Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczne pozyskiwanie Klientów z elementami sprzedaży telefonicznej, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, handlowe, telemarketing, techniki sprzedaży, Poznań. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczne pozyskiwanie Klientów z elementami sprzedaży telefonicznej

  • Termin: 2018-10-26 - 2018-10-26
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 800.00 zł
  • Cena brutto: 984.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Circinus Training Center Adam Pluciński

  • 62-025 Siekierki Wielkie, Wielkopolskie
  • Łąkowa 33
  • Telefon: 535404303
  • Email: dominik.marczewski@circinus.pl
  • www: www.circinus.pl
Firma szkoleniowa Circinus Training Center Adam Pluciński

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Chcesz zdobyć środki, aby sfinansować to szkolenie? Zapytaj naszego doradcę o szczegóły.


Nowa era sprzedaży już trwa!

Jeszcze jakiś czas temu, głównym narzędziem pozyskiwania Klienta był samochód, kilka wizyt u Klienta i …. często nasz wysiłek nie kończył się sprzedażą.

Aleksander Bell wynalazł rewelacyjne narzędzie, które stało się podstawową formą, a co ważniejsze dużo tańszą niż dotychczas stosowane.

Jeśli chcesz wykorzystać swój potencjał i możliwości Handlowców, zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Handlowców.

 

KORZYŚCI

* Ukształtowanie postawy pro- sprzedażowej

* Stosowanie nowych sposobów docierania do osób decyzyjnych

* Skuteczniejsze zarządzanie czasem i przebiegiem rozmowy telefonicznej

* Świadome wykorzystywanie metod i technik zamykania sprzedaży

* Odpowiednie reagowanie na obiekcje Klientów w celu doprowadzenia transakcji do pozytywnego finału

* Świadome stosowanie i używanie kanałów  technik komunikacyjnych

 

CELE SZKOLENIA

* Zwiększanie ilości umawianych spotkań biznesowych, pozyskanych Klientów

* Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu

* Powiększenie portfela i bazy Klientów z wykorzystaniem telefonu

* Maksymalizacja wyników sprzedażowych

 

PROGRAM SZKOLENIA


1.       Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości

  • Czym jest sprzedaż? - Pozwól kupować swoim Klientom!
  • Cechy dobrego sprzedawcy - czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
  • Zasady profesjonalnej sprzedaży przez telefon - jak zdobyć Klienta?

2.       Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon

  • Elementy wokalne - jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
  • Elementy werbalne - kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
  • Techniki aktywnego słuchania - słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
  • Bariery komunikacyjne - nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji
3.       Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej
  • Przygotuj się na wszystko -  wachlarz przewag konkurencyjnych

  • Powitanie i nawiązanie kontaktu

                    - Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?

                    - Znowu ta "Sekretarka" - jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej

                    Proste kroki na zainteresowanie Klienta w pierwszym zdaniu

  • Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy

                    - Co wpływa na pierwsze wrażenie?

                    - Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?

                    - Jak zaskoczyć Klienta?

  • Badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta

                    - Poznaj swojego Klienta

                    - Pozwól kupić Klientowi to, co oferujesz

                    - Najlepsze techniki, które pomogą Tobie w sprzedaży!

                    - Budujemy pytania, po ktorych Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt

  • Metody przedstawienia oferty

                    - Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?

                    - Działanie na wyobrażeniach Klienta - stosuj najefektywniejsze metody prezentacji

                    - Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania

  • Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji

                    - Zamiast walczyć ceną - zarabiaj na sprzedaży!

                    - "Nie jestem zainteresowany", "Korzystamy z konkurencji", "Mam już wszystko", "Nikogo nie potrzebuję", "Nie lubię zmian" - nie daj się zaskoczyć, poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami

                    - OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW - wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!

  • Finalizacja rozmowy- techniki

                    - Jak zakonczyć rozmowę sprzedażą?

                    - Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży

                    - Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi

4.       Język perswazji - zaczaruj swojego Klienta!

  • Założenia - praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu

  • Techniki perswazyjne - poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę

5.       Reguły wywierania wpływu
  • Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta

  • Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta

  • Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów

 

WARTOŚĆ INWESTYCJI

Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na
więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!

