Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię

  • Termin: 2024-03-06 - 2024-03-06
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 980.00 880 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1082.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

 


Po co stosować storytelling czyli opowiadać historie? Obecnie marki starają się na każdym kroku wymyślić nowe, niestandardowe sposoby przyciągniecia uwagi odbiorców, mediów. Nie jest to narzędzie tylko dla marketerów. Właściciel firmy potrzebuje storytellingu, aby ciekawie i angażująco opowiadać o swoim produkcie czy usłudze. Nauczyciel, wykładowca potrzebuje wiedzieć jak zaangażować swoich uczniów/słuchaczy, aby przyswoili wiedzę i byli jej ciekawi. To właśnie opowieści towarzyszą nam od małego i wywierają na nas przez całe życie wielki wpływ. Jak przenieść historię podróży pod Śródziemiu czy walki z Ciemną Stroną Mocy do świata sprzedaży, marketingu, edukacji? Poznaj mechanizmy tworzenia angażujących opowieści i stwórz zaangażowanych odbiorców wokół swojej marki.

 

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia dowiesz się jakie narzędzia stosuje się, by tworzyć zaangażowane opowieści o Twojej marce. Dowiesz się czym jest tożsamość marki i jak sprawić aby był spójny z wizerunkiem marki. Dodatkowo zobaczysz, jak storytelling wykorzystuje, wartości marki, wizje i misję do tworzenia lojalnych i zaangażowanych odbiorców.

 

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:

  • Co jest podstawą dobrze stworzonego storytellingu?
  • Czym jest brand journalism i dlaczego to trend warty wdrożenia?
  • Czym jest trójkąt opowieści i dlaczego bez niego storytelling jest do kosza?
  • Czym jest tworzenie trójkąta miłosnego z odbiorcą twojej marki?
  • Co powinna zawierać opowieść o twojej marce?
  • Jakie narzędzia i kanały komunikacji wybrać by opowiedzieć historię twojej marki?

 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest skierowane do osób, które zajmują się marketingiem i pr marek komercyjnych. jest wrównież skierowane dla osób, które występują publicznie, dla edukatorów, którzy chcą zaangażować słuchaczy i ciekawiej przekazywać wiedzę. treść szkolenie jest również przeznaczona dla osób, które zajmują się promocją podmiotów kultury oraz produktów turystycznych.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. STORYTELLING – PO CO OPOWIADAĆ I KTO MOŻE STOSOWAĆ

  •  co daje marce wykorzystanie storytellingu – case study
  • brand journalism • narzędzia do mierzenia efektywności storytellingu
  • czy można stworzyć opowieść o marce na miarę Hobbita

MODUŁ II. STRUKTURA I NARZĘDZIA STORYTELLINGU

  • trójkąt opowieści i trójkąt miłosny
  • rdzeń emocjonalny • symbole i kody kulturowe
  • analogie, metafory i inne techniki kreatywne
  • archetypy
  • storyboard

MODUŁ III. FORMA STORYTELLINGU

  • social media
  • społeczna odpowiedzialnośc biznesu
  • tożsamość marki: wizja i misja
  • idee i wartości: zaangażowana społeczność

MODUŁ IV. ANALIZA CASE STUDY

  • marki komercyjne
  • marki kultury i nauki
  • produkty turystyczne

MODUŁ V. POMYSŁY NA WŁASNĄ OPOWIEŚĆ MARKI

 

Szkolenie prowadzi:

WIKTORIA CZARNECKA

Trener. W swojej pracy łączy PR & Marketing z wiedzą pedagogiczną. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Zajmuje się budowaniem tożsamości marki przez jej historię. Doradza i szkoli z storytellingu, marketingu historycznego, sportowego. Interesuje się kreatywnością w marketingu.


 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 

  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-06-05 - 2024-06-05
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 980.00 880 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię, Szkolenie Marketingowe, Marketingowe, Biznesowe, Biznesowe, umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, kompetencje biznesowe, inne, inne, PR, PR, reklama, reklama, perswazja, perswazja, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.