Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczny specjalista ds. transportu i spedycji., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, celne, reklamacje w transporcie, Katowice. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-06-24

Było:700zł

Jest:550zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Skuteczny specjalista ds. transportu i spedycji.

  • Termin: 2018-06-04 - 2018-06-05
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1480.00 zł
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SKUTECZNY SPECJALISTA DS. TRANSPORTU I SPEDYCJI.

JAK ZABEZPIECZYĆ INTERESY FIRMY I OGRANICZYĆ RYZYKO

KUPUJĄC USŁUGI TRANSPORTOWE I SPEDYCYJNE?


POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIA (PDF)>>


 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, TEL. KOM.: 607 573 053 LUB E-MAIL: atl@atl.edu.pl


UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach!  Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!


Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy z przewoźnikiem. Problem ten występuje zarówno przy zakupach jak i przy sprzedaży. Problemy reklamacji w transporcie nie są zazwyczaj właściwie uregulowane w umowach, albo popadają w sprzeczność z bezwzględnie obowiązującymi postanowieniami konwencji przewozowych. Strony zawsze powinny sięgać do tzw. odpowiedzialności z mocy prawa i dokonać weryfikacji warunków ogólnych, na które powołują się niejednokrotnie spedytorzy i przewoźnicy. Odpowiedzialność przewoźnika może być w poważnym stopniu ograniczona, pomimo braku jakiegokolwiek zapisu na ten temat w umowie. Powiedzmy, że wysyłający przekazuje do przewozu towar o wartości 100 tys. euro, zostaje on uszkodzony w tak poważnym stopniu, że nie nadaje się do użytku, a od przewoźnika otrzyma 3 tys. euro tytułem odszkodowania… Jaki błąd popełnił wysyłający?  Problemy pojawiają się tu na każdym kroku, przepisy ulegają zmianie, odpowiedzialność jest bardzo dotkliwa, stąd temat wydaje się szczególnie istotny. Już z powyższego przykładu można wywnioskować, że oszczędności z tej wiedzy są duże.


Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

Osoby odpowiadające w przedsiębiorstwie za współpracę z przewoźnikami i spedytorami, w szczególności z działów transportu, logistyki, handlu, zakupów, sprzedaży.

 

Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:

  • wskazanie procedur zawierania różnego typu umów przewozowych i spedycyjnych z wykorzystaniem nowych możliwości prawnych i zwyczajowych; nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami przy zawieraniu umów,
  • zwiększenie skuteczności reklamacji zgłaszanych wobec przewoźników i spedytorów,
  • wykorzystanie możliwości prawnych i zwyczajowych uzasadniania różnego typu reklamacji dotyczących ubytków ilościowych, uszkodzenia przesyłek i opóźnień w dostawie, 
  • poznanie zasad ograniczania ryzyka transportowego poprzez aktywne negocjowanie bazy dostawy. 
 

PROGRAM SZKOLENIA:


