Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczna windykacja należności, Szkolenie Finansowe, Księgowe, osobiste, inne, prawne, windykacja, inne, windykacja, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-01-22

Było:1300zł

Jest:700zł

Podstawowe informacje

Skuteczna windykacja należności

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

  • 01-258 Warszawa, Mazowieckie
  • Fort Wola 22
  • Telefon: 22 308 03 50
  • Email: info@kompetea.pl
  • www: kompetea.pl
Firma szkoleniowa Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Skuteczna windykacja należności


 

Adresaci szkolenia:

Szkolenie jest rekomendowane zarówno dla pracowników działów windykacji, działów księgowo-finansowych, indywidualnych przedsiębiorców, przedstawicieli handlowych, jak również innych osób mogących mieć styczność z klientami – dłużnikami.

Korzyści ze szkolenia:

Szkolenie pozwala przyjrzeć się organizacji działu windykacji w firmie lub instytucji, relacjom między sprzedażą a windykacją, zasadom przyznawania limitów kredytowych. Pokazuje, dlaczego dłużnicy nie płacą i jakie stosują wymówki. Podczas praktycznych ćwiczeń uczy, w jaki sposób w trakcie rozmowy telefonicznej zdiagnozować prawdziwy powód niepłacenia należności. Uczestnicy dowiedzą się, jakimi technikami doprowadzić do stanu akceptacji długu - jedynej możliwej postawy, która pozwala na rozmowę o warunkach spłaty. Poznają też zasady prowadzenia negocjacji z dłużnikiem, które będą mogli sprawdzić podczas gry negocjacyjnej. Powiemy co zrobić, kiedy nie pomagają polubowne sposoby rozwiązania problemu. Przedstawimy również aspekty prawne związane z dochodzeniem roszczeń finansowych.

 

 

Program szkolenia:

1. Windykacja w firmie

  • Ćwiczenie wstępne; praca zespołowa - profil idealnego windykatora; analiza, wnioski
  • Schemat podziału zadań windykacyjnych w firmie - jakie standardy nas obowiązują? Jak można je poprawić?
  • Ocena ryzyka przedtransakcyjnego – źródła i metody pozyskiwania informacji

2. Prawne aspekty windykacji

  • Zasady odpowiedzialności za zobowiązania zależnie od formy działalności gospodarczej (kto musi spłacić dług: prezes, wspólnik, małżonek, syndyk?)
  • Prawne zabezpieczenia wierzytelności. Rodzaje zabezpieczeń, ich znaczenie i zasady ich wykorzystania w dochodzeniu roszczeń: weksel, hipoteka, poręczenie cywilne, cesja wierzytelności, przewłaszczenie, zastaw,
  • Jak zabezpieczyć się przed typowymi zarzutami dłużników? Co możemy zrobić w  czasie negocjacji z klientem, aby zabezpieczyć możliwość szybkiej windykacji na drodze prawnej?
  • Postępowanie sądowe: zasady składania pozwu, rodzaje postępowań sądowych w sprawach o zapłatę, postępowanie zabezpieczające, metody przewlekania postępowań przez dłużników i środki zapobiegawcze, roszczenia pauliańskie
  • Postępowanie egzekucyjne: wniosek egzekucyjny, ustalenie majątku dłużnika, metody egzekucji, powództwa przeciwegzekucyjne i sposoby ochrony interesów wierzyciela, uprawnienia wierzyciela w trakcie postępowania egzekucyjnego
  • Outsourcing w windykacji: biura informacji gospodarczej, ubezpieczenia należności, wywiadownie gospodarcze, firmy windykacyjne

3. Dlaczego klienci nie płacą? Psychologiczna sylwetka dłużnika.

  • Psychologiczne przyczyny unikania płatności, czyli o tym, że nie zawsze powodem jest brak pieniędzy
  • Typowe gry i wymówki dłużników – praca zespołowa. Analiza i wnioski.
  • Ustalenie katalogu skutecznych odpowiedzi na wymówki.
  • Warsztat – uczestnicy otrzymują zestaw typowych wymówek dłużników. Prowadzą
  • rozmowy windykacyjne, ćwicząc reakcje na wybrane wymówki

