Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Social media dla biznesu

  • Termin: 2022-09-28 - 2022-09-29
  • Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
  • Cena netto: 1250.00 zł
  • Cena brutto: 1537.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie online

Link do pełnej ofertyszkolenia: 


Efekty szkolenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
  • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

Social media dla biznesu

Program szkolenia

DZIEŃ 1

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook 
  • Instagram 
  • Linkedin 
  • Twitter 
  • YouTube
  • Tik Tok
  • Pozostałe platformy (Discord, Reddit, Telegram, Pinterest)

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?

Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto komunikować na Facebooku i Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Business Facebook – przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1.  Profil firmowy i kampanie reklamowe na Linkedinie

  • Prowadzenie profilu firmowego na Linkedin – kiedy warto?
  • Różnice między company page a showcase
  • Linkedin Ads – przewodnik krok po kroku
  • Cele reklamowe na Linkedinie i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag). Kiedy warto?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak uniknąć „przepalania budżetu”

Ćwiczenia i pytania z zakresu słuszności prowadzenia komunikacji na Linkedinie, ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

3.  Komunikacja i reklamy na Twitterze

  • Jak pisać na Twitterze?
  • Jak działają hashtagi i czy warto ich używać?
  • Twitter Ads – przewodnik krok po kroku
  • Cele reklamowe na Twitterze i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing na Twitterze – omówienie dostępnych możliwości
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak nie pogubić się w swoich tweetach, poprawnie oznaczać konta i dokładnie wybierać tweety potrzebne do promocji

Ćwiczenia i pytania z zakresu słuszności prowadzenia komunikacji na Twitterze, ustawienia kampanii reklamowych i użycia poprawnych celów reklamowych.

4. Komunikacja i płatne kampanie na YouTube Ads 

  • Komunikowanie jako marka na YouTube – kiedy warto i w jaki sposób?
  • Google Ads w zakresie YouTube Ads – przewodnik krok po kroku
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Remarketing na YouTube

Dyskusja: Czy prowadzenie komunikacji i kampanii na YouTube dla Twojej firmy jest słuszne? Omówienie możliwości komunikacyjnych marek.

5. Komunikacja na Tik Tok

  • Tik Tok – czy to odpowiednie miejsce dla każdej firmy do komunikacji?
  • Dla kogo Tik Tok? Jak się komunikować?
  • Możliwości promocyjne na TikToku
  • Przykłady udanych komunikacji marek w Polsce i na świecie

Dyskusja: Czy warto, aby Twoja marka również komunikowała na TikToku?

6. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

  • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • Czy inwestowanie w influencerów zawsze jest biznesowo opłacalne?
  • Przykłady wykorzystania influencerów przez polskie podmioty.
  • Ryzyka i szanse wynikające z angażu influencerów.

Ćwiczenie i dyskusja: Jaki rodzaj influencera najlepiej pasowałby do Twojej kampanii / promocji Twojej marki?

7. Dyskusja i pytania 

  • Szkolenie online
  • Szczecin
  • woj. Zachodniopomorskie
Termin: 2022-09-28 - 2022-09-29
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1250.00 zł
Termin: 2022-09-28 - 2022-09-29
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1250.00 zł
Termin: 2022-09-28 - 2022-09-29
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1250.00 zł
Termin: 2022-09-28 - 2022-09-29
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1250.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Podstawy marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie.

Twórz kreatywne reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADS
Akademia Marketingu ATRIUM

W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)

Grafika w reklamie
Akademia Marketingu ATRIUM

SZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM

JAK KONTROLOWAĆ I WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ
Akademia Marketingu ATRIUM

Współpraca na linii Klient – Agencja oraz Agencja - Klientczyli jak doprowadzić do harmonijnej i skutecznej współpracy?

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW
Akademia Marketingu ATRIUM

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Social media dla biznesu, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, marketing/reklama, reklama internetowa, social media , sprzedaż w internecie, Szczecin. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.