Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym (układanie i dekorowanie lady), Szkolenie Sprzedaż, Jakość, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Warszawa. zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2014-04-20

Było:500zł

Jest:300zł

Podstawowe informacje

Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym (układanie i dekorowanie lady)

  • Termin: 2014-05-26 - 2014-05-27
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 850.00 zł
  • Cena brutto: 1045.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

  • 04-733 Warszawa, Mazowieckie
  • Rogatkowa 37
  • Telefon: 601 678 700
  • Email: mdzierzecka@polwita.pl
  • www: www.polwita.pl
Firma szkoleniowa Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szanowni Państwo, 

Serdecznie zapraszam na szkolenie:


Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym

(w tym warsztaty z układania mięsa i wędlin w ladach)

w dniach 26-27 maja 2014 r., w Warszawie


Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, koordynatorów oraz sprzedawców sklepów /stoisk mięsnych.


Program szkolenia:

Pierwszy kontakt z Klientem:

  • Kim jest klient na stoisku mięsno-wędliniarskim?
  • Co wpływa na zadowolenie, satysfakcję klientów oraz ich powrót do naszej placówki handlowej?
  • Schematy zachowania klienta w sklepie - ścieżka "poruszania się" klienta w sklepie
  • Profesjonalny wizerunek sprzedawcy budujący jego wiarygodność
  • Sposoby nawiązania relacji z klientem (powitanie, zagajenie), postawa sprzedawcy (zapraszające gesty) , kontakt wzrokowy (pewność siebie i otwartość)

Rozpoznanie potrzeb Klienta:

  • Rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie  i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli)
  • Typy Klientów m.in. dziecko, samotny ojciec itp. i ich potrzeby
  • Postępowanie z „kłopotliwymi Klientami”: Klient niegrzeczny, Klient hałaśliwy, Klient gaduła, Klient „proszę zawołać Kierownika”, Klient mądrala;

Pokonywanie wątpliwości Klientów:

  • Rozpoznawanie wątpliwości poprzez technikę parafrazy i werbalizacji (pokazanie porcji różnej wielkości, z kilku stron, dopytanie o ilość plasterków)
  • Wyjaśnianie wątpliwości techniką cecha -zaleta-korzyść 
  • Sprzedaż poprzez udzielenie kompetentnej odpowiedzi (informowanie klienta o głównych liniach smakowych, rodzaju surowca użytego do produkcji, zaproponowanie toqwaru alternatywnego w przypadku braku asortymentu, podpowiedź wykorzystania w inny, ciekawy sposób danego kawałka mięsa)
  • Typowe wątpliwości Klientów w sklepach mięsnych – katalog

Prezentacja oferty:

  • Prezentacja towaru, jako odpowiedź na potrzeby Klienta (znajomość towaru, jego przeznaczenia i trwałości)
  • Oferowanie towarów dodatkowych, uzupełniających, zastępczych (obecność na stoisku kralajnic, steckerów, maszynki do mielenia, pieców)
  • Narzędzia ułatwiające przekonanie Klienta np. przepisy kulinarne, próbki, sposób organizacji degustacji itp.
  • Prezentowanie towarów przecenionych, promowanych, niepełnowartościowych
  • Sposób ekspozycji asortymentów mniej pokupnych (np. ogony) i doradztwo do czego je można wykorzystać,
  • Zabezpieczenie przed wyschnięciem asortymentów słabiej rotujących,
  • Cena jako odzwierciedlenie jakości, prawidłowe przedstawianie ceny zmniejszanie wrażliwości Klientów na wysokość ceny

Zamykanie sprzedaży:

  • Reakcja sprzedawcy na gotowość Klienta do zakupu
  • Przyspieszanie podjęcia decyzji o zakupie (spontaniczna degustacja)
  • Sposoby i materiały do pakowania mięsa i wędlin gwarantujące świeżość i jakość towaru.

Trudne sytuacje w sklepie mięsnym – rozmowy reklamacyjne 

  • Jak zachować otwartość i pozytywne nastawienie w trudnych momentach w sklepie
  • Tonowanie negatywnych emocji Klienta: poprzez dokładne poznanie zarzutów, reklamowanych cech produktów
  • Rodzaje reklamacji w sklepie i możliwe ich rozwiązania
  • Postępowanie z „kłopotliwymi Klientami”: Klient niegrzeczny, Klient hałaśliwy, Klient gaduła, Klient „proszę zawołać Kierownika”, Klient mądrala
  • Rodzaje zachowań oraz typy wypowiedzi sprzedawcy budujących relacje pomiędzy sprzedawcą a kupującym.

