Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczne Techniki Sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, marketing i sprzedaż, techniki sprzedaży, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczne Techniki Sprzedaży

  • Termin: 2017-01-24 - 2017-01-24
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 970.00 zł
  • Cena brutto: 1193.10 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

  • 55-040 Bielany Wrocławskie, Dolnośląskie
  • Ogrodowa 19c lok. 1
  • Telefon: 667-67-33-22
  • Email: biuro@k2coaching.pl
  • www: k2coaching.pl
Firma szkoleniowa K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Skuteczne Techniki Sprzedaży - praktyczne i konkretne szkolenie
(Wrocław, Poznań, Kraków, Warszawa)

 

Zależy nam aby sprzedaż nie była dla Ciebie jedynie koniecznym sposobem za na zarabianie. Sprzedaż może być przyjemna a przede wszystkim skuteczna, jeśli Ty będziesz ją tak postrzegał. Ludzie najpierw „kupują” Twoją postawę, dopiero później to, co sprzedajesz. Rozwiń swoje kompetencje na naszym szkoleniu, a dowiesz jak wzmocnić swój wizerunek, wzbudzić zaufanie, argumentować sprzedaż i sprawić aby Twoi klienci polecali Cię innym. Program szkolenia bazuje na nowych i sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych oraz badaniach naukowych.
Zainwestuj w swoje umiejętności i lepszą przyszłość.

Opinie o szkoleniu:

Agnieszka Sz. Wrocław: „Ciekawie ujęty temat, świetna atmosfera, dużo praktycznych ćwiczeń, otwartość trenera, super szkolenie”
Zygmunt A. Krotoszyn: „Jestem doświadczonym handlowcem, szkolenie pozwoliło mi jednak spojrzeć z innej strony na tematykę sprzedaży. Poznałem nowe sposoby które teraz należy tylko wdrożyć w życie”.
Jan D. Katowice: „ Szkolenie przebiegło w bardzo miłej atmosferze, duża wiedza i praktyka Trenerki, świetny kontakt z uczestnikami. Będę szkolił się nadal, szczerze polecam”

Jolanta W. Oława: „Bardzo dobre szkolenie, dużo przykładów i analogii z życia, sprzyjająca atmosfera. Na szczególne słowa uznania zasługuje Trenerka, która odpowiadała na każde pytanie i szczegółowo wyjaśniała zagadnienia, bardzo polecam”.



Program:

1. Moja autodiagnoza – właściwa postawa kluczem do sukcesu.
- cechy i predyspozycje do sprzedaży,
- dlaczego jedni odnoszą sukcesy w sprzedaży, a inni nie,
- motywacja, indywidualny plan działania,

2. Przygotowanie do wizyty handlowej/rozmowy telefonicznej – elementy przewagi
konkurencyjnej

- oktet sprzedażowy.
- co powinienem wiedzieć przed spotkaniem i jak zdobyć najważniejsze informacje,
- wiedza nt. swojego produktu lub usługi vs znajomość oferty konkurencji,

3. Jak zrobić dobre wrażenie i zbudować pozytywną relację – jako podstawa do dalszych
kontaktów.

- pierwsze sekundy decydują. Jak Cię widzą...tak Ci płacą.
- skuteczne sposoby postępowania – wyróżnij się.
- co „mówisz” kiedy nie mówisz - twoja postawa i sposób zachowania mówią o Tobie więcej niż myślisz.

4. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach.
- sposoby poznania potrzeb i pragnień klienta,
- kiedy i jakie zadawać pytania aby uzyskać najcenniejsze informacje od klienta,
- co jest najskuteczniejsze i najlepiej postrzegane przez klientów i co wpływa na ich decyzje.
- techniki wywierania pozytywnego wrażenia – mowa ciała, dykcja, postawa, pierwsze słowa)

5. Komunikacja w relacji klient – sprzedawca.
- Typologia klientów – umiejętność dopasowania stylu komunikacji,
- świadomy i nieświadomy poziom komunikacji (zwroty przyciągające i odpychające),

6. Etapy i przebieg rozmowy handlowej.
- czy rozmawiam z właściwa osobą,
- sposoby pozytywnego wpływania na ludzi,
- prezentacja oferty językiem samego klienta,
- skuteczna argumentacja sposobem na zastrzeżenia
- CeZetKa

7. Obiekcje, opór, odrzucenie oferty – jak odróżnić te reakcje i skutecznie reagować.
- co tak naprawdę kryje się za obiekcjami,
- czy napotykając opór klienta mamy jeszcze szansę na transakcję?
- niezawodne sposoby przełamywania obiekcji,

8. Proces sprzedaży a skuteczna finalizacja.
- definiowanie celów w etapach sprzedaży,
- jaki wpływ na zamknięcie sprzedaży mają poszczególne etapy całego procesu?
- sygnały jak je rozpoznać.

