Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2020-08-16

Było:430zł

Jest:387zł

Podstawowe informacje

Sytuacje trudne w obsłudze klienta w firmie spedycyjnej. Zarządzanie stresem spedytora.

  • Termin: 2020-09-17 - 2020-09-18
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SYTUACJE TRUDNE W OBSŁUDZE KLIENTA W FIRMIE SPEDYCYJNEJ.

ZARZĄDZANIE STRESEM SPEDYTORA.


POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>

 

Szkolenia zamknięte – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 228533523, tel. kom.: 607 573 053 lub mailowy.

Podczas szkoleń zamkniętych, program szkolenia może zostać dostosowany do potrzeb Klienta. Może zostać połączony z innymi programam


Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!

 

Wszystkie nasze szkolenia mogą zostać dofinansowane ze środków EFS. Zapraszamy do Bazy Usług Rozwojowych PARP.


Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu:

  • podstaw komunikacji asertywnej,
  • dobrych praktyk w obsłudze klienta w firmie spedycyjnej,
  • charakterystyk i skutecznej komunikacji z danym typem osobowości klienta,
  • sposobów wprowadzania zmian w komunikacji w trudnych sytuacjach z klientem w firmie spedycyjnej,
  • budowania pewności siebie i postaw asertywnych w kontaktach z trudnym klientem,
  • metod przeciwdziałania stresowi w pracy spedytora,
  • doboru skutecznych technik antystresowych w pracy spedytora.


Uczestnicy nabędą umiejętności z zakresu:

  • skutecznej komunikacji asertywnej,
  • stosowania dobrych praktyk w trudnych sytuacjach z klientami w firmie spedycyjnej,
  • skutecznej komunikacji w zakresie indywidualnego podejścia do klienta,
  • wyrażania swoich potrzeb i oczekiwań wprost,
  • świadomego procesu budowania pewności siebie,
  • zarządzania emocjami w sytuacjach stresowych,
  • stosowania technik antystresowych.


Uczestnicy nabędą kompetencje społeczne z zakresu:

  • skutecznego porozumiewania się z uczestnikami rynku TSL (transportowo - spedycyjno - logistycznego),
  • rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych wynikających z działania na rynku TSL,
  • przewidywania skutków podejmowanych działań,
  • świadomości konieczności poszerzania własnych kompetencji zawodowych w drodze samokształcenia oraz uczestnictwa w innych formach kształcenia.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1. PODSTAWY KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ.

  • Partnerstwo w komunikacji.
  • Agresja - Przemoc komunikacyjna i manipulacja.
  • Uległość i jej skutki zawodowe i osobiste.


2. DOBRE PRAKTYKI W OBSŁUDZE KLIENTA W FIRMIE SPEDYCYJNEJ .

  • Dwa sposoby interwencji do klienta: odzwierciedlanie i konfrontowanie.
  • Obiekcje jako szansa na zrozumienie potrzeb.
  • Przydatne reguły perswazyjnego przekonywania.
  • Słowa zapalne.
  • Fazy gniewu i adekwatne zachowania w każdej z fazie.
  • Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zagniewanego i roszczeniowego.
  • Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zaniepokojonego.


3. TYPY OSOBOWOŚCI.

  • Jak rozpoznać swoje przeciwieństwo charakterologiczne.
  • Czego unikać w kontakcie z określonymi typami osobowości.
  • Co motywuje do działania określone typy osobowości.
  • W jaki sposób budować argumentację dla różnych typów osobowości.


4. WYRAŻANIE OCZEKIWAŃ.

  • Dlaczego tak trudno wyrażać oczekiwania?
  • Jak mówić o swoich potrzebach po partnersku.
  • Technika asertywnego wyrażania oczekiwań.


5. PODSTAWY ANALIZY TRANSAKCYJNEJ.

  • Model analizy transakcyjnej E. Berne’a.
  • Najczęstsze przyczyny nieporozumień w komunikacji z klientem.
  • Sposób wprowadzenia zmian w komunikacji w trudnych sytuacjach z klientami.


6. BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE SPEDYTORA.

  • Efektywność w komunikacji z osobą agresywną.
  • Asertywne prawa własne i innych osób.
  • Nieasertywne przekonania.
  • Zarządzenie Emocjami  - najlepsze praktyki.


7. SPOSOBY PRZECIWDZIAŁANIA STRESOWI W PRACY SPEDYTORA.

  • Asertywna Technika Obrony przed Krytyką.
  • Techniki wyrażania własnych emocji w relacjach biznesowych.
  • Wyrażanie złości w sytuacjach zawodowych.
  • Co się dzieje kiedy nie wyrażamy złości?
  • Najlepsze praktyki na zamknięcie tematu w czasie rzeczywistym i nie zabieranie problemów do domu.


