Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczne techniki sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, sprzedaż, obsługa klienta, perswazja, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-03-05

Było:1550zł

Jest:1473zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Skuteczne techniki sprzedaży

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

  • 01-258 Warszawa, Mazowieckie
  • Fort Wola 22
  • Telefon: 22 308 03 50
  • Email: info@kompetea.pl
  • www: kompetea.pl
Firma szkoleniowa Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Skuteczne techniki sprzedaży


 

Sprzedawanie nie jest po prostu zawodem. To prawdziwa sztuka. Wymaga szczególnych umiejętności. Zwłaszcza dziś, kiedy dostępność towaru oraz usług jest ogromna i to przede wszystkim od wiedzy, doświadczenia  oraz postawy handlowca zależy, w którym  miejscu Klient dokona zakupu. Żeby sprzedać towar lub usługę, musimy przede wszystkim przekonać do samych siebie, ponieważ Klient chce mieć pewność, że w razie problemu będzie mógł liczyć na wsparcie ze strony sprzedającego. W tym celu potrzebna jest wiedza o tym, czego oczekuje od nas rozmówca na każdym etapie procesu sprzedaży. To szkolenie kierowane jest do osób, które chcą poznać sekrety takiego kontaktu z Klientem, który pozwoli na zbudowanie dobrych i trwałych relacji.

Tego, jak dopasować się do Klienta, jak odpowiedzieć na jego potrzeby, uczyć się będziemy na wielu płaszczyznach. Mowy ciała i słów. Poznamy język korzyści i język perswazji. Dowiemy się, jak ważne jest prawidłowe odczytanie systemu reprezentacji, którym posługuje się Klient. Nauczymy się rozpoznawać jego profil psychologiczny i elastycznie reagować na potrzeby w zależności od typologii Klienta. Zaopatrzymy sprzedawców w niezbędne narzędzia radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Prześledzimy cały proces sprzedaży od nawiązania kontaktu do finalizacji, podczas której ważne są m. in. umiejętności obrony ceny. Powiemy także, jak istotny jest dalszy kontakt z Klientem, w tym opieka posprzedażowa.

Szkolenie realizowane jest technikami aktywnymi, angażującymi wszystkich Uczestników.


Korzyśki ze szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą

 

  • Rozumieli, że sprzedaż jest procesem, złożonym z etapów, których nie można przyśpieszać ani pomijać, chyba że takie będzie życzenie Klienta
  • Wiedzieli jak zadbać o zbudowanie dobrego kontaktu z Klientem już od początku rozmowy
  • Znali typologię Klienta i umieli dopasować się do różnych osobowości
  • Rozumieli czym są systemy reprezentacji i wiedzieli, jak je wykorzystać w prezentacji handlowej
  • Umieli posługiwać się językiem korzyści
  • Znali techniki perswazji
  • Wiedzieli, jak odpowiadać na obiekcje, zastrzeżenia i wątpliwości Klientów
  • Umieli odpowiednio rozmawiać o cenie i finalizować sprzedaż

Metody pracy:

  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Odgrywanie ról
  • Testy
  • Gry i zabawy grupowe
  • Studia przypadków
  • Analiza fragmentów filmów
  • Dyskusje moderowane

 

 

Program szkolenia:

Wstęp

  • Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę

Komunikacja z klientem

  • Pięć etapów sprzedaży: model UIPDA (Uwaga-Interes-Pragnienie-Decyzja-Akcja) . Jakiego rodzaju komunikacji oczekuje klient na każdym etapie?
  • Dlaczego czasem tak trudno dobrze się porozumieć? Model kołowy komunikacji.
  • Szumy i zakłócenia, które zwykle mogą wystąpić na każdym z etapów rozmowy z klientem. Jak ich unikać?

