Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, inne, Warszawa. zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-10-22

Było:2040zł

Jest:1740zł

Podstawowe informacje

Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 81
  • Email: info@hillway.pl
  • www: www.hillway.pl
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży wykorzystując istniejące już struktury Biur Obsługi Klienta.


Szczegóły szkolenia: http://www.hillway.pl/skuteczny-cross-i-up-selling-w-biurze-obslugi-klienta/


W programie: 

  • oczekiwania konsumentów usług na rynku nasyconym i wysoce konkurencyjnym
  • zrozumienie strategii organizacji – analiza otoczenia rynkowego
  • zrozumienie zasad panujących obecnie na rynku – rola  indywidualnego podejścia do Klienta (czego oczekuje Klient Państwa branży, Państwa firmy)
  • czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta w obsłudze bezpośredniej
  • elementy efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie obsługi klienta
  • rodzaje postaw pracownika BOK a ich wpływ na skuteczność sprzedaży
  • zagrożenia płynące z biernego słuchania i techniki aktywnego słuchania w budowaniu relacji z rozmówcą
  • czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
  • techniki  dosprzedaży wg typologii klienta pojawiającego się w Państwa Biurze Obsługi Klienta (np. klient aktywista – regularnie odwiedzający biuro, klient opłacający rachunki, klient przychodzący porozmawiać, po ulotkę, klient składający reklamację)
  • potrzeby Klienta- klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb klienta (pozyskiwanie informacji od rozmówcy czyli rozpoznawanie jawnych i ukrytych potrzeb klienta
  • wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej
  • umiejętność wykorzystania dostępnych informacji przy sprzedaży (wewnętrzne systemy, bilingi)
  • wzbudzenie zainteresowania Klienta – wywoływanie pilności zakupu/zmiany umowy/rozszerzenia usługi
  • przygotowanie potencjalnych potrzeb Klienta, które zaspokajają określone produkty/usługi
  • opanowanie umiejętności wyboru informacji merytorycznych o określonym produkcie/usłudze i przekładanie ich na język korzyści dla Klienta.
  • przedstawienie oferty dostosowanej do potrzeb Klienta
  • schemat efektywnej prezentacji – Cecha – Korzyść – Wyobrażenie
  • łagodzenie zastrzeżeń Klienta, czyli pokonywanie obiekcji – kiedy Klient mówi – „za drogo”, ,,nie mam potrzeby”, ,,nie mam czasu”, ,,formalności” i wpływ poznania potrzeb Klienta na skuteczność pokonania jego oporów
  • budowanie zaufania rozmówcy i zapewnienie i utwierdzenie Klienta w przekonaniu, że dokonał właściwego wyboru
  • najczęściej popełniane błędy w rozmowach sprzedażowych


Skontaktuj się z nami już dziś


http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa

e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

  • 02-548 Warszawa, Grażyny 13/15
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szko
HILLWAY Training & Consulting

Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości

Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
HILLWAY Training & Consulting

Celem jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnicy będą posiadać umiejętność wykorzystania podstawowych formuł, tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów.

Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży.

Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przedstawia skuteczne pozapłacowe metody motywowania pracowników oraz instrumenty pobudzania motywacji.

Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie skierowane jest do wszystkich firm i organizacji, którym zależy na podniesieniu efektywności zespołu poprzez usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zbudowanie współpracy pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu.

Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia, które usprawnią proces rekrutacji i selekcji oraz poznają rozwiązania w zakresie procedur wewnętrznych, które w różnych nagłych sytuacjach pozwolą innej osobie przeprowadzić ocenę pracownika.

Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracownikó
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w różnych instytucjach i organizacjach, m.in. dla – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.

Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw – szkolenie windykacja
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie windykacyjne z obszaru windykacja prawna dotyczące odzyskiwania należności od MSP, zarządzania wierzytelnościami małych i średnich przedsiębiorstw szczególnie skierowane dla bankowości oraz wszystkich firm i organizacji, które obsługują kli

Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Warsztat Efektywnego Project Managera to kompilacja praktycznych i łatwych w wykorzystaniu narzędzi, przydatnych zarówno dla profesjonalnych kierowników jak i początkujących członków zespołów projektowych.

Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie Sprzedaż usług energetycznych przez telefon skierowane jest do firm, które wprowadziły telesprzedaż energii lub planują ją wprowadzić. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą energii, w szczególności Specjalistów ds. spr

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.