Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji>>> 

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze case study z bogatego doświadczenia zawodowego. Po dwóch dniach szkolenia uczestnicy będą posiadali kompetencje niezbędne do właściwego przygotowania się, poprowadzenia i zamknięcia procesów sprzedaży.


Korzyści dla Uczestników

1.Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych

2. Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami

3. Uczestnik pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej z Klientem oraz pozna sposoby skutecznego ich wykorzystania

4. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do poprawy, aby nieustannie podnosić skuteczność sprzedażyi efektywność własnych działań


Szkolenie polecamy dla:

Warsztaty dedykowane są menadżerom, kierownikom i siło sprzedaży, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest m.in. budowanie długofalowych relacji z Klientami.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Praca z wykorzystaniem kamery video
  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
  • Scenki sprzedażowe
  • Test kompetencyjny
  • Ćwiczenia
  • Liczne case study

 

PROGRAM SZKOLENIA:


MODUŁ I. OTWARCIE TRENINGU

  1. Powitanie, przedstawienie się, ramowy program szkolenia
  2. Moje cele na to szkolenie
  3. Icebreaker- nawiązanie relacji sprzyjającej treningowi
  4. Czynniki decydujące o efektywności działań sprzedażowych handlowca
  5. Praca z wizją efektu i celu
  6. Przekonanie o własnej skuteczności
  7. Pozytywne myślenie
  8. Identyfikacja z powierzoną rolą i zadaniami

 

MODUŁ II. PRZESZKODY NA DRODZE DO EFEKTYWNEJ PRACY HANDLOWCA

  1. Rutyny
  2. Przekonania ograniczające
  3. Schemat i brak elastyczności
  4. Organizacja pracy

 

MODUŁ III. ROLA I ZADANIA HANDLOWCA

  1. Sprzedaż doradcza
  2. Sprzedaż strukturalna /szerokość asortymentu/
  3. Sprzedaż z półką
  4. Sprzedaż ekonomiczna

 

MODUŁ IV. W JAKI SPOSÓB OTWARCIE KONTAKTU RZUTUJE NA CAŁOŚĆ WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM?

  1. Jaki wpływ na długofalową współpracę z klientem ma rodzaj nawiązanej relacji?
  2. Współpraca w oparciu o relacje osobiste (wymiar emocjonalny)
  3. Współpraca w oparciu o realizację celu klienta (wymiar biznesowy)
  4. Szanse i zagrożenia budowania współpracy z większym naciskiem na relacje lub biznes
  5. Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje
  6. Wzmacnianie siły handlowej w pierwszej fazie kontaktu - co ma wpływ na moją siłę i w jaki sposób mogę ją wzmacniać?
  7. Haki na uwagę, czylijak zaintrygować klienta w pierwszej fazie kontaktu?

 

MODUŁ V. TECHNOLOGIA SKUTECZNEGO BADANIA POTRZEB - SERCEM SPRZEDAŻY I SIŁY NEGOCJACYJNEJ

  1. Zbieraj informacje, kontroluj rozmowę, pamiętaj o celu, który sobie postawiłeś i o celach szczegółowych na każdym z etapów kontaktu z klientem
  2. Nie sprzedawaj - pytaj! Postawa „badawcza” – czym jest i jak ją budować?
  3. Funkcjonalny podział pytań- jak z nich korzystać w procesie docierania do informacji o potrzebach klienta?
  4. Lista pytań z realności uczestników
  5. Okazywanie szacunku klientowi i porządkowanie informacji - podsumowania i parafrazy
  6. Rola aktywnego  słuchania w procesie badania potrzeb klienta

 

MODUŁ VI. PRZEDSTAWIANIE ROZWIĄZAŃ

  1. Eksperyment dający podstawę do zrozumienia wagi języka korzyści w komunikacji z klientem
  2. Język korzyści - prezentowanie rozwiązań z uwzględnieniem zysków  klienta
  3. Praca nad katalogiem korzyści z poszczególnych produktów/rozwiązań
  4. „Formuły wiążące” potrzeby klienta z ofertą firmy - jak stosować skuteczną argumentację i wywierać wpływ na klienta w procesie sprzedaży rozwiązań?
  5. Prezentacja perswazyjna  4P - zapoznanie z metodą i prezentacje uczestników

 

MODUŁ VII. WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY

  1. Wywieranie wpływu i jego rola w sprzedaży
  2. Co jest wywieraniem wpływu, a co manipulacją?
  3. Język Perswazji oraz schemat oddziaływań perswazyjnych
  4. Ćwiczenia praktyczne w „wywieraniu wpływu” - szukanie możliwości zastosowanie reguł wywierania wpływu w realności biznesowej uczestników

 

MODUŁ VIII. NEUTRALIZOWANIE OBIEKCJI KLIENTA I SPOSOBY REAGOWANIA W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Ranking sytuacji trudnych (obiekcji i zastrzeżeń płynących od rzeczywistych klientów)
  2. Style reagowania w sytuacjach trudnych - diagnoza własnych preferencji i możliwe drogi rozwoju
  3. Korzystne ścieżki reagowania w pracy z trudnym klientem
  4. Opracowanie scenariuszy przebiegu rozmów w sytuacjach trudnych podanych przez uczestników
  5. Radzenie sobie z obiekcjami

 

MODUŁ IX. FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

  1. Umiejętność adekwatnego reagowania na sygnały zakupu wysyłane przez klienta
  2. Katalog sposobów zamykania sprzedaży w odniesieniu do realiów uczestników

 

MODUŁ X. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

  1. Podsumowanie szkolenia
  2. Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne?Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy?
  3. Ankiety ewaluacyjne
  4. Rozdanie materiałów i certyfikatów

 

Szkolenie prowadzi:

Wojciech Szewczykowski
Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.



W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji




Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, procesy biznesowe, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.