Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne

  • Termin: 2024-02-28 - 2024-02-29
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci szkolenia
► kierowników i pracowników działów sprzedaży
► przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
► kierowników działów obsługi klienta
► kupców

 

Cel szkolenia


► Dostarczenie wiedzy na temat technik sprzedaży, motywów zakupowych Klientów, badania potrzeb i oczekiwań, typów Klientów oraz radzenia sobie z zastrzeżeniami
► Pogłębienie rozumienia procesów psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe konsumentów
► Doskonalenie umiejętności pozyskiwania Klientów
► Ćwiczenie technik zwiększających efektywność sprzedaży

 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Ogólny wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży
► Wzrost świadomości w zakresie motywów zakupowych, jakimi kierują się potencjalni Klienci
► Skuteczne reagowanie i radzenie sobie z obiekcjami Klientów
► Wzrost sprzedaży

 

Doświadczony trener: 

Ewelina Zdzieszyńskacertyfikowany trener biznesu, pedagog

 
Specjalizuje się w projektach związanych z doskonaleniem i poprawą jakości obsługi, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi Klienta, projektach dedykowanych pracownikom działów sprzedaży. Pracowała na stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU SA, gdzie odpowiedzialna była za prowadzenie projektów mających na celu telefoniczną sprzedaż produktów Grupy, szkolenia, coaching pracowników odpowiedzialnych za telefoniczną sprzedaż. Pracując w firmie Medicover na stanowisku trenera, odpowiedzialna była za przygotowanie pracowników działu sprzedaży do sprzedaży ubezpieczeń medycznych. Pracując jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank, odpowiedzialna była za przygotowanie pracowników do sprzedaży produktów oferowanych przez Bank.
Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności sprzedażowe, m.in. dla następujących Klientów:
  • Coca Cola HBC Polska Sp. z o.o – „Efektywny proces sprzedaży” — projekt mający na celu zaprojektowanie szkolenia skierowanego do Market Developerów i przeszkolenie trenerów wewnętrznych, aby mogli samodzielnie prowadzić przygotowane szkolenie
  • KIA Motor Polska – „Profesional Kia Sales Consultant & Effective Selling”, „Dziesięć kroków skutecznej sprzedaży” – szkolenia dla pracowników salonów samochodowych
  • Salony Krzysztof – „Techniki sprzedaży” – zaprojektowanie procesu sprzedaży produktów skierowanych do salonów fryzjerskich oraz przeprowadzenie szkolenia dla handlowców
  • Continuum Care – „Techniki sprzedaży” – zaprojektowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników firmy z zakresu umiejętności sprzedaży oferowanych usług
  • Meble BRW – „Techniki zamknięcia sprzedaży” – zaprojektowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników salonów meblowych


Program szkolenia - szkolenie sprzedażowe

 

Blok wstępny
• Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
• Integracja
• Prezentacja programu i celów szkolenia
• Kontrakt

 

SPRZEDAŻ JAKO PROCES (etapy procesu sprzedaży)
• Prezentacja etapów procesu sprzedaży
• Dyskusja w obszarze kompetencji potrzebnych na każdym etapie
• Autodiagnoza mocnych stron i obszarów do rozwoju na każdym z etapów (kwestionariusz)

 

JAK TO SIĘ DZIEJ, ŻE KLIENCI KUPUJĄ?- czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu
• Czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
• Potrzeby Klienta - klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb Klienta
• Wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej

 

ETAPY PROCESU MYŚLOWEGO POTENCJALNEGO KLIENTA
• Uwaga
• Zainteresowanie
• Pragnienie
• Przeświadczenie
• Zakup

 

PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
• Wiedza o Kliencie
• Wiedza o usługach
• Wiedza o konkurencji
• Przygotowanie strategii działania

 

ROZPOCZĘCIE ROZMOWY - jak stworzyć pozytywny klimat sprzyjający sprzedaży?
• Postawa sprzedawcy podczas otwarcia
• Pierwsze wrażenie
• Techniki i cele otwarcia (np. otwarcie za pomocą stwierdzenia, poprzez zaciekawienie, prezentację korzyści itd.)

 

JAK WZBUDZIĆ ZAINTERESOWANIE KLIENTA USŁUGĄ?
• Model akuszerii (truizmy, pytania, parafraza)

 

PREZENTACJA OFERTY HANDLOWEJ
• Cele i etapy prezentacji
• Kompozycja prezentacyjna (przekonująca komunikacja, uczestnictwo Klienta w prezentacji, uzasadnienia)
• Typy prezentacji: prezentacja według scenariusza, prezentacja ukierunkowana na potrzeby, prezentacja ukierunkowana na problemy)
• Techniki wspomagające prezentację : technika logicznej perswazji, język korzyści
• Dostosowanie prezentacji do sytuacji i typu Klienta

 

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
• Odczytywanie sygnałów zakupu
• Co jest potrzebne, aby zamknąć sprzedaż?
• Techniki zamknięcia (alternatywne, hipotetyczne, metodą zestawienia korzyści, metodą ostatniej szansy itd.)

 

ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW I ODPOWIADANIE NA NIE
• Kategorie zastrzeżeń (zastrzeżenia ukryte, wybieg, brak potrzeby, finansowe, co do produktu)
• Metody uchylania zastrzeżeń
• Zastrzeżenia uchylone i co dalej? - plan dalszego działania

 

EWALUACJA
• Podsumowanie –ćwiczenie podsumowujące
• Ankiety ewaluacyjne i zapowiedź follow up


 

 

 

Opis metodyki szkolenia

• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku


Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

• Ogólny wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży
• Wzrost świadomości w zakresie motywów zakupowych, jakimi kierują się potencjalni Klienci
• Skuteczne reagowanie i radzenie sobie z obiekcjami Klientów
• Wzrost sprzedaży


Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

techniki sprzedaży szkolenie

 

Współpracowaliśmy między innymi z:

- Orange Polska

- Coca Cola

- PZU

- Grupa Lotos

- Amplico Life

- Lafarge

- FM GROUP

- Fiat AutoPoland

- KIA Motors Polska

- Impel S.A

- Otawa Group. Sp.j.

- Meble BRW

- Medicover

- Sygma Bank

- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o

- E-Commerce Services Sp. z o.o.  grupa Empik

- Continuum Care

- Cementownia Kraków

- Salony Krzysztof

- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie

- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Impuls Szkolenia-

- 

- ADEX - Biuro Tłumaczy

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-03-21 - 2024-03-22
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-04-25 - 2024-04-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-05-30 - 2024-05-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-06-27 - 2024-06-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-15 - 2024-07-16
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-25 - 2024-07-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-07 - 2024-08-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-29 - 2024-08-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-09-26 - 2024-09-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-10-28 - 2024-10-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne, Szkolenie Marketingowe, handlowe, sprzedaż, telemarketing, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.