Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

SKUTECZNY HANDLOWIEC CZ. I - techniki sprzedaży

  • Termin: 2019-08-22 - 2019-08-23
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 1190.00 zł
  • Cena brutto: 1463.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Pieniądze zarabia się… sprzedając. Dowiedz się jak realizować cele sprzedażowe i skutecznie sprzedawać.

 

To warsztaty, na których Uczestnicy poznają profesjonalne techniki sprzedaży. Przygotujemy Cię do prezentacji oferty, obalania obiekcji i zamykania sprzedaży oraz nauczymy jak pozyskiwać nowych klientów. Po szkoleniu będziesz szybko, łatwo i z zyskiem potrafił sprzedać to, co chcesz, budując przy tym relacje z Klientem.

 

CEL WARSZTATÓW:

  • wzrost sprzedaży w firmie, wykorzystanie nowo poznanych technik sprzedaży;

  • rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb;

  • udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej;

  • wykształcenie umiejętności prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z Klientem;

  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym;

  • dzięki dobrze dopasowanym standardom uczestnicy otrzymują narzędzia, które zaraz po szkoleniu mogą stosować w kontakcie z Klientem.

     

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

Sprzedaż to umiejętność, której można się nauczyć. Jesteś sprzedawcą / handlowcem/ managerem odpowiedzialnym za wynik sprzedaży i masz do zrealizowania określenie cele sprzedażowe.

Jeśli chcesz:

  • poznać skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży

  • tworzyć wiarygodny wizerunek doradcy

  • poprowadzić spotkanie handlowe tak, by skutecznie odkrywać potrzeby klientów

  • zwiększyć umiejętności perswazji i radzenia sobie z obiekcjami

  • rozwinąć umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym

  • budować relację z klientem tak, by stale do Ciebie wracał

  • skutecznie domykać sprzedaż

to szkolenie jest dla Ciebie i Twoich handlowców.

 

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży., kierowników sprzedaży, dyrektorów handlowych

 

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

 

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA

Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów

Typologia osobowości

 

WIZERUNEK HANDLOWCA

Skuteczna komunikacja

Pierwsze wrażenie

Dress code

 

LOJALNOŚĆ KLIENTA

S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta

7 zasad budowania lojalności klientów

Kiedy klient zrywa współpracę – motywy

 

UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA

Proces komunikacji z klientem

Unikanie negatywnych wypowiedzi

Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?

Sztuka zadawania właściwych pytań

ćw. pytania otwarte

Efektywne słuchanie

 

EDYFIKACJA EKSPERTA

W poszukiwaniu argumentów

4 ASY sprzedawcy

Budowanie wartości osoby/produktu/firmy

Pewność siebie/autoprezentacja

Cena - kiedy klient wybiera najniższą?

Pytania kupno/brak zakupu

Ćwiczenia w tej cześć:

ćw. dlaczego?

ćw. 4 asy

ćw. autoprezentacja

ćw. pytania kupno/brak

 

WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA

Nawyki pomagające i ograniczające

Zastosowanie języka korzyści

Określanie celów

Ćwiczenia w tej cześć:

ćw. 80/20

ćw. nawyki

ćw. PCK

ćw. 20 korzyści

ćw. SMART

 

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA

Jak radzić sobie z obiekcjami

Reakcje na wymówki klienta

Kontraktowanie i finalizowanie transakcji

Ćwiczenia w tej cześć:

ćw. najczęstsze obiekcje

ćw. obiekcje i reakcje

ćw. kontraktowanie klienta

 

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Kąsiob - gra sprzedażowa

ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?

gra podsumowująca

ćw. ZZZ

 

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

 

JAK PROWADZIMY SZKOLENIA, BY ODNIEŚĆ JAK NAJLEPSZY EFEKTY I ABYŚ JAK NAJWIĘCEJ SIĘ NAUCZYŁ :

 

SZKOLENIA PROWADZONE VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR SĄ SZKOLENIAMI NARZĘDZIOWYMI. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

 

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

 

 

KOSZTY INWESTYCJI : 1790 zł netto/os. + 23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 1490 zł netto/os. + 23% VAT

V osoba - gratis

 

Zapisz się na nasz newsletter tutaj: vidi.superszkolenia.pl - otrzymasz stały rabat na szkolenia: 300 zł rabatu na szkolenie dwudniowe - po zapisaniu się Twoja cena to: 1490 zł netto/os. + 23% VAT

 

W cenę wliczono:

  • konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie)

  • materiały szkoleniowe, karty pracy,

  • e-booka - po szkoleniu

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • 4x przerwa kawowa,2 x obiad,

  • pomoc i doradztwo po szkoleniu.

 

 

Opinie uczestników:

Dominik: „szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów z życia, zachowana kolejność, jasny przekaz.”

Anna z Katowic: „ciekawe, jasne, każdy punkt obrazowany jasnym i łatwo zrozumiałym przykładem. Bardzo konkretne.”

Klaudia z Katowic: „Bardzo miłe szkolenie wzbogacone o przykłady, które wzbogacają wiedzę / doświadczenie.”

Marcin: „Dowiedziałem się o wielu ciekawych aspektach komunikacji z klientem. Dowiedziałem się o swoich słabych stronach dzięki czemu łatwiej będzie mi przygotować się do rozmowy.”

Albert z Katowic: „efektywne – docelowo.”

Marta z Katowic: „szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny.”

 

 

 

POLECANE SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW:

SKUTECZNY HANDLOWIEC CZ. II- ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY I FINALIZACJI

SZTUKA ZAMYKANIA SPRZEDAŻY

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE

OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

PROFESJONALNE NEGOCJACJE

 

więcej na www.superszkolenia.pl

 

DOFINANSOWANIE

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania ze środków unijnych w wysokości do 80% na wszystkie szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr dla średnich, małych i mikro przedsiębiorstw w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO),którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie(Instytucje Zarządzające RPO). Szczegóły pod nr telefonu. 32 470 11 75

 

 

 

  • Biurowiec Omega Poznań
  • Poznań, ul. H. Dąbrowskiego 79 A
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2019-09-05 - 2019-09-06
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1790.00 1490 zł (First Minute -300zł)

-300zł

Termin: 2019-10-08 - 2019-10-09
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1790.00 1490 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-10-21 - 2019-10-22
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1790.00 1490 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-11-18 - 2019-11-19
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1790.00 1490 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-11-25 - 2019-11-26
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1790.00 1490 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-12-04 - 2019-12-05
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1790.00 1490 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

IQ, EQ - Zarządzanie emocjami – warsztaty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem treningu jest rozwijanie umiejętności składających się na inteligencję emocjonalną. Umiejętność ich wyrażania, panowania nad nimi, dystansowania się do emocji innych zdobycie wiedzy i umiejętności.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Techniki sprzedaży i cold calling
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Firmom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w trybie dedykowanym z szerokiego zakresu tematycznego. Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych (...)

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko? Czy umiesz wydobyć z nich to, co najlepsze? Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy? Czy chcesz, by byli najlepszym zespołem?Współczesny menedżer - niezależnie od (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SKUTECZNY HANDLOWIEC CZ. I - techniki sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, Poznań. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.