  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2018-10-22 - 2018-10-22
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-10-23 - 2018-10-23
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-10-24 - 2018-10-24
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-10-25 - 2018-10-25
Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-10-29 - 2018-10-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-19 - 2018-11-19
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-20 - 2018-11-20
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-21 - 2018-11-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-22 - 2018-11-22
Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-23 - 2018-11-23
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-26 - 2018-11-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 800.00 760 zł (First Minute -5%)

-5%Przy zgłoszeniu się jeszcze w październiku przysługuje Ci rabat 5%! Nie zwlekaj!

Termin: 2018-12-10 - 2018-12-10
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-11 - 2018-12-11
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-12 - 2018-12-12
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-13 - 2018-12-13
Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-14 - 2018-12-14
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-17 - 2018-12-17
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 800.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Ludzie z 4 Planet w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Hybrydowe warsztaty z wykorzystaniem metodologii FRIS® oraz wykorzystujące zagadnienia psychologii oraz neurolingwistycznego programowania. Model FRIS służy do zrozumienia oraz trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.

Ludzie z 4 Planet w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Hybrydowe warsztaty z wykorzystaniem metodologii FRIS® oraz wykorzystujące zagadnienia psychologii oraz neurolingwistycznego programowania. Model FRIS służy do zrozumienia oraz trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.

Trening umiejętności menedżerskich w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Trzydniowe szkolenie, które pomoże Menedżerom poznać metodologię FRIS, swoje mocne strony i te elementy nad którymi należy pracować. Uczestnicy wypracują konkretne narzędzia, które pozwolą im lepiej zarządzać oraz realizować cele.

Warsztat Lean Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Warsztat Lean Management to połączenie wiedzy z zakresu optymalizacji i doskonalenia procesów produkcyjnych z wizytami na hali produkcyjnej, co umożliwia poznanie narzędzi w realnych warunkach oraz wypróbowanie nowych umiejętności w praktyce.

Negocjacje dla zaawansowanych
Circinus Training Center Adam Pluciński

Kim jest współczesny Klient? Jak chce kupować? Jak negocjować z poszczególnymi typami psychologicznymi? Warsztat dla osób wprawionych w negocjacjach oparty na wymianie doświadczeń i dzieleniu się wiedzą.

Zarządzanie projektami dla praktyków
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dobre praktyki w zarządzaniu projektami - budowanie kart pracy, harmonogramu oraz budżetu, zarządzanie zmianą, postępowanie w sytuacji kryzysowej, zarządzanie ryzykiem, procesy związane z komunikacją, zarządzanie dokumentami.

Project Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dwudniowy, kompleksowy warsztat dopasowany do potrzeb organizacji, dostarczający wiedzę i umiejętności z zakresu planowania realizacji projektów oraz komunikacji w zespole.

Train the Trainers - wykorzystanie umiejętności trenerskich oraz radzenie sobie ze stresem
Circinus Training Center Adam Pluciński

Unikalny warsztat dla Trenerów - wykorzystanie podstawowych umiejętności trenerskich w praktyce oraz radzenie sobie ze stresem w pracy i w domu.

Warsztat strategiczny, czyli jak zwiększyć sprzedaż oraz świadomość marki
Circinus Training Center Adam Pluciński

Czym jest social selling i jak zmienił sprzedaż usług i produktów? Gdzie tworzyć profile i jak osiągać efekty? Podczas warsztatu oprócz odpowiedzi na te i inne pytania, uczestnicy poznają narzędzia profesjonalnego social media managera.

Efektywne zarządzanie sekretariatem
Circinus Training Center Adam Pluciński

Kompleksowe szkolenie poprzedzone trzygodzinnym audytem, mające na celu wzrost jakości obsługi Klienta w sekretariacie. Łączy w sobie elementy komunikacji, obsługi Klienta, etykiety w biznesie oraz asertywności, również w sytuacjach "trudnych".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.