Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

SOCIAL MEDIA DLA BIZNESU

  • Termin: 2021-09-28 - 2021-09-29
  • Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
  • Cena netto: 1090.00 zł
  • Cena brutto: 1340.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie online

Link do pełnej ofertyszkolenia: 


DZIEŃ 1

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych
     charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook 
  • Instagram 
  • Linkedin 
  • Twitter 
  • YouTube
  • Tik Tok
  • Pozostałe platformy (Discord, Reddit, Telegram, Spotify)

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Przykłady dobrej i złej komunikacji 
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Różnice w komunikacji Facebook i Instagram
  • Połączenie konta na Facebooku i Instagramie
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice, plusy i minusy
  • Business Facebook – step by step
  • Najważniejsze cele reklamowe
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka)
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji promocyjnych
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii przykładowej kampanii, celem zwiększenia ruchu na stronie / Ustawienie kampanii zasięgowej z udziałem kreacji video / Remarketing do bazy email, celem zmobilizowania userów do wzięcia udziału w ankiecie

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1.  Profil firmowy i kampanie reklamowe na Linkedinie

  • Prowadzenie profilu firmowego na Linkedin
  • Różnice między company page a showcase
  • Linkedin Ads – step by step
  • Cele reklamowe na Linkedinie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii na zwiększenie ruchu na stronie / pozyskanie leadu / remarketing do osób, które odwiedziły stronę w ostatnich 30 dniach

3.  Komunikacja i reklamy na Twitterze

  • Jak pisać na Twitterze?
  • Jak działają hashtagi i czy warto ich używać?
  • Twitter Ads – step by step
  • Cele reklamowe na Twitterze
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii zasięgowej z tweetem w wątku / Ustawienie kampanii na polubienie profilu / Ustawienie kampanii z ankietą

4. Płatne kampanie na YouTube Ads 

  • Google Ads w zakresie YouTube Ads – step by step
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Remarketing
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Reklama Instream / Reklama remarketingowa

5. Komunikacja i kampanie reklamowe na Tik Tok

  • Tik Tok - grupy docelowe, popularność
  • Dla kogo Tik Tok? Jak się komunikować?
  • Tik Tok Ads – step by step
  • Możliwe kreacje i wskaźniki 
  • Możliwości promocyjne dla polskiego odbiorcy – Influencer Marketing
  • Przykłady udanych promocji

6. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

  • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • W jaki sposób warto zainwestować w influencerów i czy może to być biznesowo istotne?
  • Przykłady wykorzystania influencerów w kampaniach prowadzonych przez firmy każdej wielkości 

7. Dyskusja i pytania 

  • Szkolenie online
  • Rzeszów
  • woj. Podkarpackie
Termin: 2021-09-28 - 2021-09-29
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 1090.00 zł
Termin: 2021-09-28 - 2021-09-29
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1090.00 zł
Termin: 2021-09-28 - 2021-09-29
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1090.00 zł
Termin: 2021-09-28 - 2021-09-29
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1090.00 zł

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE. Szkolenie sprzedażowe Warszawa. Kurs dla sprzedawców. Warszawa

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Trade marketing. Marketing handlowy dla działów sprzedaży
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Celem szkolenia jest osiągniecie wysokiego poziomu konkurencyjności na rynku poprzez: podniesienie efektywności działań w zakresie trade marketingu, poznanie nowoczesnych narzędzi analizy i weryfikacji skuteczności działań trade marketingowych.

STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Projektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności.Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu.Poprawa skuteczności działań marketingowych.Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni.

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Planowanie marketingowe. Od analiz do wdrożenia i kontroli
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś w trakcie przygotowania kampanii reklamowej i zastanawiasz się, która strategie marketingowa będzie skuteczna? Może warto skorzystać ze szkolenia "Planowanie i strategie marketingowe"

Content marketing – jak pisać w internecie, aby zdobyć i zainteresować klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Zastanawiasz się czy prostymi krokami możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Wystarczy, że nauczysz się tworzyć skuteczną komunikację marketingową ze swoim klientem na szkoleniu content marketing.

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SOCIAL MEDIA DLA BIZNESU, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, marketing/reklama, reklama internetowa, social media , sprzedaż w internecie, Rzeszów. otwarte

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.