Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym (układanie i dekorowanie lady), Szkolenie Sprzedaż, Jakość, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Warszawa. zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym (układanie i dekorowanie lady)

  • Termin: 2017-10-09 - 2017-10-10
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 800.00 zł
  • Cena brutto: 984.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

  • 04-733 Warszawa, Mazowieckie
  • Rogatkowa 37
  • Telefon: 601 678 700
  • Email: mdzierzecka@polwita.pl
  • www: www.polwita.pl
Firma szkoleniowa Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szanowni Państwo, 

Serdecznie zapraszam na szkolenie:


Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym

(w tym warsztaty z układania mięsa i wędlin w ladach)

 

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, koordynatorów oraz sprzedawców sklepów /stoisk mięsnych.


Program szkolenia:

Pierwszy kontakt z Klientem:

  • Kim jest klient na stoisku mięsno-wędliniarskim?
  • Co wpływa na zadowolenie, satysfakcję klientów oraz ich powrót do naszej placówki handlowej?
  • Schematy zachowania klienta w sklepie - ścieżka "poruszania się" klienta w sklepie
  • Profesjonalny wizerunek sprzedawcy budujący jego wiarygodność
  • Sposoby nawiązania relacji z klientem (powitanie, zagajenie), postawa sprzedawcy (zapraszające gesty) , kontakt wzrokowy (pewność siebie i otwartość)

Rozpoznanie potrzeb Klienta:

  • Rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie  i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli)
  • Typy Klientów m.in. dziecko, samotny ojciec itp. i ich potrzeby
  • Postępowanie z „kłopotliwymi Klientami”: Klient niegrzeczny, Klient hałaśliwy, Klient gaduła, Klient „proszę zawołać Kierownika”, Klient mądrala;

Pokonywanie wątpliwości Klientów:

  • Rozpoznawanie wątpliwości poprzez technikę parafrazy i werbalizacji (pokazanie porcji różnej wielkości, z kilku stron, dopytanie o ilość plasterków)
  • Wyjaśnianie wątpliwości techniką cecha -zaleta-korzyść 
  • Sprzedaż poprzez udzielenie kompetentnej odpowiedzi (informowanie klienta o głównych liniach smakowych, rodzaju surowca użytego do produkcji, zaproponowanie toqwaru alternatywnego w przypadku braku asortymentu, podpowiedź wykorzystania w inny, ciekawy sposób danego kawałka mięsa)
  • Typowe wątpliwości Klientów w sklepach mięsnych – katalog

Prezentacja oferty:

  • Prezentacja towaru, jako odpowiedź na potrzeby Klienta (znajomość towaru, jego przeznaczenia i trwałości)
  • Oferowanie towarów dodatkowych, uzupełniających, zastępczych (obecność na stoisku kralajnic, steckerów, maszynki do mielenia, pieców)
  • Narzędzia ułatwiające przekonanie Klienta np. przepisy kulinarne, próbki, sposób organizacji degustacji itp.
  • Prezentowanie towarów przecenionych, promowanych, niepełnowartościowych
  • Sposób ekspozycji asortymentów mniej pokupnych (np. ogony) i doradztwo do czego je można wykorzystać,
  • Zabezpieczenie przed wyschnięciem asortymentów słabiej rotujących,
  • Cena jako odzwierciedlenie jakości, prawidłowe przedstawianie ceny zmniejszanie wrażliwości Klientów na wysokość ceny

Zamykanie sprzedaży:

  • Reakcja sprzedawcy na gotowość Klienta do zakupu
  • Przyspieszanie podjęcia decyzji o zakupie (spontaniczna degustacja)
  • Sposoby i materiały do pakowania mięsa i wędlin gwarantujące świeżość i jakość towaru.

Trudne sytuacje w sklepie mięsnym – rozmowy reklamacyjne 

  • Jak zachować otwartość i pozytywne nastawienie w trudnych momentach w sklepie
  • Tonowanie negatywnych emocji Klienta: poprzez dokładne poznanie zarzutów, reklamowanych cech produktów
  • Rodzaje reklamacji w sklepie i możliwe ich rozwiązania
  • Postępowanie z „kłopotliwymi Klientami”: Klient niegrzeczny, Klient hałaśliwy, Klient gaduła, Klient „proszę zawołać Kierownika”, Klient mądrala
  • Rodzaje zachowań oraz typy wypowiedzi sprzedawcy budujących relacje pomiędzy sprzedawcą a kupującym.

Zasady prezentacji całości lady chłodniczej w zależności od wielkości sklepu:

  • Miejsce poszczególnych produktów w ladzie z podziałem na mięso, wędliny i dania gotowe
  • Miejsce artykułów promocyjnych, organizacji promocji
  • Zasady eksponowania nowości oraz umieszczania materiałów informacyjnych (cenówki)
  • Rola i znaczenie koloru, wielkości i głębokości tacek na odbiór wizualny towarów mięsnych

Zasady prezentacji mięsa w ladzie chłodniczej w zależności od wielkości sklepu:

