Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT S.C.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 517679568
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: paulina.kasprzak@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT S.C.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.

 

Adresaci szkolenia

Szkolenie kierowane jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych, pracowników działów handlowych i osób odpowiedzialnych za negocjowanie umów i finalizowanie sprzedaży.

 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest:

- Poznanie podstawowych technik wywierania wpływu

- Poznanie sposobów na budowanie relacji z klientami

- Nabycie umiejętności szybkiego i fachowego reagowania na obiekcje klienta

- Opanowanie umiejętności praktycznego zastosowania metod zamykania sprzedaży

 

Ramowy program szkolenia

1. Profesjonalizm sprzedawcy

- Komunikacja werbalna i niewerbalna

- Najczęstsze błędy komunikacyjne

- Savoir vivre

2. Techniki wywierania wpływu na klienta

- Odwołanie do potrzeb klienta

- Odwołanie do pragnień klienta

- Racjonalizacja

3. Proces sprzedaży i pojawianie się zastrzeżeń

- Charakterystyka poszczególnych etapów procesu sprzedaży

- Budowanie relacji z klientem na poszczególnym etapie procesu sprzedaży

- Najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje klienta

4. Pojęcie zastrzeżeń i obiekcji klienta

- Obiekcja czy wymówka

- Znaczenie obiekcji

- Techniki przezwyciężenia obiekcji i zastrzeżeń podczas rozmów handlowych

5. Sposoby reagowania na zastrzeżenia

- Metody uchylania zastrzeżeń

- Wypracowanie sposobów reagowania na najczęstsze zastrzeżenia klientów

- Trening własnych umiejętności reagowania na obiekcje

6. Techniki zamykania sprzedaży

- Odczytywanie sygnałów zakupu klienta

- Efektywne zamykanie sprzedaży

- Zasady zamykania sprzedaży

- Techniki zamykania sprzedaży

 

Informacja o prelegencie

 


Szkolenie prowadzi absolwent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie i studiów podyplomowych na Akademii Trenera Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy a aktualnie na studiach podyplomowych w Akademii Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.

Praktyk biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, szkoleniach z wykorzystaniem języka perswazji w sprzedaży, szkoleniach z rozwoju osobistego. Przyszły Coach.

 Doświadczenie biznesowe zdobywał, jako agent ubezpieczeniowy / przedstawiciel handlowy a także, jako menedżer zespołów pracując m.in. w takich firmach jak: TU Allianz SA; TU Allianz Życie SA; PTE Kredyt Banku SA; American Express Poland; First Data Polska SA; CEUP Service SA; Polskie ePłatności SA. Praca na tych stanowiskach pozwoliła poznać strukturę biznesu od środka. W czasie swojej pracy menedżerskiej odpowiedzialny był za pracę zespołów sprzedażowych, nadzorował i koordynował pracę agentów/przedstawicieli handlowych, tworzył i nadzorował wykonywanie planów sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników, budował zespoły i kreował politykę sprzedażową firmy. Był trenerem i coachem swojego zespołu.

 

Opis metodyki szkolenia

Szkolenie prowadzone metodą warsztatową / realistyczny trening biznesowy/. Uczestnicy szkolenia pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie szkolenia sprawdzają na sobie skuteczność i efektywność działania poznawanej wiedzy.

80% czasu zajęć przeznaczone jest na: ćwiczenia indywidualne i zespołowe, dyskusję moderowaną, casy study, psychodramę diagnostyczną.

 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Asertywność
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie wiedzy niezbędnej do zrozumienia czym jest postawa asertywna, kiedy nam się ona opłaca, a kiedy nie. Uczestnicy będą mogli przećwiczyć zachowania budujące postawę asertywną.

Aspekty prawne zakładania organizacji pozarządowych
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest zapoznanie z podstawami prawnymi działalności organizacji pozarządowych ze szczególnym uwzględnieniem zakładania stowarzyszeń i fundacji.

Badanie i weryfikacja kontrahentów
ADEPT S.C.

Szkolenie pozwoli poznać zbiór instrumentów przydatnych do oceny i weryfikacji klientów i partnerów w obrocie gospodarczym.

Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
ADEPT S.C.

Szkolenie pozwala zapoznać się z modelem Analizy Transakcyjnej oraz praktycznym jej zastosowaniem w komunikacji i zarządzaniu ludźmi.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji w szkole i placówce oświatowej
ADEPT S.C.

Główne aspekty pracy administratora bezpieczeństwa informacji w szkole i placówce oświatowej – ćwiczenia praktyczne.

ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
ADEPT S.C.

Uzyskanie niezbędnej wiedzy potrzebnej do przeprowadzenia działań reklamowych i prawidłowego ich wdrożenia.

Zarządzanie zasobami ludzkimi cz. 2
ADEPT S.C.

Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania personelem.

Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty Copywritingu
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest dostarczenie profesjonalnej i przede wszystkim praktycznej wiedzy w dziedzinie redakcji tekstów SEO, materiałów promocyjnych i informacyjnych.

Skuteczny handlowiec - jak osiągnąć zamierzony cel?
ADEPT S.C.

Określenie i poznanie mechanizmów sprzedaży i czynników zapewniających sukcesy w sprzedaży bezpośredniej.

Zarządzanie projektami
ADEPT S.C.

Zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. struktury problemowej zarządzania projektami, umiejętności dokonywania podziału zadań, dostosowywania do nich struktury organizacyjnej i alokacji zasobów finansowych, materiałowych i personalnych.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT S.C.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.