Zasady prezentacji całości lady chłodniczej w zależności od wielkości sklepu:

  • Miejsce poszczególnych produktów w ladzie z podziałem na mięso, wędliny i dania gotowe
  • Miejsce artykułów promocyjnych, organizacji promocji
  • Zasady eksponowania nowości oraz umieszczania materiałów informacyjnych (cenówki)
  • Rola i znaczenie koloru, wielkości i głębokości tacek na odbiór wizualny towarów mięsnych

Zasady prezentacji mięsa w ladzie chłodniczej w zależności od wielkości sklepu:

  • Nowe sposoby prezentacji mięsa (wołówina, wieprzowina i drób) z uwzględnieniem przeznaczenia i zróżnicowania cenowego
  • Informacje o surowcu mięsnym z uwzględnieniem jego przeznaczenia kulinarnego
  • Utrzymanie właściwej ekspozycji i jej estetyki podczas dnia sprzedaży
  • Dekoracje owocowo-warzywne przyciągające wzrok i wzbogacające wygląd lady mięsnej 
  • Metody utrzymania świeżości mięsa
  • Wymagane warunki przechowywania towaru gwarantujące zachowanie świeżości i jakości

Zasady prezentacji wędlin w ladzie chłodniczej w zależności od wielkości sklepu:

  • Wskazanie właściwego miejsca wędlin w ladzie, szafie i na hakach w zależności od rodzaju asortymentu (wędzonki, kiełbasy suche, wędliny blokowe) i grupy cenowej;
  • Przyciągająca wzrok ekspozycja produktów „Premium”;
  • Zasadność przygotowywania ekspozycji wędlin w „plasterkach”,
  • Właściwa organizacja degustacji - sposób na zagospodarowanie „skrawków” i „końcówek”;


WARSZTATY: ułożenie i dekorowanie mięsa i wędlin w ladzie.


Korzyści ze szkolenia:

  • przeszkolony personel, świadomy swojej roli w komunikacji z klientem oraz swojego wpływu na ostateczne zakupy dokonane przez klienta
  • poprawa wyglądu lady, zwiększenie jej atrakcyjności oraz wyeksponowanie konkretnych produktów
  • zwiększona sprzedaż mniej popularych asortymentów poprzez ciekawe ich zaprezentowanie.
  • zadowolony, dobrze obsłużony klient powracający do naszego sklepu

 

Cena szkolenia: 
850 pln + 23% vat / osoba, w przypadku zgłoszenia dwóch lub więcej osób 790 pln + 23% vat / osoba


W cenę szkolenia jest wliczone:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • lunch i przerwy kawowe
  • udział w praktycznych warsztatach
 
Na szkolenie można zapisać się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.polwita.pl/formularz-zgloszeniowy
 
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu:
Marta Dzierzęcka
tel.:    601 678 700
email:mdzierzecka@polwita.pl
 


 

  • POLWITA - Centrum Szkoleniowe
  • 04-773 Warszawa, Rogatkowa 37
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Nowe technologie zastosowanie gazów spożywczych przy produkcji i pakowaniu mięsa oraz przetworów
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Cel szkolenia:Omówienie różnych rodzajów gazów spożywczych stosowanych w branży mięsnej oraz prezentacja nowych technologii znajdujących zastosowanie w przetwórstwie oraz transporcie mięsa i przetworów.

Praktyczne warsztaty z układania mięsa i wędlin w ladzie, w twoim sklepie
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Zapraszamy na praktyczne warsztaty dot. układania mięsa i wędlin w ladach. Jednrazowa inwestycja w szkolenie pozwoli ci zwiększyć sprzedaż, wizualnie rozszerzyć asortyment oferowanych produktów, odświeżyć wygląd stoiska mięsnego i zmniejszyć straty.

Jak sprzedawać więcej mięsa i wędlin – rola handlowca w branży mięsnej
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Cel szkolenia:- zwiększenie sprzedaży poprzez zrozumienie potrzeb klienta i dopasowanie do nich oferty- poznanie zasad komunikacji z klientem- zrozumienie procesu podejmowania decyzji o zakupie- poznanie technik wywierania wypływu na klienta

Skuteczne kierowanie zespołem pracowników, motywacja i rozwiązywanie konfliktów w grupie pracowników
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników działu handlu, kierowników regionalnych, koordynatorów zespołów handlowych odpowiedzialnych za skuteczne zarządzanie podległymi pracownikami. Cel szkolenia: (...)

Praktyczne prowadzanie auditu systemu HACCP w średnich i małych zakładach mięsnych
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Celem szkolenia jest ugruntowanie wiedzy potrzebnej do prowadzenia auditów wewnętrznych,zdobycie umiejętności identyfikacji i poprawnego opisu niezgodności oraz wskazanie najczęstszych błędów przy realizacji auditów w zakładach mięsnych

Wymagania mikrobiologiczne, prawne i handlowe, jako narzędzia do utrzymania bezpieczeństwa produktów
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

celem szkolenia jest interpretacja wymagań prawnych i jakościowych (w oparciu o przykłady praktyczne) oraz wyników badań mikrobiologicznych mających wpływ na jakość i bezpieczeństwo produktów mięsnych.

Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym (układanie i dekorowanie lady)
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Cel szkolenia:1. budowanie długotrwałych relacji z klientem 2. poznanie nowoczesnych technik sprzedaży 3. zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie merchandisingu 4. poprawa wizerunku sklepu oraz ekspozycji produktów

Praktyczne aspekty zlecania, produkcji i stosowania pasz leczniczych.
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Celem szkolenia jest prezentacja wymagań prawnych i warunków niezbędnych do prawidłowej produkcji pasz leczniczych.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN MDDP Akademia Biznesu

Dołącz do nas



© 2010 - 2014 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.