Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczna komunikacja interpersonalna

  • Termin: 2020-05-20 - 2020-05-21
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA


 

 

INTENSYWNE WARSZTATY 

Warszawa, Poznań, Wrocław,  Katowice, Kraków,

2 dni, 16h

 
 

CENA REGULARNA: 1750 PLN netto                                                   CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto(*)


(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.




CEL SZKOLENIA

podniesienie świadomości i umiejętności komunikacji interpersonalnej



KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • Poznanie ośmiu filarów skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Nabycie umiejętności prawidłowego, konstruktywnego prowadzenia rozmów o różnym charakterze
  • Nabycie umiejętności uważnego słuchania, odczytywania mowy ciała i interpretowania zachowania innych
  • Nabycie umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnych
  • Nabycie umiejętności dostosowywania sposobu komunikacji do określonych typów komunikacyjnych
  • Zwiększenie efektywności przepływu informacji w organizacji
  • Uświadomienie sobie i zmiana starych, nieskutecznych schematów postępowania
  • Utrwalenie umiejętności przez ćwiczenia praktyczne

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

 1.  CO TO ZNACZY SKUTECZNIE POROZUMIEWAĆ SIĘ Z INNYMI?

  • Trójkąt kompetencji – co decyduje o sukcesie w komunikacji z innymi ludźmi?
  • Równanie sukcesu wg Amerykańskiego Instytutu Perswazji
  • Efekt samospełniającego się proroctwa

 

2.   JAK DOBRZE RADZISZ SOBIE W KONTAKCIE Z INNYMI?

  • Skala Inteligencji Interpersonalnej
  • 8 filarów skutecznej komunikacji interpersonalnej

 

3.   BARIERY KOMUNIKACYJNE I SPOSOBY ICH OMINIĘCIA

  • Przejście z komunikatów typu „Ty” na komunikaty typu „Ja”
  • Zmiana interpretacji na fakty
  • „Czarna lista”, czyli sformułowania, których należy unikać w rozmowie

 

4.  ZDOLNOŚĆ ROZUMIENIA INNYCH

  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte/pytania zamknięte/parafraza
  • Odczytywanie komunikatów niewerbalnych: mowa ciała/głos/proksemika
  • Rozpoznawanie typu komunikacyjnego rozmówcy: analityk/wódz/wizjoner/przyjaciel
  • Jak dopasować styl komunikacji do poszczególnych typów osobowości?

 

5.  ZDOLNOŚĆ JASNEGO WYRAŻANIA MYŚLI I UCZUĆ

  • Określenie celu wypowiedzi
  • Przejrzysta struktura wypowiedzi
  • Używanie przykładów, porównań, metafor i ilustracji
  • Zadawanie pytań otwartych w celu upewnienia się, że zostaliśmy dobrze zrozumiani
  • Zachęcanie rozmówcy do zadawania pytań

 

6.   SZTUKA UDZIELANIA I PRZYJMOWANIA INFORMACJI ZWROTNYCH

  • Funkcje informacji zwrotnej
  • Odróżnianie informacji konstruktywnych od niekonstruktywnych
  • Metoda czterech okien Johari
  • Zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Metoda kanapki informacyjnej
  • Metoda „Rób tak dalej”
  • Metoda FUKO
  • Metoda FUO
  • Metoda stopniowania reakcji Pameli Butler
  • Zasady przyjmowania informacji zwrotnych
 

 7.   ASERTWYNOŚĆ I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW

  • Asertywne wyrażanie negatywnych emocji
  • Wyrażanie swoich potrzeb i próśb w sposób zdecydowany, ale nieinwazyjny
  • Asertywne odmawianie
  • Rozwiązywanie konfliktów, czyli dogadywanie się w warunkach rozbieżności stanowisk
 

8.   ZDOLNOŚĆ WYMIANY OPINII NA TEMAT ZACHOWAŃ INNYCH OSÓB ORAZ WŁASNYCH

  • Wyrażanie uznania dla zachowania innych
  • Wyrażanie krytyki wobec innych
  • Przyjmowanie pochwał od innych
  • Reagowanie na krytykę ze strony innych


 9.   ZDOLNOŚĆ WPŁYWANIA NA SPOSÓB MYŚLENIA I POSTĘPOWANIA INNYCH

  • Dopasowanie treści komunikatu do mapy mentalnej rozmówcy
  • Uwzględnienie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w komunikacji
  • Dopasowanie formy komunikatu do typu komunikacyjnego odbiorcy

 

11. ZDOLNOŚĆ „ZMIANY BIEGÓW”

  • Model ABCD i programowanie mentalne
  • Cykl Kolba

 

12. KONSTRUOWANIE INDYWIDUALNEGO PLANU ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH

 

13. PODSUMOWANIE  SZKOLENIA – POMOST DO WDROŻENIA ZMIAN.


 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:


Szkolenie prowadzone będzie z zastosowaniem różnorodnych technik warsztatowej pracy z grupą – interaktywnych mini-wykładów, symulacji oraz bezpośredniej informacji zwrotnej, case study, ćwiczeń indywidualnych, pracy w grupach, pracy w parach,  analizy materiałów filmowych. Treści merytoryczne będą przekładane na konkretne sytuacje zawodowe na bazie autentycznych przypadków i ćwiczone w czasie szkolenia. Szkolenie kładzie nacisk na wykorzystywanie zdobytych umiejętności w praktyce codziennej pracy. Refleksje i wnioski z przeprowadzonych ćwiczeń i symulacji podsumujemy w trakcie dyskusji moderowanych.

 


 CENA OBEJMUJE:


• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• smaczny obiad

• serwis kawowy całodzienny

• imienne zaświadczenie uczestnictwa

• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc  po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY


Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

                                                    MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY     

                                                                               biuro@evolvo.pl

                                                                               www.evolvo.pl

 


  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2020-02-05 - 2020-02-06
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-02-10 - 2020-02-11
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-03-04 - 2020-03-05
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-03-09 - 2020-03-10
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-03-25 - 2020-03-26
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-04-01 - 2020-04-02
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-04-06 - 2020-04-07
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-05-13 - 2020-05-14
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-05-26 - 2020-05-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-06-03 - 2020-06-04
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-06-08 - 2020-06-09
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

SPRZEDAŻ: Psychologia sprzedaży - wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy dowiedzą się,dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają?Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi, aby szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA 2015/2016

Budowanie stabilnego poczucia własnej wartości.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak poprzez dobre zarządzanie poczuciem własnej wartości osiągnąć wyższy poziom niezależności,wiary w siebie i we własne umiejętności wykazywania inicjatywy? Jak zwiększyć swój potencjał zawodowy i odkryć nowe perspektywy?

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i egzekwować je?... LAUR EKSPERTA 2015/2016

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
EVOLVO SZKOLENIA

Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie Twój poziom odporności psychicznej i pewności siebie, a także poprawi się komfort Twojej pracy oraz relacji z innymi ludźmi.Kontrolę emocji własnych i innych osób wykorzystasz do osiągania sukcesów

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
EVOLVO SZKOLENIA

Trening skutecznych, sprawdzonych w praktyce zasad i technik sprzedaży oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak docierać do osób decyzyjnych i w jaki sposób prezentować im to, co chcę sprzedać? Jak zdobyć zaufanie klienta? Jak budować argumentację sprzedażową? Jak reagować na obiekcje klientów? Jak sfinalizować sprzedaż?

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczna komunikacja interpersonalna, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, komunikacja wewnętrzna, Katowice. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.