco” a rozmową okresową
4. Elementy asertywności w udzielaniu informacji zwrotnej
- Jak się ma feedback do potrzeb ( osoby udzielającej i przyjmującej)
- Po czyjej stronie istnieje odpowiedzialność za emocje w czasie rozmowy „feedbackowej”
- Precyzyjne formułowanie oczekiwań w ramach feedbacku
- Procedura postępowania w przypadku niewywiązania się z umowy
- 4 kroki asertywnego wyrażania złości
5. Co tak naprawdę mówimy i co tak naprawdę słyszymy podczas feedbacku?
- 4 rodzaje uszu i 4 rodzaje ust: model von Thuna
- Co mówić i jak mówić, aby być słyszanym?
- Parafrazowanie i zadawanie pytań ( kiedy, jakie i po co) podczas feedbacku
6. Reagowanie na trudne sytuacje podczas feedbacku
- Co zrobić, gdy rozmówca nie przyjmuje informacji zwrotnej lub się z nią nie zgadza?
- Jak reagować na silne emocje?
- Jak reagować na informację zwrotną gdy to my jesteśmy odbiorcami?
7. Udzielanie pozytywnego feedbacku- zapomniana sztuka
- Ćwiczenia w przekazywaniu i odbieraniu pozytywnych informacji zwrotnych
Metodologia:
Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej na temat szklenia Feedback - przekazywanie informacji zwrotnej znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-feedback/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
|
trening- Inteligencja emocjonalnaKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia inteligencja emocjonalna jest to by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów z ludźmi, by dostrzegł swoje słabe punkty i stworzył indywidualny plan rozwoju osobistego |
|
warsztaty- Inteligencja emocjonalnaKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia inteligencja emocjonalna jest to by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów z ludźmi, by dostrzegł swoje słabe punkty i stworzył indywidualny plan rozwoju osobistego |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
szkolenie- Feedback, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, asertywność, efektywna komunikacja, prewencja, komunikacja wewnętrzna, Łódź. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.