Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki dobrego sprzedawcy, jak również - jak zarządzać swoim czasem aby realizować wyznaczone cele.
Program szkolenia:
1.Poszukiwanie potencjalnych Klientów
- dziesięć etapów procesu sprzedaży
- etapy poprzedzające prezentację
- potencjalni Klienci
- gdzie szukać potencjalnych Klientów
- planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów
2.Metody poszukiwania potencjalnych Klientów
- poszukiwanie przez Internet
- rozmowy w ciemno
- nieskończony łańcuch rekomendacji
- przejmowanie „osieroconych Klientów”
- kluby kontaktów
- listy potencjalnych Klientów
- publikowanie artykułów
- wystawy i pokazy publiczne
- ośrodki oddziaływania
- mailing
- telefon i telemarketing
- obserwacja
- wykorzystanie sieci kontaktów
3.Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów
- pula potencjalnych Klientów
- rekomendacje
- umawianie się na rozmowę z Klientem
- wykorzystywanie poczty elektronicznej
4.Planowanie rozmowy z Klientem
- przygotowanie do rozmowy z klientem
- etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta
- proces sprzedaży
- zebranie wiadomości
5.Organizacja sprzedaży
- typ sprzedawcy a rodzaj obsługiwanych klientów
- formy organizacji działu sprzedaży
- określanie liczebności personelu sprzedaży
- pozyskiwanie personelu sprzedaży: rekrutacja i selekcja, wybór kandydatów
- charakterystyka dobrego sprzedawcy
6. Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży
- harmonogram pracy, zarządzanie czasem
- organizacja pracy, przygotowanie planu sprzedaży
- pożeracze czasu
- krzywa osiągnięć i cele
- podstawy planowania
7.Sztuka sprzedawania
- sprzedawca i jego kwalifikacje
- motywy zachowań konsumentów
- rodzaje Klientów i kryteria ich podziału
- psychologia sprzedaży
Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży. |
|
Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratisMati Consulting szkoleniaSzkolenie ma na celu przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania biura,organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności prowadzenia biura |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby trzecia gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja? To również kwestia poruszana na szkoleniu. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja? To również kwestia poruszana na szkoleniu. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaGrupa docelowa: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie i w dziale obsługi. |
Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. |
|
Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. |
|
Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaDOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...) |
|
Planowanie i organizowanie pracy własnej - zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osobMati Consulting szkoleniaZarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie |
|
Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)Mati Consulting szkoleniaSzkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta. |
|
Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)Mati Consulting szkoleniaSzkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta. |
|
Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osobMati Consulting szkoleniaPriorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta. |
Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży, Szkolenie Firmowe, Jakość, inne, zarządzanie, sprzedaż, inne, Kraków. otwarte
© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.