Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

System Intrastat. Zmiany w przepisach, zasady wypełniania, aktualności. Prawo Celne 2020.

  • Termin: 2024-03-05 - 2024-03-05
  • Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
  • Cena netto: 790.00 zł
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SYSTEM INTRASTAT.

ZMIANY W PRZEPISACH, ZASADY WYPEŁNIANIA, AKTUALNOŚCI.

 

Pobierz pełną ofertę szkolenia wraz z formularzem zgłoszeniowym i informacjami organizacyjnymi (PDF)>>

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>


Szkolenia zamknięte – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053.

Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!


PROWADZĄCY: długoletni stały współpracownik ATL, pracownik Pionu Celnego Ministerstwa Finansów (wcześniej główny specjalista w GUC). Szkolenia prowadzi od początku lat dziewięćdziesiątych. W tym czasie przeszkolił kilka tysięcy osób. Z racji zajmowanego stanowiska i pełnionych funkcji, aktywnie uczestniczy we wdrażaniu dyrektyw UE i opracowywaniu zmian w Prawie Celnym, przez co wiedza, jaką przekazuje jest jak najbardziej aktualna. Bardzo ceniony przez uczestników szkoleń za kompetencje, profesjonalizm, elastyczność, umiejętności dydaktycznego przekazu.


PROGRAM SZKOLENIA


    
1. WYPEŁNIANIE ZGŁOSZEŃ INTRASTAT „KROK PO KROKU” - OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH REGULACJI PRAWNYCH SYSTEMU INTRASTAT.

  • Podstawowe informacje na temat regulacji prawnych stosowanych w obrocie towarowym w ramach UE i w kontakcie z krajami członkowskimi UE.
  • Omówienie zasad  wypełniania poszczególnych pól i przesyłania zgłoszeń INTRASTAT.
  • Zmiany bieżące i planowane na 2024 r.
  • Zasady ustalania obowiązku sprawozdawczego - wysokość progów statystycznych.
  • Warunki opodatkowania dostawy towaru stawką 0% podatku VAT.
  • Korzystanie z systemu VIES dla weryfikacji partnerów handlowych.
  • Zasady składania „e” deklaracji w ramach systemu INTRASTAT.


2. TRANSAKCJE WEWNĄTRZWSPÓLNOTOWE W KONTEKŚCIE SPRAW CELNYCH.

  • Określanie pochodzenia towaru dla potrzeb obrotu w ramach UE i z krajami trzecimi.
  • Dokumentowanie preferencyjnego pochodzenia do stref wolnego handlu.
  • Deklaracje długoterminowe i jednorazowe, świadectwo INF- 4.
  • Potwierdzanie wspólnotowego statusu towarów:
    - rola deklaracji T2L.


3. PODSTAWOWE ZASADY KLASYFIKACJI W NOMENKLATURZE SCALONEJ - PRZYKŁADY.

  • Wspólna Taryfa na 2024 r. - System CN.
  • Ogólne informacje nt. zasad klasyfikacji w Nomenklaturze Scalonej.
  • Ustalanie właściwych kodów CN dla towarów będących w obrocie z krajami członkowskimi.
  • Korzystanie z Wiążących Informacji Taryfowych WIT – dostęp do unijnej bazy EBTI.
  • Różnice pomiędzy wartością fakturową a statystyczną.


4. SZCZEGÓLNE PRZYPADKI POSTĘPOWANIA.

  • Transakcje trójstronne.
  • Przykłady różnych nietypowych transakcji.
  • Naprawy i inne wyłączenia z obowiązku składania deklaracji.
  • Reklamacje, zwroty, kursy walut, uszlachetnienia towarów.
  • Leasing finansowy i operacyjny.


5. Inne aktualności (ogłoszone przez Ministerstwo Finansów do dnia realizacji szkolenia).


6. Praktyczne wskazówki, odpowiedzi na pytania.

 

DODATKOWO

  • Uczestnicy otrzymują komplet obszernych materiałów do wykorzystania w praktyce  + dodatkowo materiały w wersji elektronicznej – zawierające aktualne przepisy z tematyki będącej przedmiotem szkolenia, teksty, publikacje wykorzystane w trakcie szkolenia.
  • Konsultacje z trenerem po szkoleniu (do 1 miesiąca po szkoleniu, przez Internet).