1. ORGANIZACJA PROCESÓW TRANSPORTOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE.
  • Transport w sferze logistyki zakupów i logistyki sprzedaży.
  • Ryzyka transportowe w łańcuchu dostaw.
  • Zalety i ryzyka wykorzystania spedytora w procesie transportowym.
  • Współpraca ze spedytorem działającym na zasadzie platformy logistycznej.
  • Dobór przewoźników poprzez giełdy transportowe.
  • Zasady odpowiedzialności na linii załadowca - spedytor - przewoźnik – odbiorca.
  • Metody usprawniania procesów transportowych w przedsiębiorstwie i ograniczania ich kosztów.
  • Źródła informacji o przewoźnikach, spedytorach, przepisach transportowych.
2.  ZAWIERANIE BEZPIECZNYCH UMÓW W TRANSPORCIE I SPEDYCJI.
  • Najnowsze zmiany Prawa przewozowego, Konwencji przewozowych i zwyczajów wpływające na umowy transportowe i spedycyjne.
  • Zasady zawierania umów transportowych, w tym ramowych umów o obsługę transportową.
  • Ograniczenia odpowiedzialności przewoźnika i spedytora, nadane im przez obowiązujące prawo i metody eliminowania limitów odpowiedzialności.
  • Rozszerzanie odpowiedzialności przewoźnika i spedytora o specjalny interes w przewozie towaru.
  • Zlecenie transportowe i zlecenie spedycyjne a zawarcie umowy.
  • Zabezpieczanie interesu firmy w umowach w transporcie samochodowym.
  • Wzajemne relacje pomiędzy Prawem przewozowym a Konwencją CMR.
  • Konwencja COTIF/CIM i jej wpływ na umowy w transporcie kolejowym.
  • Zawieranie umów z agentami i armatorami w transporcie morskim.
  • Konwencja RHV a nowe Rotterdam Rules - zakres zmian w zakresie umów o transport morski.
  • Posługiwanie się notą bukingową przy przewozach liniowych.
  • Wpływ Konwencji montrealskiej na umowy w transporcie lotniczym.
  • Zawieranie dobrych umów ze spedytorem - zlecenie spedycyjne czy umowa jedno dokumentowa.
3. AKTYWNY DOBÓR BAZY DOSTAWY WG. INCOTERMS ®2010 A RYZYKO TRANSPORTOWE.
  • Problem miejsca dostawy i ryzyka związanego z towarem w poszczególnych terminach.
  • Zasady posługiwania się terminami, dedykowanymi dla każdego rodzaju transportu.
  • Problem gestii transportowej w Incoterms ®2010.
  • Współpraca ze spedytorem w ramach terminu FCA i zupełnie nowego terminu DAT.
  • Zasady posługiwania się Incoterms ®2010 w dostawach wewnątrzwspólnotowych i krajowych w sytuacji likwidacji popularnego terminu DDU.
  • Koncepcja zupełnie nowego terminu DAP i zasady jego stosowania w różnych sytuacjach kontraktowych.
  • Terminy przydzielające ryzyko transportowe sprzedającemu i ich negocjowanie.
  • Terminy przydzielające ryzyko transportowe kupującemu i ich negocjowanie.
  • Zmiany w grupie terminów przeznaczonych wyłącznie dla potrzeb transportu morskiego.
  • Nowa koncepcja terminu FOB i zwiększone ryzyko dla sprzedającego.
  • Zmiany w zakresie przejścia ryzyka w terminie CIF.
  • Pułapki i niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem poszczególnych reguł z wersji 2010.
  • Dostosowanie Incoterms ®2010 do wymagań bezpieczeństwa ładunków (m.in. C-TPAT i CSI) oraz procedur bezpieczeństwa przy odprawach celnych.
  • Dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika w poszczególnych terminach Incoterms ®2010.
4. DOKUMENTY TRANSPORTOWE I UBEZPIECZENIA W TRANSPORCIE.
  • Międzynarodowy samochodowy list przewozowy CMR a krajowy list przewozowy.
  • Zasady wystawiania międzynarodowych listów przewozowych CIM i SMGS.
  • Posługiwanie się konosamentem. Zapewnienie dokumentu czystego na towary załadowane.
  • Rozwiązywanie problemów z czystością konosamentu. Indosowanie konosamentu.
  • Wymagania  dotyczące B/L w akredytywie, według UCP600.
  • List przewozowy, wystawiony wg. Konwencji montrealskiej.
  • FCR - zaświadczenie spedytora o przejęciu towaru.
  • Protokoły szkody sporządzane przy reklamacjach transportowych - wymogi prawne.
  • Ubezpieczenia OC przewoźnika (OCP) i spedytora (OCS).
  • Ubezpieczenia cargo według nowych klauzul ICC A, B, C - odpowiedzialność ubezpieczyciela za szkody.
5. DOCHODZENIE REKLAMACJI Z TYTUŁU SZKÓD W TRANSPORCIE.
  • Zmiana zasad dochodzenia i załatwiania roszczeń w transporcie samochodowym w wyniku ratyfikacji przez Polskę Protokołu genewskiego.
  • Reklamacje w transporcie dotyczące uszkodzenia lub utraty towaru a limity odpowiedzialności.
  • Reklamacje z tytułu niedotrzymania terminu dostawy a odpowiedzialność za powstałą szkodę.
  • Zwolnienia przewoźnika od odpowiedzialności w Prawie przewozowym a postanowienia Umowy przewozu.
  • Zasady pierwszeństwa postanowień Prawa przewozowego, Konwencji przewozowych i Umowy przewozu przy przewozach krajowych i międzynarodowych.
  • Wykorzystanie Ogólnych Warunków Przewozu w procesie zwolnienia od odpowiedzialności przewoźnika.
  • Proces dochodzenia oraz załatwiania reklamacji w transporcie drogowym.
  • Możliwości eliminowania limitów określonych w Konwencjach przewozowych.
  • Postanowienia Konwencji COTIF/CIM a reklamacje w transporcie kolejowym.
  • Zasady dochodzenia reklamacji według Konwencji montrealskiej.
  • Reguły Haskie, Kodeks morski  i Rotterdam Rules a problem awarii wspólnej.
  • Zasady współpracy ze spedytorem w zakresie roszczeń i odpowiedzialność spedytora w świetle postanowień OPWS, Prawa cywilnego i Umowy spedycji.
  • Terminy i formy zgłaszania roszczeń oraz konsekwencje ich niedotrzymania.
  • Odpowiedzialność przewoźnika i spedytora za działanie strony trzeciej przy szkodach transportowych.