9. Pozyskać, czy pozyskiwać klientów?
- działania po sprzedażowe sprzyjające zwiększeniu lojalności klienta,
- jak uzyskać referencje i polecenia aby zwiększyć swoją sprzedaż?

10. Ewalujacja i wręczenie imiennych certyfikatów


Sposoby prowadzenia warsztatów:
Szkolenia organizowane przez K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo są szkoleniami praktycznymi, co oznacza że uczestnicy otrzymują gotowe narzędzia i techniki, które mogą skutecznie wykorzystać już następnego dnia

Metody szkolenia:

80% - czasu szkolenia poświęcone jest na praktykę, czyli warsztaty, ćwiczenia, studia przypadków,
symulacje, odgrywanie ról, gry sytuacyjne, gry analizę prawdziwych sytuacji zawodowych podawanych również przez uczestników.
20% - teoria jako inspiracja poparta przekazanymi przykładami z życia.

Nasze szkolenia charakteryzują się zawsze małą, kameralną grupą, po to aby trener mógł poświęcić maksymalną uwagę każdemu uczestnikowi.
Wierzymy że tylko taki sposób kontaktu trenera z grupą może zapewnić prawdziwie indywidualny i najbardziej skuteczny sposób przekazania wiedzy i odpowiednich narzędzi. Dzięki temu również każdy z uczestników ma szansę przedstawić swój przypadek lub sytuację zawodową, która może zostać szerzej omówiona i rozwiązana.


UWAGA!-koszt szkolenia może być w 100% pokryty z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Cena szkolenia: 970,00 zł. netto (plus Vat). Przy zgłoszeniu 10 dni przed terminem - 100 zł. rabatu
zawiera:


- uczestnictwo w 8 h szkoleniu w wysokiej klasy salach konferencyjnych,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek,
- imienny certyfikaty,
- a także pomoc, doradztwo i konsultacje Trenera po szkoleniu, (telefonicznie lub e-mail) bezterminowo.

Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań – nasze szkolenie dostarczy Ci narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu handlowcowi.

Szkolenie to inwestycja, która zwraca się najszybciej. Bo najlepsza inwestycja, to inwestycja w siebie.

Zgłoś swój udział, szkolimy się w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, dbając o dobre samopoczucie uczestników,
ale przede wszystkim o skuteczność i osiągnięcie oczekiwanych rezultatów szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo tutaj: http://k2coaching.pl/szkolenia-handlowe/szkolenie-1/

Jeśli jeszcze się wahasz, zapraszamy do zapoznania się z opiniami i referencjami naszych klientów, lub prosimy o kontakt z nami, doradzimy i pomożemy w wybraniu najlepszej opcji dla Państwa.

                                                                        Serdecznie Zapraszamy

                                                                           biuro@k2coaching.pl
                                                                            tel. 667-67-33-22
                                                                           www.k2coaching.pl

 

 

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-01-20 - 2017-01-20
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 zł
Termin: 2017-03-01 - 2017-03-01
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-07 - 2017-03-07
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-10 - 2017-03-10
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-28 - 2017-03-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-05-19 - 2017-05-19
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Coaching dla managerów. Skuteczne zarządzanie i motywowanie pracowników.
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Kierowanie Zespołem i motywowanie Pracowników
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Zarządzanie i motywowanie pracowników to jedna z kluczowych kompetencji managera.Jak wzmocnić swój wizerunek i jak wydobyć z zespołu to co najlepsze oraz jakie metody zarządzania stosować w zależności od rozwoju pracownika-o tym jest szkolenie.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Efektywna Komunikacja z elementami asertywnej postawy i rozwiązywanie konfliktów
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Od sposobu w jaki się komunikujesz,jaką masz postawę życiową i jak reagujesz w różnych sytuacjach zależy twoja pozycja w firmie,stopień osiągania celów i satysfakcja z życia.Właściwa komunikacja jest kluczem do tego wszystkiego.Można się jej nauczyć.

Skuteczne Techniki Sprzedaży
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Czy jesteś ekspertem w tym co robisz?Czy stawiasz sobie coraz wyżej poprzeczkę?Pokażemy Ci co możesz zrobić, aby stać się skuteczniejszym w działaniu,a poznane na naszym szkoleniu techniki i narzędzia, zwiększą Twoją efektywność i skuteczność w pracy

Zarządzanie przez coaching
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

poznasz założenia coachingowego stylu zarządzania,zdobędziesz umiejętności rozwijania kompetencji zespołu poprzez rozmowę coachingową oraz zastosowanie narzędzi, poznasz elastyczny stylu zarządzania dostosowany do dojrzałości zawodowej pracowników

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.