Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży - kurs

  • Termin: 2024-03-19 - 2024-03-20
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1500.00 zł
  • Cena brutto: 1845.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KM Studio - szkolenia

  • 90-430 Łódź, Łódzkie
  • Piotrkowska 125
  • Telefon: 512 344 837
  • Fax: 42 209-30-67
  • Email: kmstudio@kmstudio.com.pl
  • www: s://www.kmstudio.com.pl/
Firma szkoleniowa KM Studio - szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie sprzedaż ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.

Kurs sprzedaż  jest oparty o trzy moduły: proces, klient, handlowiec.

W części pierwszej Uczestnicy poznają zasady prowadzenia procesu sprzedażowego od nawiązania pierwszego kontaktu z klientem, przez badanie potrzeb, prezentację oferty, przekonywanie, negocjacje, tricki sprzedażowe, strategie odpierania obiekcji po zamknięcie transakcji.

W części drugiej kursanci poznają typy klientów i uczą się jak dostosować sprzedaż do każdego z nich, uczą się także sposobów postępowania z tzw. trudnymi postawami klientów.

W części trzeciej, Uczestnicy poznają i analizują swoje mocne i słabe strony w sprzedawaniu, badają własną motywację i nastawienie do sprzedaży . Kurs porusza też wątek wzmacniających i ograniczających sprzedaż przekonań i nawyków działania.

Uzyskane umiejętności podczas szkolenia

  • wiedza dotycząca metod identyfikacji i docierania do  nowych klientów
  • odpowiednie zachowanie się podczas pierwszego kontaktu
  • analiza potrzeb klienta
  • skuteczna prezentacja usługi lub produktu
  • umiejętność negocjowania
 

Szkolenie Sprzedaż (techniki sprzedaży)  – program szkolenia

I Proces sprzedaży

  1. Jak zacząć żeby sprzedać: jak przyciągnąć uwagę klienta
  2. 5 etapów procesu sprzedaży
  3. Prezentacja handlowa: indywidualna i grupowa ( do czego powinniśmy przekonać klienta?)
  4. Jak zwiększyć sprzedaż nie zwiększając bazy klientów?
  5. Jak zdobyć polecenie i referencje klienta?
  6. Skuteczne argumentowanie i elementy perswazji
  7. Prezentowanie informacji interesujących klienta
  8. Klarowność i struktura wypowiedzi
  9. Ćwiczenie: rozmowa według schematu: cecha, zaleta, korzyść
  10. Jak zamknąć rozmowę handlową:
    • rozwiewanie wątpliwości klienta
    • przezwyciężanie negatywnego nastawienia i stereotypów
    • techniki pomagające podjąć decyzję
    • okazywanie szacunku i zainteresowania klientowi nawet gdy informacje nie do końca spełniają oczekiwania klienta
    • różna sposoby zamykania transakcji
    • procedura podtrzymywania kontaktu
  11. Jakich błędów w sprzedaży unikać?

II Klient

  1. Różne osobowości – różni klienci
  2. Definiowanie profilu kandydata na klienta
  3. Jak rozmawiać z klientami w różnym wieku?
  4. Jak rozmawiać z kobietami a jak z mężczyznami?
  5. Potrzeby klientów: jak je rozpoznawać – nawet, gdy klienci o nich nie mówią
  6. Racjonalne i emocjonalne powody podejmowania decyzji
  7. Co zrobić, aby utrzymać klienta? – przekonywanie klienta do stałej współpracy
  8. Dlaczego klienci odchodzą
  9. Reagowanie na sytuacje trudne:
    • klient roszczeniowy
    • klient niegrzeczny, arogancki
    • klient niezdecydowany
    • klient wywyższający się
    • klient rozżalony
    • klient z pretensjami
    • klient, który prowokuje
    • klient, który poniża
  10. Co podwyższa a co obniża emocje?

III. Handlowiec

  1. Entuzjazm i zaangażowanie
  2. Wiara w produkt, wiara w firmę
  3. „Sprzedać” siebie: zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  4. Pozytywne nastawienie do sprzedaży – dlaczego jest tak ważne?
  5. Jak wzbudzić chęć posiadania produktu przez klienta
  6. Jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi
  7. Gdy się nie wyróżniasz, musisz mieć niskie ceny
  8. Dlaczego cena nie ma znaczenia?
  9. Zasady skutecznego słuchania
  10. Być rozpoznawalnym na rynku

Metody i techniki stosowane podczas szkolenia

– gry sprzedażowe, których celem jest wyłonienie najlepszych
– testy
– dyskusja
– praca w parach
– praca indywidualna
– ćwiczenia z kamerą
– filmy szkoleniowe
– mini wykłady

 

Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia

 

Więcej informacji na temat szkolenia uzyskacie Państwo na stronie
https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-sprzedaz/

 
  • KM Studio - szkolenia | lub online
  • 90-430 Łódź, Piotrkowska 125
  • woj. Łódzkie
Termin: 2024-04-18 - 2024-04-19
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-05-21 - 2024-05-22
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-06-20 - 2024-06-21
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-07-18 - 2024-07-19
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-08-22 - 2024-08-23
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-09-19 - 2024-09-20
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).

Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacji
KM Studio - szkolenia

Kurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów.

Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór.

Sztuka dyskusji
KM Studio - szkolenia

Celem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców.

Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
KM Studio - szkolenia

Szkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem.

Praca w zespole - praca zespołowa
KM Studio - szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole.

Coaching w zarządzaniu
KM Studio - szkolenia

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych.

Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzić
KM Studio - szkolenia

Szkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby.

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży - kurs, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, negocjacje, telemarketing, techniki sprzedaży, Łódź. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.