Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

#SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, menedżerskie, kierownicze, Poznań. otwarte, efs

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:590zł

Jest:531zł

Podstawowe informacje

#SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU

  • Termin: 2018-10-22 - 2018-10-23
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena brutto: 1750.00 1550 zł (First Minute -200zł)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU- STRATEGIE ZARZĄDZANIA I MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW

 



Korzyści dla uczestników i firmy:

  • umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,

  • nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,

  • nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,

  • poznanie najważniejszych polskich osiągnięć w zakresie Motywacji 3.0,

  • poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,

  • nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,

  • wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,

  • pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,

  • poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,

  • nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,

  • nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,

  • poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.



Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdziesz na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu menedżerskim jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.

 

Obszerny szczegółowy program merytoryczny:

1.       Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera

•        Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?

•        Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania – model X, Y

•        Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych

•        Umiejętność kierowania sobą

•        Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?

•        Rola lidera jako członka zespołu

•        Autorytet lidera – źródła władzy lidera

•        Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy

•        Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?

 

2.       Kim są moi pracownicy?

•        Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?

•        Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji – modele DISC i Thomas International

•        Ćwiczenia praktyczne na modelu TI lub DISC

 

3.       Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania

•        Motywacje zakorzenione w biologii ludzkiego mózgu

•        Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji,

•        Dwuczynnikowa teoria motywacji F. Herzberga – czynniki higieniczne a czynniki motywujące – różnice i powiązania, motywacja i demotywacja – odniesienia praktyczne do działania polskich przedsiębiorstw w II dekadzie XXI wieku

•        Współczesne wyzwania motywacyjne - motywacja 2.0 - MOTYWACJA 3.0,

•        Co może uczynić z nas liderów?

•        Model przywództwa wg Instytutu Gallupa – prezentacja badań nad efektywnością liderów we współczesnych organizacjach biznesowych 

 

4.       Zadanie, jako cel działania zespołu 

•        Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?

•        Metoda SMART

•        Golden Circle – Simon Sinek – jak komunikować cele

•        Cele strategiczne i operacyjne

•        Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie


5.       Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes

•        Dan Pink i zadziwiająca teoria motywacji

•        Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?

•        Dwa miasta – czyli o podejściu ludzi do zadań

•        Kto zabrał mój ser? – rzecz o motywacji w zmianie

 

6.       Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację

•        Atlassian (fedex day’s) – case study

•        Metaplan na warsztat

•        Jak pracują w Google? – case study

•        Jak powstały: Gmail, Orkut, Google News?

•        Środowisko zorientowane na wynik – czyli technologia ROWE

•        Przykład Microsoft Encarta

•        Burza mózgów

•        Śnieżna kula

•        Drzewo decyzyjne

•        Metaplan

•        ROWE i autonomia

•        Fedex day

 

7.       Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika

•        7 sekretów motywacji

•        Dopasowanie do modelu motywacji pracownika

•        Technika SOG

•        Delegowanie zadań

•        Bądź liderem na 16 sposobów

•        Wytłumacz ludziom Prawo Parkinsona

•        Odpowiedzialność za wynik

•        Motywujący feedaback

•        Docenianie

•        Praca w kluczowych projektach

•        Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.

•        Pokolenie X i Y

•        Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.

•        Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.



 

8.       Umiejętność delegowania zadań

•        Pierwszy grzech menedżerów

•        Delegowanie jako narzędzie motywowania

•        Warunki skutecznego delegowania zadań

•        7 stopni delegowania zadań

•        Przeszkody w skutecznym delegowaniu

•        Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

•        Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom

 

9.       Jak zarządzać efektywnością pracownika?

•        Jednominutowy manager Blancharda

•        Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?

•        Jak precyzyjnie opisać oczekiwany rezultat?

•        Skuteczność, efektywność, jakość, produktywność, terminowość – ważne wskaźniki

•        Ustalanie celów pracy

•        Jak zlecać zadania i jak efektywnie egzekwować wykonywanie poleceń?

•        Jak docenić (pochwalić) pracownika? – praca z modelem

•        Jak udzielić konstruktywnej krytyki? – praca z modelem

•        Kontrola realizacji zadań

•        Rozliczanie z realizacji zadań

•        Badanie przyczyn niepowodzeń 

 

 

10.   Jak efektywnie pracować z zespołem?

•        Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu

•        Różnica między grupą a zespołem

•        Cechy efektywnego zespołu

•        Role zespołowe a motywacja

•        Odpowiedzialność w zespole

•        Co zagraża zespołowi w osiąganiu celów?



Uczestnicy:

Szkolenie polecane właścicielom, dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych

 

Czas trwania:

2 dni -16 h


 

 

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,

  • obiad + przerwy kawowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • opcjonalnie: możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia celem omówienia istotnych dla siebie, indywidualnych kwestii




Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.

 

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

 

Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja małej grupy,tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb



Kim jesteśmy?

 

Grupę Szkoleniową SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

 

 

Z przyjemnością oznajmiamy, iż jako jedni z  nielicznych posiadamy certyfikat wysokiej jakości szkoleń ISO 29990:2010

 


Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.
 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

 

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


 

 

Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014


 

 

Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów:

 

  • Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji”

  • Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży”  

  • Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby”  

  • Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy”

  • W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!” 

  • Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze”  

  • Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie.” 

  • Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam.”

  • Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało”



CO NAS WYRÓŻNIA?

  • intensywny trening umiejętności

  • małe grupy szkoleniowe pozwalające na coachingowy model pracy

  • indywidualne podejście do każdego uczestnika

  • badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem (ankiety przedszkoleniowe) i dostosowanie do nich szkolenia

  • elastyczność w prowadzeniu szkoleń

  • nie odwołujemy szkoleń: szanujemy każdego uczestnika

 

 Otrzymaliśmy tytuły uznania od naszych Klientów:

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz biuro@solberg-szkolenia.plz chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.


GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

kom. 698 920 368

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl

www.solberg.pl

  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2018-09-24 - 2018-09-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1100 zł (Last Minute -650zł)

-650zł

Termin: 2018-11-29 - 2018-11-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1550 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie stresem.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Zarządzanie czasem i organizacja pracy.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Zarządzanie stresem. SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Skuteczna i efektywna komunikacja.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Radzenie sobie ze stresem i emocjami
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Prezentacje publiczne i autoprezentacje
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane

Standardy profesjonalnej obsługi klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

Sztuka motywowania
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Motywowanie pracowników to jedna z cenniejszych umiejętności zarządzania ludźmi w firmie- niezbędna każdemu, kto chce nazywać się menadżerem.

SZTUKA MOTYWOWANIA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- być skutecznym przywódcą- zwiększyć efektywność swoją i całego zespołu- umiejętnie motywować pracowników- podnieść morale pracowników

Współpraca w zespole
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Więcej...

Najnowsze kursy:

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

#KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

#PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

#STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.