Dopasowanie do klienta już od pierwszych sekund

  • Pierwsze wrażenie i mowa ciała - dlaczego ludzie formułują na nasz temat sądy w sposób automatyczny? Jak wpływać na ich nieświadome opinie?
  • Savoir-vivre sprzedawcy - o czym trzeba pamiętać, wybierając się na spotkanie z klientem? Dobór stroju, wizytówki, sposób przechowywania danych.
  • Test – autodiagnoza – czy umiem odczytywać mowę ciała? Wspólna analiza, wnioski.
  • Dopasowanie na poziomie słów – systemy reprezentacji (audytywny, wizualny, kinestetyczny, typy mieszane)
  • Kim jest mój rozmówca? - ćwiczenia grupowe, analiza, wnioski

Badanie potrzeb Klienta

  • Aktywne słuchanie – dlaczego bez tego się nie uda?
  • Informacja zwrotna, parafraza, powielenie – ćwiczenia grupowe
  • Więcej o zadawaniu pytań - sprzedażowy model sekwencji pytań SPIN.
  • Ćwiczenia  - praca w grupach - model SPIN w praktyce.

Rozpoznanie psychologicznej sylwetki klienta

  • Typologia klientów wg Guta i Hamana – jak ich rozpoznać i jak im sprzedawać?
  • Dostrzeganie różnic, umiejętność zmiany sposobu postepowania w odniesieniu do konkretnego klienta.
  • Analiza własnych ograniczeń - co w sytuacji, gdy klient i sprzedawca prezentują dwa odmienne typy osobowościowe?
  • Turniej drużynowy  - kim jest ten klient?

Język korzyści a prezentacja oferty

  • Model FAB – Cecha –Zaleta-Korzyść
  • Ćwiczenia w grupach  - jak przełożyć model FAB na naszą sprzedaż?
  • Słowa zwrotnie  - „nie”, „ale”, „próbować”, „dlaczego”

Odpowiedzi na obiekcje, zastrzeżenia i wątpliwości klienta

  • Dlaczego „tak, ale” nie działa w oczekiwany przez nas sposób?
  • Model PIWW ( Przyjęcie-Intencja -Wzmocnienie-Wyjście) - dlaczego to zwykle pomaga?
  • Inne techniki odpowiedzi w sytuacji, gdy klient ma rację, gdy nie ma racji, gdy ma rację częściową i gdy nie wiadomo, czy ma rację
  • Bank Sytuacji Trudnych - praca w grupach
  • Turniej drużyn  - podsumowanie wiedzy na temat języka korzyści oraz odpowiedzi na obiekcje i zastrzeżenia klienta

Finalizacja sprzedaży

  • Dlaczego pytanie kończące zawsze zadaje sprzedawca?
  • Psychologia ceny - co w sytuacji, gdy cena jest problemem?
  • Typowe błędy sprzedawców podczas rozmów zamykających
  • Ćwiczenia  - praca w grupach - sfinalizuj sprzedaż.
  • Redukowanie dyskomfortu pozakupowego
  • Opieka po dokonanej sprzedaży  - jakie standardy nas obowiązują, czy możemy zaproponować coś ponad standard?

Co robić w sytuacjach trudnych, czyli jak być asertywnym?

  • Typologia trudnego klienta  - Histeryk, Egocentryk, Agresywny, Dyktator, Pasożyt
  • Pięć kluczowych zasad obsługi trudnego klienta
  • Typy zachowań: uległość, manipulacja, agresja, asertywność.
  • Techniki asertywne w ćwiczeniach, przydatne w rozmowie z trudnym klientem

Podsumowanie


Więcej na http://kompetea.pl/skuteczne-techniki-sprzedazy.html

Najnowsze szkolenia:

NEGOTIATIONS - the practitioners’ game
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na szkolenie z obszaru negocjacji, prowadzone przez trenera całościowo w języku angielskim "NEGOTIATIONS - the practitioners’ game".

Interpersonal communication (szkolenie w języku angielskim)
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalne prowadzone w całości w języku angielskim "INTERPERSONAL COMMUNICATION"

PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora".

Przywództwo i zarządzanie zespołem
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM".

Rozwiązywanie konfliktów
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Rozwiązywanie konfliktów".

Skuteczna windykacja należności
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczna windykacja należności".

Zarządzanie zespołem produkcyjnym
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Zarządzanie zespołem produkcyjnym".

Skuteczne techniki sprzedaży
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczne techniki sprzedaży".

NEGOCJACJE - gra dla praktyków
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "NEGOCJACJE - gra dla praktyków".

Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Zatrudnianie osób niepełnosprawnych".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.