4. Kanały i techniki komunikacji z klientem – dłużnikiem

  • Metody nawiązania kontaktu z dłużnikiem. Jak dotrzeć do dłużnika unikającego kontaktu? Jak pokonać barierę osób pośredniczących?
  • Wady i zalety poszczególnych kanałów komunikacji
  • Zasady redagowania korespondencji windykacyjnej
  • Telewindykacja: zasady prowadzenia windykacyjnych rozmów telefonicznych Schemat rozmowy. Jakich błędów unikać?
  • Jakich zwrotów nie wolno używać?
  • Analiza transakcyjna w windykacji
  • Ćwiczenia – nagrania i analiza rozmów windykacyjnych prowadzonych przez uczestników

5. Warsztat rozmów windykacyjnych

  • Kluczowe zasady prowadzenia rozmów windykacyjnych: świadomość celu, sprężyna windykacyjna, konsekwencja, nierównowaga stron, priorytet terminu nad kwotą
  • Rodzaje rozmów windykacyjnych: monitoring płatności, negocjacje windykacyjne, rozmowa ostatniej szansy – ćwiczenia poszczególnych typów rozmów. Czym się różnią? Jakie elementy muszą się pojawić na kolejnych etapach windykacji?
  • Rola pytań w rozmowie z dłużnikiem. Pytania ogólne, pytania o fakty, pytania o interpretację.
  • Panowanie nad przebiegiem rozmowy i unikanie pułapek

6. Techniki perswazji w rozmowie z klientem - dłużnikiem

  • Rodzaje pytań; presupozycje – jak i kiedy je stosować
  • Argumentacja i język korzyści
  • Rodzaje sankcji – argumentacja pozytywna i negatywna
  • Ćwiczenia

7. Reguły prowadzenia negocjacji windykacyjnych

  • Grupowa gra negocjacyjna. Czym różnią się negocjacje handlowe od windykacyjnych?
  • Style i fazy negocjacji windykacyjnych
  • Dobór stylu negocjacji odpowiedniego do sytuacji windykacyjnej - ćwiczenia
  • Kluczowe reguły negocjacji – jak je zastosować w praktyce?
  • Typy negocjatorów – autodiagnoza

8. Emocje w windykacji – pomoc czy przeszkoda?

  • Analiza emocji w sytuacjach negocjacji windykacyjnych – ćwiczenia w małych grupach zadaniowych.
  • Obrona przed uprowadzeniem emocjonalnym. Przydatne techniki asertywne w ćwiczeniach.
  • Zachowanie wobec dłużnika szczególnie agresywnego.

9. Podsumowanie


Więcej na http://kompetea.pl/skuteczna-windykacja-naleznosci.html

Najnowsze szkolenia:

NEGOTIATIONS - the practitioners’ game
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na szkolenie z obszaru negocjacji, prowadzone przez trenera całościowo w języku angielskim "NEGOTIATIONS - the practitioners’ game".

Interpersonal communication (szkolenie w języku angielskim)
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalne prowadzone w całości w języku angielskim "INTERPERSONAL COMMUNICATION"

PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora".

Przywództwo i zarządzanie zespołem
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM".

Rozwiązywanie konfliktów
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Rozwiązywanie konfliktów".

Skuteczna windykacja należności
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczna windykacja należności".

Zarządzanie zespołem produkcyjnym
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Zarządzanie zespołem produkcyjnym".

Skuteczne techniki sprzedaży
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczne techniki sprzedaży".

NEGOCJACJE - gra dla praktyków
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "NEGOCJACJE - gra dla praktyków".

Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Zatrudnianie osób niepełnosprawnych".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.