Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczna sprzedaż z elementami telemarketingu - warsztaty praktyczne

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT S.C.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 517679568
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: paulina.kasprzak@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT S.C.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.trafalska@adept.info.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.info.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników wszystkich szczebli działów sprzedaży firm nieposiadających odrębnej komórki organizacyjnej zajmującej się telemarketingiem.


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie się uczestników z podstawową i praktyczną wiedzą dotyczącą sprzedaży i telemarketingu. Aktywizujące ćwiczenia pozwolą uczestnikom na wypracowanie skutecznych metod przekazywania i odbioru informacji podczas rozmowy handlowej, oraz technik efektywnej komunikacji i budowania relacji w kontakcie z klientem. Umiejętności poznane i doskonalone podczas szkolenia będą przydatne w osiąganiu poszczególnych etapów sprzedaży jak również pozwolą na zwiększenie jej skuteczności.


Program szkolenia dwudniowego

Dzień I

• kontrakt

- kosz oczekiwań

- przedstawienie programu szkolenia

• Motywacja w sprzedaży

• Wprowadzenie do filmu FISH

• Omówienie rybnej filozofii w 4 krokach

1 Baw się

2 Uczyń ich dzień wyjątkowym

3 Bądź tu i teraz

4 Świadomie kieruj swoim nastawieniem

• Potrzeby: pewność, urozmaicenie, uznanie, przynależność, rozwój.

• Odwołanie się do filmu FISH

• Ćwiczenie Lotto

• Narzędzia w sprzedaży:

• Aktywne słuchanie

◦ Poziomy słuchania (ignorowanie, udawanie, selektywne, uważne, empatyczne)

◦ Techniki aktywnego słuchania (potwierdzanie, parafraza, odzwierciedlenie, klaryfikacja)

• Komunikacja bezpośrednia (koło dynamiki komunikacji)

◦ Mowa ciała – ćwiczenie Zgadnij co mówię, mimika twarzy + mikrosygnały, ubiór + pierwsze wrażenie, efekt Halo

◦ Ton głosu

◦ Zwroty zakazane i zwroty klucze (slajd)

◦ Dopasowanie

• Pytania:

 ◦ otwarte

◦ zamknięte

◦ sugerujące (uświadamiać sobie, zauważać, zdawać sobie sprawę; pozorny wybór; jak, w pełni, do końca; zanim, po, podczas)

◦ ćwiczenie Księga pytań

• Telemarketing w sprzedaży:

• Poszukiwanie klientów (kto jest twoim klientem?, gdzie go znaleźć?, jakich informacji potrzebujesz, żeby wykonać telefon?)

• Przygotowanie do rozmowy telefonicznej:

◦ strach przed telefonowaniem

◦ cel

◦ nastawienie (dowołanie do filmu Fish)

◦ przygotuj bazę klientów i korzystaj z niej

◦ rób notatki

• Otwarcie sprzedaży:

◦ budowanie wizerunku eksperta

◦ otwarcie w rozmowie telefonicznej (przywitanie, przedstawienie się, dotarcie do osoby docelowej, zapytanie o możliwość zajęcia czasu)

• Diagnozowanie potrzeb

◦ Narzędzia używane do diagnozowania potrzeb – pytania, aktywne słuchanie

• Podsumowanie I dnia szkolenia, pytania od uczestników

Dzień II

• Prezentacja produktu

◦ złote zasady sprzedaży (1. Nie lubimy, aby nam sprzedawano, uwielbiamy kupować. 2. Ludzie kupują, bo..., 3. Sprzedajesz siebie, nie produkt, 4. Myśl jak klient)

◦ Język korzyści wg modelu FAB

◦ Ćwiczenie No i co z tego? (praca na forum grupy; cechy – z branży finansowej, dotyczące produktów sprzedawanych przez uczestników)

• Reagowanie na obiekcje

◦ Czym jest obiekcja, z czego wynika

◦ Techniki podejścia do obiekcji i reagowania na nie: zanim się pojawią, na bieżąco, potem, nigdy, przypuśćmy, że..., a gdyby..., zmiana minusów na plusy

◦ Lista obiekcji – uczestnicy tworzą listę najczęściej spotykanych obiekcji

◦ Metody wywierania wpływu Cialdiniego (regułą sympatii, autorytetu, wzajemności, konsekwencji, społecznego dowodu słuszności, niedostępności)

◦ Trudny klient, a trudna sytuacja

• Zamknięcie sprzedaży

◦ Po czym poznać, że klient jest gotowy do zamknięcia sprzedaży?

◦ Techniki finalizacji sprzedaży (pytanie wstępne, podsumowanie, ograniczony wybór, ukierunkowanie)

• Podsumowanie szkolenia, pytania uczestników


Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi magister ekonomii Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego o specjalizacji ekonomia menedżerska. Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i telefonicznej, a także praktykę menedżerską. Doświadczenie to wyniosła z organizacji, małych firm, jak i korporacji międzynarodowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, umiejętności osobistych i interpersonalnych oraz zarządzania zespołem. Prowadzone przez nią zajęcia mają charakter praktyczny i warsztatowy. Jest pasjonatką samodoskonalenia i zdobywania nowych umiejętności.


Opis metodyki szkolenia

Warsztaty, dyskusja, ćwiczenia aktywizujące, prezentacja trenerska.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Asertywność
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie wiedzy niezbędnej do zrozumienia czym jest postawa asertywna, kiedy nam się ona opłaca, a kiedy nie. Uczestnicy będą mogli przećwiczyć zachowania budujące postawę asertywną.

Aspekty prawne zakładania organizacji pozarządowych
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest zapoznanie z podstawami prawnymi działalności organizacji pozarządowych ze szczególnym uwzględnieniem zakładania stowarzyszeń i fundacji.

Badanie i weryfikacja kontrahentów
ADEPT S.C.

Szkolenie pozwoli poznać zbiór instrumentów przydatnych do oceny i weryfikacji klientów i partnerów w obrocie gospodarczym.

Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
ADEPT S.C.

Szkolenie pozwala zapoznać się z modelem Analizy Transakcyjnej oraz praktycznym jej zastosowaniem w komunikacji i zarządzaniu ludźmi.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji w szkole i placówce oświatowej
ADEPT S.C.

Główne aspekty pracy administratora bezpieczeństwa informacji w szkole i placówce oświatowej – ćwiczenia praktyczne.

ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
ADEPT S.C.

Uzyskanie niezbędnej wiedzy potrzebnej do przeprowadzenia działań reklamowych i prawidłowego ich wdrożenia.

Zarządzanie zasobami ludzkimi cz. 2
ADEPT S.C.

Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania personelem.

Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty Copywritingu
ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest dostarczenie profesjonalnej i przede wszystkim praktycznej wiedzy w dziedzinie redakcji tekstów SEO, materiałów promocyjnych i informacyjnych.

Skuteczny handlowiec - jak osiągnąć zamierzony cel?
ADEPT S.C.

Określenie i poznanie mechanizmów sprzedaży i czynników zapewniających sukcesy w sprzedaży bezpośredniej.

Zarządzanie projektami
ADEPT S.C.

Zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. struktury problemowej zarządzania projektami, umiejętności dokonywania podziału zadań, dostosowywania do nich struktury organizacyjnej i alokacji zasobów finansowych, materiałowych i personalnych.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT S.C.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczna sprzedaż z elementami telemarketingu - warsztaty praktyczne, Szkolenie Sprzedaż, Menedżerskie, sprzedaż/handlowe, negocjacje, telemarketing, techniki sprzedaży, . zamkniete

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.