Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Sponsoring, sprzedaż premiowa,reprezentacja, reklama oraz świadczenia na rzecz pracowników, Szkolenie Ekonomiczne, Księgowe, księgowość, podatki, rachunkowość, podatki, rachunkowość, prawne, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Sponsoring, sprzedaż premiowa,reprezentacja, reklama oraz świadczenia na rzecz pracowników

  • Termin: 2017-11-21 - 2017-11-21
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 490.00 zł
  • Cena brutto: 602.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

InfoBizTech

  • 00-844 Warszawa, Mazowieckie
  • Grzybowska 80-82
  • Telefon: (22) 250 12 15
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: infobiztech@infobiztech.pl
  • www: www.infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa InfoBizTech

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z konsekwencjami działań o charakterze marketingowych na gruncie podatku VAT oraz podatków dochodowych.

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do głównych księgowych, kierowników i pracowników działów księgowości.

Program szkolenia

  1. Definicja reprezentacji i reklamy – elementy rozróżniające reklamę od reprezentacji.
  2. Świadczenie usług oraz przekazanie i zużycie towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy w aspekcie podatku od towarów i usług np.:
    • zasady rozliczania VAT – u należnego w przypadku świadczenia usług oraz przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy
    • upominki i nagrody dla kontrahentów
    • zakup usług obcych na potrzeby reprezentacji i reklamy - najkorzystniejsze metody rozliczeń podatkowych
    • przekazanie a zużycie towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy - różnice w rozliczeniach podatkowych
    • poczęstunki dla kontrahentów (usługi cateringowe, posiłki, napoje itp.)
    • użyczenie składników majątku kontrahentom – zasady rozliczeń podatkowych
    • zasady ustalania podstawy opodatkowania
    • import oraz wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów o charakterze reklamowym, towarów otrzymanych w drodze darowizny itp.
    • przekazywanie nieodpłatnie towarów poza granice RP - kontrahentom z krajów UE i z krajów trzecich
    • zasady ewidencjonowania czynności nieodpłatnych w kasie rejestrującej
  3. Przypadki, gdy świadczenia na cel reprezentacji i reklamy nie podlegają opodatkowaniu VAT – em
  4. Prezenty o małej wartości, próbki oraz drukowane materiały reklamowe i informacyjne – zasady rozliczeń na gruncie ustawy o podatku od towarów i usług
  5. Wydatki na reprezentację – zasady rozliczania na gruncie podatków dochodowych, przypadki kiedy mogą stanowić koszty podatkowe np.:
    • upominki dla kontrahentów
    • wyżywienie w trakcie konferencji i szkoleń
    • poczęstunki dla kontrahentów
    • wydatki na dekoracje biura
    • hotele dla kontrahentów, taksówki, bilety itp.
    • organizowanie imprez artystycznych i sportowo - rekreacyjnych
    • kartki świąteczne itp.
  6. Obowiązek składania PIT – 8C oraz przypadki, w których firmy nie muszą składać tych informacji.
  7. Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę np.:
    • organizacja konferencji i szkoleń o charakterze reklamowym i instruktażowym
    • reklama a marketing - skutki podatkowe rozróżnienia
    • upominki reklamowe, tablice reklamowe, degustacje, plakaty, udział w targach i konferencjach itp. - zasady rozliczeń podatkowych
    • temporalne zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę
    • wysyłanie materiałów reklamowych do kontrahentów i osób przypadkowo wybranych, standy, katalogi, wzorniki itp.
    • reklama publiczna i niepubliczna – jednolite traktowanie na gruncie podatkowym itp.
  8. Sponsoring oraz udział w targach i imprezach reklamowych:
    • zasady dokumentowania i zaliczania wydatków na fundowanie nagród przez sponsorów do kosztów uzyskania przychodów
    • opodatkowanie podatkiem dochodowym podmiotów organizujących konkursy lub imprezy sportowo - kulturalne
    • rozliczanie sponsoringu na gruncie ustawy o podatku od towarów i usług
    • środki trwałe i wyposażenie przekazane nieodpłatnie nabywcom towarów bądź usług - skutki podatkowe
    • udział w targach i imprezach reklamowych – zasady rozliczeń podatkowych
  9. Sprzedaż premiowa w aspekcie podatków dochodowych, podatku od towarów i usług oraz ustawy o grach losowych i zakładach wzajemnych:
    • upominki premiowe, nagrody w organizowanych przez sprzedawcę bądź producenta konkursach i losowaniach - zasady zaliczania poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodów
    • zasady opodatkowania podatkiem dochodowym zwycięzców konkursów i promocji otrzymujących nagrody związane ze sprzedażą premiową, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych
    • przypadki, w których organizator sprzedaży premiowej pełni funkcję płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych
    • zasady rozliczania sprzedaży premiowej na gruncie VAT (możliwość potrącenia podatku naliczonego, przypadki gdy nie powstaje obowiązek uiszczenia podatku należnego itp.).
    • rabaty naturalne – zasady rozliczeń na gruncie podatków dochodowych i podatku od towarów i usług
    • sprzedaż premiowa – skutki na gruncie ustawy o grach losowych i zakładach wzajemnych.
  10. Sprzedaż towarów i usług za cenę symboliczną (1 zł lub 1 gr) skutki w zakresie podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych

Metody szkoleniowe

  • wykład
  • dyskusje
  • prezentacje

Termin i miejsce szkolenia

  • 16.11.2017, Gdańsk
  • 17.11.2017, Wrocław
  • 21.11.2017, Warszawa
  • 12.12.2017, Katowice
  • 18.12.2017, Poznań

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12

kom. 723 278 101
fax: (22) 250 12 13

marta.czechowska@infobiztech.pl koniecznie z dopiskiem "portal 24H" - zapytaj o rabat


  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-11-16 - 2017-11-16
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2017-11-17 - 2017-11-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2017-12-12 - 2017-12-12
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2017-12-18 - 2017-12-18
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 490.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Budżetowanie - tworzenie i realizacja budżetu
InfoBizTech

Szkolenie jest skierowane do menedżerów, którzy tworzą budżety, szefów kluczowych obszarów oraz pracowników działów controllingu lub innych osób administrujących systemem budżetowania.

MS Excel średniozaawansowany - Listy, tabele przestawne
InfoBizTech

Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy.

Zarządzanie zasobami ludzkimi - rekrutacja, rozwój, motywacja, ocena
InfoBizTech

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Employer branding - Budowanie wizerunku pracodawcy.
InfoBizTech

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracowników
InfoBizTech

Dobór właściwych ludzi to jeden z najważniejszych czynników sukcesu firmy. Prawidłowe przeprowadzenie procesu rekrutacji,podjęcie decyzji o zatrudnieniu odpowiedniego kandydata, to najważniejsze zadanie, jakie stoi przed każdym rekrutującym menadżera

Przeprowadzanie rozmów derekrutacyjnych
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest przekazanie wytycznych w jaki sposób przygotować się i prowadzić rozmowy derekrutacyjne.

Zarządzanie szkoleniami - analiza potrzeb szkoleniowych, badanie efektywności szkoleń
InfoBizTech

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Opis i wartościowanie stanowiska pracy
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Budowanie ścieżek rozwoju zawodowego
InfoBizTech

 .Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...)

Oceny okresowe, jako kluczowe narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi
InfoBizTech

Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.