Adresaci szkolenia
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników niższego szczebla placówek usługowych, w szczególności do osób młodych, przygotowujących się do pracy jako przedstawiciele handlowi oraz osób pracujących w dziale sprzedaży i obsługi klienta.
Cel szkolenia
• Określenie i poznanie w praktyce mechanizmów sprzedaży i czynników zapewniających sukcesy na tym polu
• Opanowanie konkretnych umiejętności przydatnych w procesie sprzedaży
• Efektywne uwzględnianie zastrzeżeń klienta
• Nabycie umiejętności radzenia sobie z negatywnymi emocjami klienta i własnym stresem
• Poznanie podstawowych umiejętności wywierania wpływu jako droga do sukcesu
• Słabe strony i błędy handlowców w procesie sprzedaży
Forma przyjmowania zgłoszeń
Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.adept.info.pl.
Program szkolenia
I. Filozofia sprzedaży – Jak skutecznie handlować
II. Pozytywna transakcja handlowa- Jak zrozumieć potrzeby klienta
III. Pierwszy Kontakt z klientem
IV. Typy klienta – jak się do niego dostosować
V. Budowanie własnego pozytywnego nastawienia jako klucz do skutecznej sprzedaży
VI. Budowanie pozytywnych relacji z klientem – Kontakt i porozumienie
1. Pierwsze wrażenie
2. Podstawy porozumiewania się
3. Skuteczne słuchanie
VII. Negocjacje handlowe
1. Negocjacje we Współpracy
2. Podstawowe reguły negocjacji
3. Etapy w negocjacjach
VIII. Radzenie sobie z presją i manipulacja
IX. Techniki wywierania wpływu – skutecznie osiągamy zamierzony cel
1. Podstawy wywierania wpływu
2. Psychologia wywierania wpływu
3. Znaczenie tego co mówisz
4. Znaczenie tego jak mówisz
X. Jak nawiązać współpracę z innymi , gdzie tworzyć sieć kontaktów?
XI. Nasze słabe strony – Jak wykorzystują to klienci oraz jak się przed tym bronić
1. Trudne zagrywki klientów
2. Błędy oraz stereotypy działania handlowców
Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi trener i konsultant specjalizujący się w strategicznych aspektach działań marketingowych, sprzedaży bezpośredniej i windykacji należności. Od 2005 roku Prezes Zarządu jednej z większych ogólnopolskich instytucji finansowych, twórca i założyciel sieci sprzedaży zewnętrznej dla jednego z wiodących Banków w Polsce. Brał udział w realizacji wielu projektów miedzy innymi twórca systemu franczyzowego encore travel. W ostatnim czasie kształcił swoje umiejętności związane z przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń na zamówienie (m.in. projekt współfinansowany w ramach UE ” Przyszłość z pasją”).
Opis metodyki szkolenia
Wykład, prezentacja, dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Finanse dla niefinansistówADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów. |
|
Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów. |
|
Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im. |
|
Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory. |
|
E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJAADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. |
|
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii ZakupowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych |
|
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych |
|
Rezydent biur podróżyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Rezydent biur podróży |
|
VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCHADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT. |
"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nierucADEPT Sp. z o.o. Sp. K."Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami |
Skuteczny handlowiec - jak osiągnąć zamierzony cel?, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, . zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.