Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą w bardziej skuteczny sposób kontaktować się z mediami i budować pozytywny wizerunek firmy.
Cel szkolenia
- Uzyskanie zrozumienia w jaki sposób pracują media i jakimi kryteriami kierują się przy wyborze tematu.
- Umiejętność formułowania skondensowanych wypowiedzi.
- Tworzenie „dobrego klimatu” współpracy z mediami. BHP kontaktów z mediami, czyli jak zadbać o kontrolę przekazu informacji.
- Zredukowanie stresu w kontaktach z dziennikarzami.
Ramowy program szkolenia (do uzgodnienia)
1. Jak skutecznie kontaktować się z mediami
- Jak sformułować temat, by dziennikarz go podjął.
- Specyfika poszczególnych mediów, czyli do kogo z czym.
- Jak skutecznie kontynuować temat, czyli patronaty medialne.
2. Wywiad prasowy, radiowy, telewizyjny
- BHP kontaktów z mediami, czyli jak się zabezpieczyć przed nadużyciem ze strony mediów.
- Specyfika poszczególnych mediów.
- Jak powstaje informacja prasowa, radiowa, telewizyjna.
- Jak przygotować się do wywiadu.
- Co robić, gdy nie znasz odpowiedzi na pytanie.
- Umiejętność mówienia w sposób skondensowany w kontakcie z radiem i telewizją.
Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi mgr filozofii (Katolicki Uniwersytet Lubelski). W latach 1996 - 2009 pracownik trójmiejskich mediów prasy, radia i telewizji , Redaktor prowadzący gazetę. Trener skutecznego marketingu poprzez kontakt z mediami oraz rozwoju kreatywności. Instruktor Terapii Poprzez Teatr. Pracowała jako instruktor teatralny w Teatrze Junior przy Teatrze Muzycznym w Gdyni i Teatrze Wybrzeże w Gdańsku. Zarządza dwiema organizacjami pozarządowymi – Gdańską Fundacją Terapii i Rozwoju oraz Stowarzyszeniem Dziecko bez Reklamy (kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kadrą i wolontariuszami). Ukończyła szereg szkoleń psychologicznych. Posiada dobrą znajomość technik medytacyjnych i relaksacyjnych (20 lat praktyki). Podczas prowadzenia zajęć wykorzystuje metody treningu aktorskiego.
Opis metodyki szkolenia
Warsztaty.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Finanse dla niefinansistówADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów. |
|
Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów. |
|
Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im. |
|
Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory. |
|
E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJAADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. |
|
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii ZakupowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych |
|
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych |
|
Rezydent biur podróżyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Rezydent biur podróży |
|
VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCHADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT. |
"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nierucADEPT Sp. z o.o. Sp. K."Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami |
Skuteczny PR – kontakt z mediami, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, umiejętności osobiste, inne, PR, . zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.