  • Nowe sposoby prezentacji mięsa (wołówina, wieprzowina i drób) z uwzględnieniem przeznaczenia i zróżnicowania cenowego
  • Informacje o surowcu mięsnym z uwzględnieniem jego przeznaczenia kulinarnego
  • Utrzymanie właściwej ekspozycji i jej estetyki podczas dnia sprzedaży
  • Dekoracje owocowo-warzywne przyciągające wzrok i wzbogacające wygląd lady mięsnej 
  • Metody utrzymania świeżości mięsa
  • Wymagane warunki przechowywania towaru gwarantujące zachowanie świeżości i jakości

Zasady prezentacji wędlin w ladzie chłodniczej w zależności od wielkości sklepu:

  • Wskazanie właściwego miejsca wędlin w ladzie, szafie i na hakach w zależności od rodzaju asortymentu (wędzonki, kiełbasy suche, wędliny blokowe) i grupy cenowej;
  • Przyciągająca wzrok ekspozycja produktów „Premium”;
  • Zasadność przygotowywania ekspozycji wędlin w „plasterkach”,
  • Właściwa organizacja degustacji - sposób na zagospodarowanie „skrawków” i „końcówek”;


WARSZTATY: ułożenie i dekorowanie mięsa i wędlin w ladzie.


Korzyści ze szkolenia:

  • przeszkolony personel, świadomy swojej roli w komunikacji z klientem oraz swojego wpływu na ostateczne zakupy dokonane przez klienta
  • poprawa wyglądu lady, zwiększenie jej atrakcyjności oraz wyeksponowanie konkretnych produktów
  • zwiększona sprzedaż mniej popularych asortymentów poprzez ciekawe ich zaprezentowanie.
  • zadowolony, dobrze obsłużony klient powracający do naszego sklepu

 

W cenę szkolenia jest wliczone:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • lunch i przerwy kawowe
  • udział w praktycznych warsztatach
 
Na szkolenie można zapisać się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.polwita.pl/rejestracja
 
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu:
Marta Dzierzęcka
tel.:    601 678 700
email:mdzierzecka@polwita.pl
 


 

  • Polwita - centrum szkoleniowe
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Obróbka termiczna konserw mięsnych i produktów garmaż. steryliz.
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Wszyscy wiedzą jak zrobić konserwę, ale czy wiedzą jak prowadzić poprawnie proces produkcji i wychładzania? Na szkoleniu zostaną omówione praktyczne aspekty produkcji wpływające na jakość konserw.

Detektor metalu oraz x-ray w branży mięsnej - zastosowanie praktyczne oraz wymagania jakościowe
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Na szkoleniu omówimy jakie błędy najczęsciej są popełniane przy ustawieniu parametrów detektorów, od czego one zależą i jak naleąy monitorować urządzenia, aby gwarantowały bezpieczeństwo poduktów względem nieobecności nieporządanych ciał obcych.

Higiena w zakładach mięsnych a bezpieczeństwo zdrowotne
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Celem szkolenia jest omówienie nowoczesnych technik mycia, dopasowanie środków chemicznych do zagrożeń oraz metod walki z biofilmami

Jak sprzedawać więcej mięsa i wędlin – rola handlowca w branży mięsnej
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Cel szkolenia: zwiększenie sprzedaży mięsa i wędlin poprzez zrozumienie potrzeb klienta i dopasowanie do nich oferty - zrozumienie procesu podejmowania decyzji o zakupie danego towaru - poznanie technik wywierania wypływu na klienta

Standardy obsługi klienta w sklepie mięsnym (układanie i dekorowanie lady)
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Cel szkolenia:1. budowanie długotrwałych relacji z klientem 2. poznanie nowoczesnych technik sprzedaży 3. zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie merchandisingu 4. poprawa wizerunku sklepu oraz ekspozycji produktów

Znakowanie produktów mięsnych, w szczególności wartością odżywczą w świetle przepisów prawnych
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Celem szkolenia jest nauczenie uczestników kursu z jakich narzędzi korzystać, jak obliczać i jak prezentować na etykietach wartość odżywczą produktów mięsnych.

Kierowanie i budowanie zespołu oraz bycie odpowiedzialnym kierownikiem
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Serdecznie zapraszam na szkolenie: Kierowanie i budowanie zespołu oraz bycie odpowiedzialnym kierownikiem.Szkolenie przeznaczone jest dla osób na stanowiskach kierowniczych: kierowników działów, brygadzistów, (...)

Uwarunkowania technologiczne w zakresie przetwarzania mięsa drobiowego
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Celem szkolenia jest omówienie procesu produkcji wędlin drobiowych, ze wskazaniem parametrów technicznych, jakości surowca i warunków wpływających na jakość wędlin drobiowych oraz kierunków rozwoju wędlin.

Optymalizacja i efektywność procesu KUTROWANIA
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Zapraszam na kurs poświęcony doskonaleniu procesu kutrowania. Omówimy wpływ surowca, urządzeń oraz parametrów procesu i dodatków na jakość wyrobów. Powiemy jak unikać błędów produkcyjnych i szukać oszczędności.

Metodyka kontroli jakości dla operatorów maszyn w przemyśle mięsnym
Polwita Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe Przemysłu Mięsnego

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji na temat zasad planowania i przeprowadzania kontroli jakości z uwzględnieniem analizy brakowości i metod statystycznych oraz auditów wewnętrznych w zakładzie przetwórstwa mięsnego

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.