8. TECHNIKI ANTYSTRESOWE DLA SPEDYTORA.

  • Sposoby i waga dbania o emocjonalność, witalność i umysł.
  • Uważność i koncentracja w przeciwdziałaniu skutkom napięcia.
  • Przykładowe ćwiczenia do wykorzystania w trakcie przerwy w pracy.


Osoba prowadząca szkolenie:

Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i asertywności, kompetencji społecznych (pełna informacja w ofercie PDF).

 


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:


ZAKWATEROWANIE: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. Istnieje możliwość zakwaterowania w przeddzień szkolenia. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni 10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia. 


CENA PROMOCYJNA SZKOLENIA WYNOSI 1390 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach ,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiad,
  • przerwy kawowe.

Cena szkolenia po okresie promocji wynosi: 1490 zł. netto + 23% VAT

 

 

ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW: 

tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
lub e-mail: atl@atl.edu.pl

 

 

Szkolenia zamknięte 

– jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 228533523, tel. kom.: 607 573 053 lub mailowy.


Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. z o.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Bischof + Klein Polska GmbH,
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,
  • DB Logistic Sp. z o.o.,
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • DBI Plastics Sp. z o.o.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Farby KABE Polska Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Gospodarstwo Pasieczne „Sądecki Bartnik” Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • GWW Grynhoff i Partnerzy Radcowie Prawni i Doradcy Sp. P.,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o,.
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • IPSEN LOGISTICS Sp. z o.o.,
  • KABAT TYRE Sp. z o.o. sp.j.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o.,
  • Kerry Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • KONIG TRANS SPEDITION Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Mondi Świecie S.A.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • NOVOL Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polmlek Sp. z o.o.,
  • Polpharma Biologics S.A.,
  • Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady Drobiarskie Res-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • SP Medical Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TEMPO TP Sp. z o.o. Sp.k.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • Toyota Tsusho Europe S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • Transcargo sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • Zbych-Pol & Mobet Sp. z.o.o.,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.

 

 

 

 

 

  • Hotel Scandic Gdańsk
  • 80-895 Gdańsk, Podwale Grodzkie 9
  • woj. Pomorskie
Termin: 2020-09-21 - 2020-09-22
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-09-24 - 2020-09-25
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-10-05 - 2020-10-06
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-10-08 - 2020-10-09
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-10-15 - 2020-10-16
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-11-16 - 2020-11-17
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-11-19 - 2020-11-20
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-11-23 - 2020-11-24
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1590.00 1490 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-12-07 - 2020-12-08
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-12-10 - 2020-12-11
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-12-14 - 2020-12-15
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

Excel w Logistyce. Wykorzystanie Arkusza Kalkulacyjnego do Optymalizacji Procesów Logistycznych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Praktyczne wykorzystanie arkusza Excel jako narzędzia w zarządzaniu procesami logistycznymi. Zarządzanie logistyką, magazynem i zapasami za pomocą narzędzi informatycznych. Nowe rozwiązanie w logistyce.

Gospodarka Magazynowa - racjonalizacja procesów magazynowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z profesjonalną organizacją funkcjonowania magazynów, procesami składowania i manipulacji towarów. Decydującym elementem wpływającym na realizację powyższych zagadnień jest struktura i poziom zapasów.

Incoterms® 2020- najnowsza wersja reguł Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC).
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Negocjacje handlowe.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera, jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne.

Prawo Transportowe dla Spedytorów- Umowy, Odpowiedzialność, Reklamacje.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec spedytora, a następnie przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy spedytora z klientem oraz z przewoźnikiem.

Ryzyka w transporcie i spedycji oraz sposoby ich ograniczania.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ryzyko w transporcie ponoszą wszyscy uczestnicy tego procesu – zleceniodawca, przewoźnik, a w przypadku zaangażowania spedytora – także spedytor. Jest ono duże, bo na ogół wysoka jest wartość przewożonego towaru.

Skuteczny specjalista ds. transportu i spedycji.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest wskazanie procedur zawierania różnego typu umów przewozowych i spedycyjnych z wykorzystaniem nowych możliwości prawnych i zwyczajowych; nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami i reklamacjami.

Skuteczny specjalista działu zakupów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ten program służy pogłębieniu wiedzy kupca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia dostawcy i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy. Organizacja Procesu Zakupu, Negocjacje z Dostawcami.

Specjalista ds. Umów Handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie ma za zadanie poszerzyć i uporządkować wiedzę handlowca w zakresie aktualnych przepisów prawa, zwyczajów handlowych oraz najnowszego orzecznictwa wraz z praktycznymi poradami udzielanymi przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sytuacje trudne w obsłudze klienta w firmie spedycyjnej. Zarządzanie stresem spedytora., Szkolenie Interpersonalne, Logistyka, asertywność, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, spedycja, zarządzanie, reklamacje w transporcie, Gdańsk. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.