ANALIZA PRZYPADKÓW:

  • analiza procesu zawierania umów w transporcie na przykładach,
  • praktyczna analiza procesu reklamacyjnego w transporcie na przykładach,
  • rozwiązywanie przypadków spornych, związanych z bazą dostawy,
  • omówienie konkretnych sytuacji na podstawie zdjęć z portów, magazynów, składów celnych, terminali kontenerowych.

Uczestnicy otrzymują komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.

DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.

NOWOŚC!  Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na min. 10 dni przed jego terminem.

 

PROWADZĄCY: Dr hab. Wojciech Budzyński.

Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania,  negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym zakupowych), dochodzenia reklamacji z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym dużych firm transportowych i spedycyjnych w zakresie negocjacji z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów  i handlowców.

Autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej, m.in.: "Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja i reklamacje." (2017), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń”, „Handel zagraniczny dla menedżerów”, „Zawieranie i realizowanie kontraktów z partnerem zagranicznym”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe” - Podręcznik na Studia Master of Business Administration, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms 1990. Combiterms 1990. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów”, „Eksport – import według Incoterms 1990”- (program komputerowy na dyskietce), „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego według Incoterms 1990”, „Zawieranie i realizacja kontraktów z partnerem zagranicznym”, współautor: „Incoterms 1990 w transakcjach handlu zagranicznego. Przewodnik.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms 1990.”


ZAKWATEROWANIE: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w  ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.


Czas trwania szkolenia: 10.00-16.00 I dnia, 9.00-15.00 II dnia.


Cena promocyjna wynosi: 1280 zł. + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiady, przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji wynosi: 1480 zł. + 23% VAT.


RABATY PRZY ZGŁOSZENIU:

  • 2 OSÓB – 10%,
  • 3 OSÓB – 15%,
  • 4 OSÓB – 20%.
 