INFORMACJE ORGANIZACYJNE (SZKOLENIE ON-LINE):


  • Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest komputer lub urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
  • Minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych  (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci Internet.
  • Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 Mb/s, zalecana: 25 Mb/s. Instrukcja udziału w szkoleniu on-line zostanie przekazana wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia i pozostałymi informacjami organizacyjnymi.
  • Na kilka dni przed szkoleniem z każdym uczestnikiem zostanie przeprowadzony test połączenia na platformie online. Szkolenia realizujemy za pośrednictwem platform: Zoom Meetings lub Clickmeeting.


Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie online Zoom Meetings.

  • 09:50 – 10:00 Logowanie do platformy
  • 10:00 – 13:00 Zajęcia część I
  • 13:00 – 14:00 przerwa na lunch
  • 14:00 – 16:00 Zajęcia część II

 

Cena promocyjna szkolenia on-line wynosi 690 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej PDF,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia w postaci elektronicznej PDF.  

Cena po okresie promocji: 790 + 23% VAT.


INFORMACJE ORGANIZACYJNE (SZKOLENIE STACJONARNE):


Cena promocyjna szkolenia stacjonarnego wynosi 1090 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze + dlugopis,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiad, przerwy kawowe.


Cena po okresie promocji: 1190 + 23% VAT.

Zakwaterowanie:
pomagamy w rezerwacji noclegu w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach/apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

 

ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW:  tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053 lub e-mail: atl@atl.edu.pl

 

 

Szkolenia zamknięte – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053.

  • Szkolenie online
  • CAŁA POLSKA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-05-10 - 2024-05-10
Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
Cena: 790.00 690 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

CMR - JAK PRAWIDŁOWO WYPEŁNIAĆ LIST PRZEWOZOWY I POSŁUGIWAĆ SIĘ JEGO NAJNOWSZĄ WERSJĄ? Pra
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Procedury w zakresie posługiwania się listem przewozowym CMR i listem krajowym, oficjalne zasady wypełniania listu przewozowego CMR(opracowane przez jego twórcę) Najczęściej występujące błędy przy wypełnianiu listu przewozowego. Proces reklamacyjny.

Dochodzenie i załatwianie reklamacji B2B w kraju i zagranicą.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Od 1 stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany dotyczące załatwiania reklamacji zgłaszanych przez małych przedsiębiorców. Nieco wcześniej w istotny sposób zmianie uległy postanowienia o rękojmi, zmianie uległ okres rękojmi i zakres jej obowiązywania.

Eksport w przedsiębiorstwie. Wejście na rynek i realizacja transakcji eksportowej.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.

Incoterms® 2020- PRAKTYKA-ZAGROŻENIA-PUŁAPKI-WYZWANIA
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umo
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy poznają zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do najnowszej wersji Incoterms® 2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników oraz uzyskają praktyczne porady na temat ograniczania ryzyk.

Akredytywa eksportowa - jak przygotować dokumenty, żeby bank zapłacił? Praktyczne warsztaty
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Największym paradoksem akredytywy dla eksportera jest fakt, że ten sposób płatności ma zabezpieczać jego interesy, to eksporter jest beneficjentem akredytywy, to eksporter dąży w negocjacjach handlowych do akredytywy i to eksporter ma z nią kłopoty.

Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

INKASO, AKREDYTYWA I INNE DOKUMENTOWE SPOSOBY PŁATNOŚCI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych, negocjowania i organizacji procesu rozliczania transakcji handlowych, zwłaszcza inkasa i akredytywy dokumentowej oraz BPO i rachunku zastrzeżonego. Inkaso, akredytywa.

Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



System Intrastat. Zmiany w przepisach, zasady wypełniania, aktualności. Prawo Celne 2020., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, zarządzanie, celne, administracyjne, inne, CAŁA POLSKA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.