Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczny specjalista działu zakupów.

  • Termin: 2020-09-07 - 2020-09-08
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

SKUTECZNY SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW.

JAK DOBRAĆ NAJLEPSZE TAKTYKI NEGOCJACYJNE 

I NAJKORZYSTNIEJ ZAWRZEĆ UMOWĘ?

 

 

SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE LUB ONLINE!


POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>

 

 
Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!

Wszystkie nasze szkolenia mogą zostać dofinansowane ze środków EFS. Zapraszamy do Bazy Usług Rozwojowych PARP.

 

Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę.

W ramach programów szkoleń z negocjacji najczęściej uczestnicy odgrywają scenki negocjacyjne na przykładach mało związanych  z rzeczywistymi negocjacjami handlowymi. Ten program służy jednak pogłębieniu wiedzy kupca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia dostawcy i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy.

Kulminacją programu jest inscenizacja negocjacji, najpierw korespondencyjnych, pomiędzy grupami tworzącymi hierarchicznie zorganizowane firmy  i zebranymi w różnych pomieszczeniach, a na końcu – negocjacji przy wspólnym stole rokowań, z wykorzystaniem konkretnych kalkulacji, dokumentów i oczywiście… taktyk negocjacyjnych.

Nad przebiegiem negocjacji czuwa trener z bogatym doświadczeniem negocjacyjnym. Korzyści, jakie można odnieść z tej praktycznej wiedzy i wymiany doświadczeń także pomiędzy uczestnikami są argumentami, za traktowaniem tego szkolenia jako niezbędnej inwestycji. 

 

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

Kadry menedżerskiej i handlowców, pracowników działów: zakupów, zaopatrzenia, importu, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie i zawieranie umów z partnerami krajowymi i zagranicznymi. Zapraszamy także dostawców!

 

Cel szkolenia - dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy:

  • uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych i organizacji procesu zakupu oraz zasad jej wykorzystania w bieżącej pracy,
  • zdobędą wiedzę na temat doboru dostawców oraz skutecznego zawierania umów w sferze zakupów,
  • zdobędą wiedzę odnośnie zasad prowadzenia negocjacji zakupowych,
  • zdobędą praktyczne umiejętności posługiwania się procedurami w zakupach, w tym procedurami ocen dostawców i doboru strategii zakupowych,
  • nabędą umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami przy zawieraniu umów zakupu,
  • zdobędą praktyczne umiejętności posługiwania się taktykami negocjacyjnymi, występując w roli kupującego,
  • nabędą kompetencje odnośnie samokształcenia się oraz zdobywania niezbędnej wiedzy o rynku zakupowym, przepisach i ich aktualizacjach,
  • zdobędą kompetencje w zakresie fachowego porozumiewania się z uczestnikami rynku zakupowego, będącego w sferze zainteresowań określonego przedsiębiorstwa,
  • zdobędą kompetencje rozstrzygania sporów wynikających z działania w sferze zakupów.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1.        ORGANIZACJA PROCESU ZAKUPU.

  • Rola i zadania kupca w przedsiębiorstwie.
  • Logistyka zakupów i procedury wpływające na postępowanie kupców.
  • Źródła informacji o dostawcach i weryfikacja dostawcy.
  • Ocena dostawcy i wykorzystanie jej wyników.
  • System uwarunkowań prawnych umów zakupu.
  • Proces zapytania ofertowego i wyboru oferty.
  • Niebezpieczeństwa związane z ofertami.
  • Analizy wspierające pracę kupca i źródła informacji.
  • Problemy związane z rozliczeniami umów zakupu.
  • Nowe postanowienia ustawy o terminach płatności.
  • Zabezpieczenia umów zakupu.

2.        INEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI.

  • Wprowadzenie do negocjacji.
  • Etapy negocjacji.
  • Wykorzystanie rekwizytów negocjacyjnych.
  • Negocjowanie ceny i innych warunków umowy.
  • Zastosowanie i werbalizacja kilkudziesięciu taktyk negocjacyjnych.
  • Wskazanie metod obrony przed taktykami dostawcy.
  • Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez dostawcę.
  • Rozpoznawanie obszaru negocjacji i ustępstw partnera.
  • Kreowanie wizerunku i budowanie własnej siły.
  • Mowa ciała w negocjacjach.
  • Testowanie limitów dostawcy.
  • Przełamywanie impasu, nie okazując słabości i nie zrywając negocjacji.

3.        KOMUNIKACJA W PROCESIE ZAKUPU.

  • Kluczowe aspekty komunikacji.
  • Współpraca z trudnym partnerem w negocjacjach.
  • Asertywność negocjatora.
  • Taktyki retoryczne w negocjacjach.
  • Płaszczyzna partnerstwa, realizacja swoich celów zakupowych.

4.        INSCENIZACJA NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH (CASE).

  • Ćwiczenia negocjacyjne przygotowywane w zespołach.
  • Etap wymiany korespondencji w celu określenia pozycji wyjściowych.
  • Negocjacje umowy przy stole negocjacyjnym.


DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.
NOWOŚĆ! Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia najpóźniej 10 dni przed jego terminem.

  

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: 

  • inscenizacja negocjacji zakupowych przy stole negocjacyjnym na przykładzie konkretnego kontraktu,         z zastosowaniem wybranych taktyk negocjowania różnych elementów kontraktu,
  • negocjacje korespondencyjne z dostawcą 

 

Program nie stanowi harmonogramu i tematy są omawiane w różnej, aczkolwiek logicznej kolejności oraz rozwijane zgodnie z zainteresowaniem uczestników.   W trakcie szkolenia odpowiedzi na pytania uczestników dokonywane są na bieżąco. Uczestnicy otrzymują obszerny komplet materiałów do wykorzystania w praktyce. 


PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński.

Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym zakupowych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Wiedzę praktyczną zdobywał przez ponad 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Zagadnieniami tymi zajmuje się zarówno w sposób praktyczny, jak i naukowy, pracując w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji   z partnerami zagranicznymi oraz analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań.

Przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców. Prowadził negocjacje handlowe z przedstawicielami różnych kultur. Autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej, m.in.: Zakupy w przedsiębiorstwie” (2016), „Eksport w przedsiębiorstwie” (2016), „„Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015),  „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport  – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.” „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”


INFORMACJE ORGANIZACYJNE: 


Czas trwania szkolenia: 10.00-16.00 I dnia, 9.00-15.00 II dnia.

Zakwaterowanie: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w  ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt. 

 

Cena promocyjna wynosi: 1390 zł. + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiady, przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji wynosi: 1590 zł. + 23% VAT.

  

 

ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW: 

tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
lub e-mail: atl@atl.edu.pl

 


 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23

 

Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla: 

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. z o.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Bischof + Klein Polska GmbH,
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,
  • DB Logistic Sp. z o.o.,
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • DBI Plastics Sp. z o.o.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Farby KABE Polska Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Gospodarstwo Pasieczne „Sądecki Bartnik” Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • GWW Grynhoff i Partnerzy Radcowie Prawni i Doradcy Sp. P.,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o,.
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • IPSEN LOGISTICS Sp. z o.o.,
  • KABAT TYRE Sp. z o.o. sp.j.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o.,
  • Kerry Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • KONIG TRANS SPEDITION Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Mondi Świecie S.A.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • NOVOL Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polmlek Sp. z o.o.,
  • Polpharma Biologics S.A.,
  • Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych  „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady Drobiarskie Res-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • SP Medical Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TEMPO TP Sp. z o.o. Sp.k.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • Toyota Tsusho Europe S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • Transcargo sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • Zbych-Pol & Mobet Sp. z.o.o.,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.

 

 

 

  • Hotel Scandic
  • 80-895 Gdańsk, Podwale Grodzkie 9
  • woj. Pomorskie
Termin: 2020-09-17 - 2020-09-18
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-09-21 - 2020-09-22
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-10-05 - 2020-10-06
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-10-08 - 2020-10-09
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-10-19 - 2020-10-20
Lokacja: Szkolenie online, Mazowieckie
Cena: 1160.00 960 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-11-23 - 2020-11-24
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-11-23 - 2020-11-24
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-11-26 - 2020-11-27
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-12-07 - 2020-12-08
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-12-10 - 2020-12-11
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-12-14 - 2020-12-15
Lokacja: Szkolenie online, Mazowieckie
Cena: 1160.00 960 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie zakupami i redukcja kosztów zaopatrzenia.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Pozyskanie informacji o materiałach i dostawcach, analiza ofert. Analiza danych dostawcy i metody oceny, kryteria selekcji i oceny konkurencyjności dostawców.Analiza ABC i XYZ w zarządzaniu bezpieczeństwem materiałowym.

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Cel szkolenia:wskazanie procedur i nowych możliwości zwalniania od odpowiedzialności z tytułu szkód w transporcie po stronie przewoźnika w różnych gałęziach transportu oraz spedytora.

Motywowanie Zespołu do Realizacji Stawianych Celów Biznesowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest nabycie i utrwalenie wiedzy oraz umiejętności motywowania podległych pracowników do osiągania indywidualnych i grupowych celów biznesowych

Efektywna obsługa trudnego i wymagającego klienta.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Rola jakości obsługi ,,trudnego’’ Klienta. Odczytywanie i przekazywanie sygnałów niewerbalnych.Dostosowanie przekazu komunikacyjnego do rozmówcy i formy komunikowania się. Emocje w czasie obsługi reklamacji.Pozytywne nastawienie do klienta.

Finanse dla menedżerów i niefinansistów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

cel: zapoznanie uczestników z podstawowymi problemami z zakresu finansów przedsiębiorstw. Szczególny nacisk zostanie położony na zrozumienie przez uczestników pojęć z zakresu finansów przedsiębiorstw oraz mechanizmów ich funkcjonowania.

Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie.

Jak Zawierać Dobre Umowy w Transporcie i Spedycji?
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Jak zawierać umowy ramowe o obsługę transportową. Jak zabezpieczyć interesy stron w umowach w transporcie samochodowym.Jak zawierać umowy z agentami i armatorami w transporcie morskim. Jak zawierać umowy ze spedytorem. Umowy transportowe i spedycyjne

Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umowy.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Efektywny pracownik działu obsługi klienta w firmie spedycyjnej.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Wzmocnienie i rozwój stałej efektywności zawodowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych u pracownika działu obsługi klienta w firmie spedycyjnej.

Zabezpieczenia płatności i formy rozliczeń w umowach handlowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Handlowcy, negocjując umowę starają się znaleźć najlepsze ograniczenie ryzyka finansowego obu stron umowy. Niestety, brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania rodzajów zabezpieczeń, w tym generowanie niepotrzebny

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczny specjalista działu zakupów., Szkolenie Sprzedaż, Logistyka, spedycja, negocjacje, handlowe, menedżerskie, reklamacje w transporcie, zakupy, Gdańsk. otwarte, efs

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.