MIASTO

STYCZEŃ-CZERWIEC  2018

WRZESIEŃ-CZERWIEC 2018

MIEJSCE SZKOLENIA

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH

DO DNIA:

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH          DO DNIA:

KATOWICE

7-8.03.2018

4-5.06.2018

26.02.2018

25.05.2018

-

-

Hotel Diament Plaza****

ul. Dworcowa 9

GDAŃSK

22-23.01.2018

01-02.03.2018

18-19.06.2018

12.01.2018

20.02.2018

8.06.2018

-

-

Hotel Mercure Stare Miasto****

ul. Heweliusza 22

POZNAŃ

29-30.01.2018

29-30.03.2018

24-25.05.2018

12.02.2018

21.03.2018

15.05.2018

-

-

Hotel Mercure Poznań Centrum**** ul. Roosevelta 20

WARSZAWA

7-8.02.2018

19-20.03.2018

28-29.06.2018

30.01.2018

9.03.2018

19.06.2018

-

-

Hotel Ibis Stare Miasto***

ul. Muranowska 2

 

ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW:
tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
lub e-mail: atl@atl.edu.pl


  • Hotel Diament Plaza****
  • 40-012 Katowice, Dworcowa 9
  • woj. Śląskie
Termin: 2018-05-24 - 2018-05-25
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2018-06-18 - 2018-06-19
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2018-06-28 - 2018-06-29
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1480.00 1280 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie i Poprawa Efektywności Procesów Logistycznych. Mapowanie Procesów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu przybliżenie uczestnikom zagadnień związanych z zakresu zarządzania i efektywności procesów logistycznych oraz mapowania procesów. 60 procent czasu szkolenia poświęcone jest ćwiczeniom i analizom praktycznym.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Klasyfikacja zapasów. Finansowanie zapasów. Metody kontroli zapasów. Kontrola zapasów typu „pchania”.Just in Time. Material Requirement Planing MRP. Distribution Requirement Planing DRP9. Prognozowanie przy pomocy szeregów czasowych i regresji.

Trening Negocjacji Handlowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem treningu jest doskonalenie własnego stylu negocjacyjnego w kierunku osiągania mistrzostwa i zawodowstwa w negocjacjach handlowych.

Jak negocjować po mistrzowsku – trening negocjacji dla zaawansowanych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

JAK NEGOCJOWAĆ PO MISTRZOWSKU – TRENING NEGOCJACJI DLA ZAAWANSOWANYCH.CZAS TRWANIA: 2 DNI.Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia (...)

Coaching zespołów i zarządzanie konfliktem. Tworzenie i utrzymywanie zmotywowanych zespołów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności profesjonalnego tworzenia i utrzymywania zespołów zmotywowanych do samodzielnego realizowania postawionych im celów, inwestujących we wzajemny sukces i potrafiących wykorzystywać energię do jego

Budowanie pewności siebie i efektywność w biznesie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Adekwatna do realiów pewność siebie zwiększa efektywność w biznesie i życiu, na przykład podczas zebrania zespołu, na którym trzeba przekazać niepopularne informacje i bronić własnych granic. Zwiększ swoją pewność siebie i efektywność biznesową.

Skuteczny Szef Logistyki.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

SKUTECZNY SZEF LOGISTYKI. POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF) Jak zbudować swój autorytet w firmie, umiejętnie motywować i zarządzać pracownikami logistyki i magazynu oraz wypracować (...)

Nowoczesne Umowy w Sferze IT.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie z nowymi uregulowaniami prawno-zwyczajowymi, które mogą być wykorzystane do zabezpieczenia interesów firm słuchaczy w zawieranych umowach ze sfery IT, poznanie zasad analizy ryzyka umowy IT i jego ograniczania.

Zarządzanie Sobą w Czasie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają najskuteczniejsze metody zarządzania swoim czasem, co pozwoli im zwiększyć swoją efektywność i poczucie komfortu w życiu zawodowym i codziennym.

Sposoby Radzenia Sobie ze Stresem i Emocjami.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają najskuteczniejsze metody radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach i panowania nad emocjami, co pozwoli im zwiększyć swoją efektywność i poczucie komfortu w życiu zawodowym i codziennym.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.