Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: karina.lniska@adept.pl
Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do kierowników działów handlowych.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zwiększenie wyników sprzedażowych poprzez lepiej zorganizowaną i intensywniejszą pracę handlowców.
Program szkolenia
1. Coaching management (Jak sprawiać, by ludzie przychodzili do pracy bo chcą, a nie dlatego że muszą?)
2. Kultura organizacyjna (Jak ją zaplanować, wdrożyć i zastosować by przekładała się na wyniki pracy Twojego zespołu?)
3. Modelowanie (Jak kształtować postawy pracowników by wkładali maksymalny wysiłek w pracę?)
4. 3 kroki - zatrudnianie pracownika (Co zrobić by wybrać kandydata, który zarobi najwięcej dla firmy?)
5. 3 kroki – motywacji pracownika (Co zrobić by pracownik chciał przyjść w weekend do pracy?)
6. 3 kroki – zwalniania pracownika (Jak zakończyć współpracę bez przykrych emocji, aby zwolniona osoba reklamowała firmę po odejściu?)
7. Zarządzanie sobą i innymi w czasie (Jak stworzyć zasady i wykorzystać programy organizacji pracy do zwiększenia efektywności działań?)
8. Lingwistyka (Jak wykorzystać odpowiednie słowa, by ludzie robili to co chcę?)
9. Metafory (Jak w delikatny sposób przedstawiać silne argumenty?)
10. Kotwice (Jak łączyć pozytywne emocje ze sobą i negatywne z działaniami konkurencji?)
11. Presupozycje (Jak skłonić kogoś do zrobienia czegoś zanim ta decyzja zostanie przez niego podjęta?)
12. Metaprogramy (Jak rozpoznać sposób myślenia drugiej osoby i wykorzystać to przy przekonywaniu do swoich racji?)
13. Typy osobowości Junga i systemy reprezentacji (Jak rozpoznać osobność drugiej osoby i nadawać z nim na tej samej fali, by od razu potraktował nas jako ekspertów?)
14. Zarządzanie emocjami – dysonans emocjonalny (Jak sprawić by decyzje rozmówce były podejmowane zgodnie z wzbudzonymi przez nas emocjami?)
15. Mowa ciała (Jak wykorzystywać i odczytywać komunikację niewerbalną do wzmacniania treści komunikatu, w taki sposób by odbiorca chętniej się przed nami otworzył)
16. Dostrajanie i prowadzenie (Jak sprawić by rozmówca traktował nas jak bardzo dobrego znajomego już po pierwszym spotkaniu, a nasze argumenty były dla niego bardzo przekonujące)
Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi praktyk i pasjonat efektywnego zarządzania z ponad 6-cio letnim doświadczeniem w biznesie. Na co dzień prowadzi firmę ekspertów ds. doradztwa biznesowego Idzikowski Consulting. Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Autor książki Efektywność osobista – zarządzanie sobą i innymi w czasie, wyd. OnePress oraz kilkudziesięciu publikacji z dziedziny skutecznego prowadzenia biznesu. Wieloletni doradca, trener i wykładowca akademicki przedmiotów menedżerskich na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Opis metodyki szkolenia
Mini-wykład, warsztaty, case-study, dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Finanse dla niefinansistówADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów. |
|
Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów. |
|
Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im. |
|
Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory. |
|
E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJAADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. |
|
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii ZakupowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych |
|
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych |
|
Rezydent biur podróżyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Rezydent biur podróży |
|
VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCHADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT. |
"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nierucADEPT Sp. z o.o. Sp. K."Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami |
Skuteczne wykorzystanie Coaching Management do efektywnego zarządzania zespołem handlowym, Szkolenie Zarządzanie, Coachingowe, rozwój osobisty, menedżerski, inne, menedżerskie, kierownicze, inne, . zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.